منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • یوسف کنعان مـــن

    یوسف ڪنعان مـــن
    ڪنعان شعرم پیر شد...
    باز آے از مصر
    باور کن ڪه دیگر دیر شد...
    درد هجــــــرت،
    چشم یعقوب دلم را ڪور ڪرد
    پس تو پیراهن بـــیاور،
    ناله ام شب گیر شـــــد...
    اے ڪه چــــون موسے
    عصایت را به دل مےزنی
    مُــــردم از غــــــم،
    این عصا در قلب من چون تیر شد.
    الهی بحق مهدی فاطمه عجل لولیک الفرج

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۴۹ ب.ظ
    بازدید : ۷۰۸ | لایک (۵)

    برچسبها : #امام زمان ارواحنافداه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    زهرا احمدآبادی
    ۱۰ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۳
    اللهم عجل لولیک الفرج.........
    پاسخ: به حق زینب سلام الله .
    بق بقو
    ۱۰ شهریور ۹۴، ۲۱:۱۰
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ: به حق زینب (س).
    شیـعــِـه مـولا عـلی
    ۱۰ شهریور ۹۴، ۲۱:۲۷
    ان شاءالله به زودی
    پاسخ: ان شاءالله به حق مظلومیت مولاعـــــــلی.
    مهدی مهدوی
    ۱۰ شهریور ۹۴، ۲۳:۲۱
    الهی بحق مهدی فاطمه عجل لولیک الفرج
    پاسخ: آمین به حق رب العالمین.
    ❀ ◕ ‿ ◕ ❀
    ۱۰ شهریور ۹۴، ۲۳:۵۳
    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب
    التماس دعای فرج
    پاسخ: حاجت روابشید

    ممنونم ازدعای بسیارزیباتون

    یاعــــلی مولا.

    آزران وطن من سعادت
    ۱۱ شهریور ۹۴، ۰۹:۰۱
    خــــــدایا...
    خطا از من است،می دانم. ازمن که سالهاست گفته ام "ایاک نعبد" اما به دیگران دل سپرده ام
    از من که سالهاست گفته ام "ایاک نستعین" اما به دیگــران تکیه کرده ام...
    رهـــــــــایم نکــــــــــن...
    گفتم بیا که منتظرم با کنایه گفت
    یاری که نیست قلب و زبانش جدا ، کجاست
    از راه ،طالب دم مظلوم کی رسد
    آخر یگانه منتقم کربلا کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
    (الهم عجل لولیک الفرج)..
    آدرس:saadat52.blogfa.com   آزران وطن من  نیز سری بزنید وکامنت دهید تا با هم لینک شویم. 
    پاسخ: سلام علیکم

    شعرزیبایی بودممنون

    چشم لینکتون میکنم

    یاعلی مولامدد.

    منه بی پلاک
    ۱۱ شهریور ۹۴، ۱۰:۵۵
    سلام سلام خوبییییییییییییییییی
    ممنون که اومدید بازم چه قشنگه این شعر قشنگ نه عالیه 
    عزیزم بهتر نیست یک دامنه بخری و با اون وبت باز بشه 
    مثلاmontazeralmahdi313.ir
    آخه خیلی وبت عالیه 
    دوستم میده فک کنم سالانه فقط 6 تومن و 5 ساله فقط 20 تومن باشه 
    pish.ir
    همچنین چرا آدرستو این همه بزرگ میزی روی عکس ها !!!!
    پاسخ: سلام علیکم الحمدلله

    خواهش میکنم وظیفه بود

    ممنونم ازانتقادوپیشنهادتون

    یاعلی .
    علی یاد
    ۱۱ شهریور ۹۴، ۱۲:۵۸
    من سایت شما رو تازه پیدا کردم
    مرسی سید جواد

    به قول جواد مقدم :

    می زنن طعنه که هستم کافر
    چون به درگاه تو هستم شاکر

    بعد مرگم منو محشورم کن
    با رسول ترک و سید ذاکر
    پاسخ: سلام علیکم

    شعربسیاااااااااارزیبایی بودتشکرازحضورتون.

    خانومی
    ۱۱ شهریور ۹۴، ۱۹:۰۱

    اللهم عجل لولیک الفرج

    التماس دعا دوست گلم:(

    پاسخ: به حق حضرت زینب (س)

    حاجت روابشیدآبجی جون.
    tavabin-montazer علیزاده
    ۱۱ شهریور ۹۴، ۲۲:۵۵
    واقعا لذت بردم از مطالب موفق باشید
    امید که نظری کند آقا
    پاسخ: خیلی ممنونم

    یه امیداون روز...

    از چی بگم
    ۱۳ شهریور ۹۴، ۲۰:۰۸
    خدایا امروزم نشد؟هه

    میدونستم من عرضه  دیدنشو ندارم انگاری من و امثال من باعث نیومدنش میشیم بهتره بمیمیریم


    بخدا اگ خوکشی حلال بود.........................
    پاسخ: .....................
    از چی بگم
    ۱۳ شهریور ۹۴، ۲۳:۴۰
    سلام اینا شکوه نیس فک کنم به نظرم عین واقع8یته
    پاسخ: سلام علیکم

    ........
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•