منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • ختم زیارت عاشورا

    بســــــم رب الــــمـــهدی ارواحنافداه

    باعرض سلام خدمت تمامی محبین اهل بیت (س)

    برای سلامتی وتعجیل درفرج مولایمان ورضایت قلبی 

    آن حضرت دروبلاگ منتظرالمهدی ختم زیارت عاشورا

     برگزار میگردد ازافرادی که تمایل به شرکت دارند

     تقاضا میشود که نام خود را ارسال نمایند باتشکر

    فراوان .


    آجرک الله یابقیه اللــــــــــه

    زیارت عاشورا با صدای حمید علیمی

    حجم: 3.33 MB
    طول:23 دقیقه

    http://upscportal.com/civilservices/images/download-button.jpg
    اسامی شرکت کنندگان درادامه ی مطلب


    ردیف

    نام شرکت کنندگان

    1

      آ. میلان

    2

     زهــــــرا

    3

     ریحانه

    4

      بــــــی قــــرار

    5

     سوفی

    6

     خادم الـــــــزهرا (س) ،(3)

    7

    مریــم

    8

     رزمنده

    9

    دیوانگان حسین (ع)

    10

     اشک پرستو

    11

    یاس بی نشان

    12

     درانتظاریار

    13

     بنفسی أنت یا حسن المجتبی(ع)

    14

     نردبانی تا خدا

    15

     حمیده

    16

    خدامه الشهدا(7)

    17

     زهرا میم(40)

    18

     ریحانه

    19

     افسانه

    20

     رقیه

    21

      پیمان پورجبار

    22

    سمیه

    23

     تنهای تنها

    24

     بسیجی گمنام

    25

     محجوبه

    26

     جهان

    27

     فاطمه     

    28

    زهرا احمدآبادی

    29

     

    30

     

    31

     

    32

     

    33

     

    34

     

    35

     

    36

     

    37

     

    38

     

    39

     

    40

     



    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۱۸ ب.ظ
    بازدید : ۲۱۲۷ | لایک (۷)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    آ. میلان
    ۱۹ فروردين ۹۴، ۱۰:۲۸
    سلام چطوری میشه شرکت کرد؟
    پاسخ: سلام
    بااعلام کردن اینکه شرکت میکنید بعد اسمتون درلیست شرکت کنندگان ثبت میشه
    باتشکر.
    آ. میلان
    ۱۹ فروردين ۹۴، ۱۵:۵۱
    متوجه زیارت عاشورا شدم!!!
    ولی شما اصلاً توضیح ندادین که چنتا ؟! این برای من سؤال شده بود! ظاهراً بنده سؤالم رو بد مطرح کردم، بله اسم بنده را بنویسید که یک زیارت عاشورا می خوانم. شما حتی نگفتید که با صد لعن و صد سلام یا خیر!؟ به هر حال من یکی می خوانم.
    ریحانه
    ۱۹ فروردين ۹۴، ۱۷:۰۰
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    سلام برای منم یکی ثبت کنید لطفا با صد لعن و سلام میخونم ان شاالله

    پاسخ: سلام خیلی ممونم بسیار لطف کردید
    اجرتون با مولام.
    سلام..اجرتون با آقا صاحب الزمان


    شرکت میکنم

    سوفی ...
    ۱۹ فروردين ۹۴، ۲۰:۳۷
    سلام
    عیدتان مبارک.
    من هم ان شاالله میخوانم.
    پاسخ: سلام عیدشماهم مبارک ممنونم ازتون .
    رزمنده ..
    ۲۰ فروردين ۹۴، ۰۱:۰۷
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    راجع به جزئیاتش بیشتر توضیح بدید لطفا...
    ولی ان شاء الله می خونم...

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یاعلی
    نسیم ....
    ۲۰ فروردين ۹۴، ۱۵:۱۴

    مـادران پاکنـد، همچـون یـاسها

    گـوهـرانـی ، بهتـر از المـاسها

    قلبشان دشتی ز مهـر و عاطفه

    روحشان لبریز از، احسـاسـها

    ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهابر شما مبارک باد


    پاسخ: سلام

    بنده ی حقیر به شماهم تبریک میگم.
    ashke parastooo
    ۲۰ فروردين ۹۴، ۱۷:۴۴
    سلام
    اولش نمی خواستم شرکت کنم
    ولی چون دیدم این لیست میرسه بدست امام زمان گفتم حیفه اسم من توش نباشه
    امیدوارم خدا هرچه زود تر فرج آقا رو نزدیک کنه
    یا صاحب الزمان آقا! خودت اسمم رو تو این لیست قبول کن.

