منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • آقا . . . آقا . .

     

    آقا . . . آقا . . .آقا . . .

     

    کدوم آقا ؟؟؟؟

     

    همون آقایی که هر وقت دلم میگیره فقط صدا میزنم یا مهدی.

     

    آقام . . . آقام . . .آقام . . .

     

    اگه تو رو صدا نزنم کی  رو صدا بزنم ؟؟؟

     

    اگه از تو خجالت میکشم مادرتو صدا بزنم؟؟؟

     

    روم میشه اصلا مادرتو صدا کنم؟؟؟

     

    آقا جان . . .آقا  . . .آقا . . .آقا

     

    آقا درسته. نمک خوردم نمکدونو شکستم !

     

    آقا درسته.هرچی به من خوبی کردی جز بدی هیچ چیزی جوابتو ندادم.

     

    درسته. گفتم دلتنگ کربلام. تو واسطه شدی رفتم کربلا.

     

    درسته.گفتم دلتنگ امام رضام.تو واسطه شدی رفتم امام رضا.

     

    گفتم اشک چشم. بهم دادی.

     

    گفتم دل شکسته آقا. بهم دادی.

     

    خلاصه هرچی از طرف تو اومد اجابت و خوبی .

     

    ولی هرچی از طرف من اومد . . . . . .

     

    آقا  . . .آقا . . .آقا . . .

     

    آقا فقط مثل همیشه میتونم بگم شرمندم.

     

    آقاجان بازم مثل همیشه میگم دستت درد نکنه.

     

    آقا جون تو که برامون تا حالا  خوب اربابی کردی ولی هنوز یه چیزی تو دلم مونده آقا

     

    اگه امشب نخوای بهم بدی دیگه کی ؟؟؟

     

    آقا دلم سال هاست حسرت یه نگاهتو داره

     

    فقط یه نگاه

     

    فقط یه نگاه آقا

     

    نمیگم دست به سرم بکش

     

    میدونم لیاقت ندارم

     

    فقط یه نگاه  . . یه نگاه . . . یه نگاه

     

    گفتن خونه ی بی بی زهرا رو بسازین امام زمان بیاد نگاه کنه .

     

    آقا اومدی ؟؟؟

     

    گفتن یه شبه قبرستان بقیع بسازین .امام زمان بیاد بقیع رو ببینه.

     

    آقا اومدی ؟؟؟

     

    آقاجون میدونم مزد همه اینا به جا .

     

    میدونم اگه بخوای میتونی بهمون مدینه بدی.

     

    ولی مدینه و کربلای بی مهدی  . . .

     

    آقاجون چی بگم دیگه بهت ؟؟؟

     

    آقا جون درسته هرچی ناز کنی بهت میاد آقا.

     

    ولی آقا من که چیزی ندارم که خریدارت باشم.

     

    جز گناه چیزی دارم ؟؟؟

     

    تو که پروندم رو بهتر از خودم میدونی.

     

    تو که بهتر پروندم رو دیدی.

     

    تو که دوشنبه و جمعه پروندم رو بازمیکنی.

     

    دیگه از خودم خجالت میکشم از بس امام زمان سر بلند میکنه ، میگه خدایا به

    من ِ مهدی ببخشش.

     

    آقا این حرف دلم رو دیگه کی میخواستم بهت بزنم

     

    اگه امشبم نخوای به حرفام گوش بدی دیگه کی؟؟؟

     

     دانلود مناجات با امام زمان علیه السلام

    دانلود تصویری مناجات

     

           

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : پنجشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ب.ظ
    بازدید : ۱۴۲۵۱ | لایک (۳)

    برچسبها : #امام زمان ارواحنافداه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    زهرا میم
    ۳ ارديبهشت ۹۴، ۱۷:۳۷
    سلام اجی گلم ... این مناجاته رو من شنیدم .... خیلی خیلی قشنگه اینحا خوندمش دلم هوایی شد .. 

    واقا دل ادمو می بره ..... 
    ادم دلش از دستش درمیاد .... 

    خیلی ... بادل ادم بازی میکنه .... 
    ممنونم ازت 
    پاسخ: سلام علیکم
    زهراجان ازلطف شمابسیارممنونم خداکنه دل همه همیشه پیش آقا باشه
    مهدی جان دلم جزهوایت هوایی ندارد
    التماس دعا

    یاعلی مددمولایم
    فارس لرن
    ۴ ارديبهشت ۹۴، ۰۲:۰۹
    با سلام و عرض خسته نباشید ...!
    دوست عزیز ما به تازگی سایت آموزشی فارس لرن را راه اندازی کرده ایم و امیدواریم تا بتوانیم یکی از بهترین سایت های آموزش رایگان فناوری اطلاعات باشیم.
    ضمن دعوت شما به سایت از شما خواهشمندیم در صورت امکان سایت ما را با عنوان: آموزش کامپیوتر لینک نموده و از وبسایت ما حمایت کنید.
    امید است با مطالب آموزشی مفیدی که در سایت قرار میدهیم جبران کنیم و اینکه شما نیز در پیوندهای فارس لرن لینک میشوید.
    با تشکر فراوان
    پاسخ: سلام سپاس فراوان ازحضورشما

    لینک شدید

    یاعلی مددآقایم.
    محمد محمدیان
    ۴ ارديبهشت ۹۴، ۱۷:۱۸
    درود خدا بر شما .
    جملات زیبایی رو بیان کردید
    پاسخ: سلام بسیار ازتون ممنونم هرچه دارم همه ازکرم عباس است .
    zahra ...
    ۴ ارديبهشت ۹۴، ۱۸:۱۳
    سلام بزرگوار....
    عالی بود....
    اجرتون با خود حضرت دلبر....

    پاسخ: سلام علیکم ممنونم ازت زهراجان من هیچم .
    یاس بی نشان *سلام بر حضرت مادر*
    ۴ ارديبهشت ۹۴، ۲۲:۱۳
    سلام
    سپاس از مطلب زیبا تون

    دعوتید به مطلب تحلیلی از فضای مجازی

    در پناه حضرت مادر
    هیئت مجازی کتاب
    ۵ ارديبهشت ۹۴، ۱۱:۰۲
    سلام...

    به مناسبت سالگرد شهادتش ؛ دعوتید به :

    یا زهرا (س)


    http://heyateketab.blog.ir/post/202
    کیانوش صمدیان
    ۲ خرداد ۹۴، ۱۳:۱۴
    آقا .......

    :(((((
    ۱۰ دی ۹۸، ۱۲:۳۴

    چقدر زیباست

    یا مهدی ببخش ،ببخش مردم نادان این زمانه را...

    پاسخ: گیرم که ببخشد ز خجالت چ کنیم ؟
    ۱۲ آبان ۹۹، ۰۳:۰۴

    سلام ببخشید این مناجات و کی خونده ؟؟

    فامیلیشونو میخواستم 

    پاسخ: سلام 
    حقیقتا خودمم نمیدونم 
    ۱۵ آبان ۹۹، ۰۱:۳۹

    یادش بخیر

    کاش برگردیم اونموقع که اینارو گوش میدادیم😔

    پاسخ: یاد باد آن روزگاران یاد باد...
    ۳ بهمن ۹۹، ۱۱:۳۴

    خیلی قشنگع من فقط بااینا اروم میشم😭😭😭😭😭

    پاسخ: ههههععععیییی....
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۱۸:۵۶

    سلام من کپی کردم برای کانالم حلال کن

    پاسخ: سلام اشکال نداره 
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•