منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • سکوت.. سکوت..

    مهدی جان اربابم حالِ این روزهایم شده است سکوت.. سکوت... سکوت...

    احساس می کنم این روزها  خودم را گم کرده ام ...

    نفس هایم از من پیشی می گیرند و در هیاهوی ازدحامِ این دنیا گم می شوم

    می گویم برای آمدنت لحظه شماری می کنم،اما میدانم کذبی بیش نیست...


    چرا که لبریز" خودِ خودخواهی"  هستم  نه "تو خواهی"

    این "منِ دنیایی" جانم را ستانده...

    با کوله باری لبریز از معصیت و خودخواهی به سوی مرگ می شتابم...

    اما راهی به سوی تو نیافته ام ...

     آقا جان ...می دانی که تشنگی چیست !؟

    تشنه ی جرعه ایی از عشق ناب هستم ...

    فانوسِ ماه را در دست گرفته ام و در کوچه های این شهر و دیار و سرزمین،به دنبال راهی هستم که رسیدن به  مقصدِ آرزویم ، رسیدن به تو را به من نشان دهد...

    یا اَبا صالِح المَهدی اَدرِکنی وَ لاتُهلِکنی

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱ ق.ظ
    بازدید : ۲۸۷ | لایک (۷)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    عباس زاده
    ۱ ارديبهشت ۹۵، ۱۰:۰۴
    پیامبر اکرم صلوات الله علیه
    ای علی همانا تو تقسیم کننده بهشت و جهنمی
    عیون اخبار الرضا.ج1.ص30


    سلام علیکم مومن
    ولادت اسدالله الغالب علی ابن ابی طالب بر شما مبارک
    دعا کنید لطفا
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ: بی نظیره این حدیث

    بهشت من تماشای یک لحظه روی علیست

    علیک السلام شیعه ی علی

    همچنین زنده باشید بانورحیدر

    علی یارتون

    علی علی علی مدد....
    سیّد محمّد جعاوله
    ۱ ارديبهشت ۹۵، ۱۰:۰۵
    چرا نوشتید کذبی بیش نیست

    ان شاءالله حقیقت باشه
    ایمان به راه مهمه ولی عمل مهم تر از اونه


    زیبا بود.
    پاسخ: چون حقیقت و بیان کردم اون طورکه میخوام برا اربابم نیستم آقا خودش میدونه منظورمو

    ان شاء الله به امیدنگاهی

    ممنونم ازتون

    یاعلی ...
    معصومه صادقی
    ۱ ارديبهشت ۹۵، ۱۱:۳۱
    از وقتی
    فهمیدم تمام مردم با امام زمان دشمن می شوند هنگام ظهورش به جز اصحاب خودش
    به انتظار ظهوری که دلم میکشد
    شک کردم
    به خودم
    هیع

    پاسخ: واااااای ...
    نـــای دل
    ۱ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۲۷
    مثل همیشه عالی...
    پاسخ: لطف دارید ...
    روشا مجد
    ۱ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۵۸
    چه حس خوبی دارید شما...خوش به سعادتتون...

    پاسخ:
    نفرمایید بنده بسیارحقیرم مهدی جانم منت گذاشته سرم ...
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•