    پاسخ: سلام خیلی ممونم از حضورپرمهرتون وشرکت درختم خداکنه همه قبول بشیم
    یاس بی نشان *سلام بر حضرت مادر*
    ۲۱ فروردين ۹۴، ۱۷:۰۵
    به نام خدا

    بله شرکت میکنم

    یلعلی
    پاسخ: ممونم اجرتون با آقا
    یاس بی نشان *سلام بر حضرت مادر*
    ۲۱ فروردين ۹۴، ۱۸:۰۱
    به نام او

    سلام

    سپاس از حضور نورانی تون

    نرم افزاری برای آموزش زبان

    بسیار بسیار عالی

    4ماه مداوم با نرم افزار کار کنید

    هم دایره لغاتتون زیاد میشه و هم مکالمه تون عالی میشه

    ***

    قیمت این بسته فقط 14000 تومن است و قابل نصب بر روی چند سیستم است

    فکر کنم خریدنش به صرفه تر باشه

    ***
    این هم عیدی وبلاگ "آهای انسان" به همسایه های وبلاگ بیان

    ***
    در پناه حضرت مادر
    ایام تون خدایی
    کربلا روزی تون
    موفق باشید
    یاعلی


    ماسال نیوز
    ۲۲ فروردين ۹۴، ۱۵:۳۰
    موفق باشید
    پاسخ: خیلی ممنون همچنین 
    نردبانی تا خدا
    ۲۲ فروردين ۹۴، ۲۰:۱۹
    سلام
    خیلی هم عالی... منم می خونم ان شاءالله
    یا حق
    پاسخ: سلام علیکم

    ممنونم

    اجرک آلله یامهدی ارواحنافداه...
    خادم الشهداء
    ۲۵ فروردين ۹۴، ۱۱:۵۳
    بسم الله الرحمن الرحیم 
    سلام علیکم
    با پوستر / خدا از دل من آگاه است
    به روز هستیم 
    http://ammar-g.blog.ir/
    یا علی
    زهرا میم
    ۲۵ فروردين ۹۴، ۱۴:۵۹
    سلام منم شرکت میکنم ... ولی نمیدونم چه وقت می خونید و اینا .... میشه به ولاگم بیایید توضیح بدید .. من اینجا رو اتفاقی پیدا کردم الان نظرو بنویسم میرم دیگه نمی تونم برگردم ... چون توی لینک هامم نیستیدکه بتونم سر بزنم ... 
    لطفا راهنمایی کنید خیلی دوست دارم شرکت کنم ... خیلی 
    پاسخ: چشم میام بهت کاملا توضیح میدم وممنونم ازاشتیاقتون اجرتون با آقا.
    زهرا میم
    ۲۶ فروردين ۹۴، ۱۳:۱۰
    سلام .. من شرکت می کنم، روزی ۱زیارت عاشورا تا ۴۰روز .... 
    واقأ ممنون زحمت کشیدید اومدید توضیح دادید... 
    بیش از۱۰بار از دیروز تا حالا رفتم وبم ببینم میایید توضیح بدید ... دستتون در نکنه ... 


    اگر ختم.قرانم داشتید بگید .... 
    پاسخ: سلام خیلی ممنونم آجرک الله یابقیه الله ارواحنافداه
    ۲۷ فروردين ۹۴، ۰۳:۰۲
    سلام علیکم
    زیارت عاشورا رو خوندم ان شاالله که قبول شده باشه و برای همه دوستان هم قبول بشه
    خیلی ممنون از کارتون
    ان شالله همیشه مورد لطف مولا(عج) باشید
    التمااااس دعا
    پاسخ: سلام بسیارممنونم

    آجرک الله یامهدی (عج)
    هیئت مجازی کتاب
    ۳۰ فروردين ۹۴، ۰۰:۱۶
    سلام

    دعوتید به :

    سوم خردادی ها

    http://heyateketab.blog.ir/post/194
    کیانوش صمدیان
    ۲ خرداد ۹۴، ۱۳:۱۴
    اللهم صلی العلی و آل محمد

    پیمان پورجبار
    ۱۶ تیر ۹۴، ۰۴:۵۷
    سلام.بنده هم شرکت میکنم اگر مولا قبولم کند.
    تنهای تنها
    ۱۴ آبان ۹۴، ۱۰:۲۹
    بنده هم شرکت می کنم. به امید خدا.

    محمدرضا
    پاسخ: بسیارمتشکرم ازشمااجرتون بامولا.....
    بسیجی گمنام
    ۷ بهمن ۹۴، ۱۵:۳۹
    سلام
    هی خدا من شرکت میکنم ولی لعن وسلام رو یه بار میگم به نیت صدمرتبه 
    پاسخ:

    علیک السلام


    ممنونم ازشما اجرتون باآقا.....

    زهرا احمدآبادی
    ۷ بهمن ۹۴، ۲۱:۱۸
    من هم زیارت عاشورا را خواندم

    می توانید اسمم را وارد کنید

    احسنت بخاطر این کار نیکو
    پاسخ:

    ممنونم آبجی اجرت با ارباب بی کفن


    قربانت لطف داری .....

    ۷ بهمن ۹۴، ۲۱:۲۰
    نام من را هم وارد کنید
    زیارت عاشورا را خواندم...
    پاسخ:

    تشکرخواهرجان اجرتون بامهدی فاطمه....

    هونام سنگ
    ۱۴ تیر ۹۶، ۱۱:۳۸
    سلام اجر همه با آقا امام حسین.با آرزوی موفقیت برای همه عزیزان
    پاسخ: سلام

    ان شاءالله 

    ممنون ...
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•