منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • دیدار دانشجوی مشروب خور با آیت الله بهجت(ره)

    بین آیات قران کریم شرح حال و یادآوری حالات جهنمیان و انواع عذابهاشون تن انسان رو می لرزاند و انسان ناخوداگاه  به این دعا روی می اورد که خداوندا! ما را از عذاب خود حفظ کن و بین انواع عذاب یک عذاب از همه سختتر و غیر قابل تحملتر است. وان بی توجهی و صحبت نکردن و قهر و غضب خداوند یکتاست که به جهنمیان شدیدا عذاب مضاعف وارد می کند. یک نمونه ی بسیار تاثیر گذار آن ..

    دیدار دانشجوی مشروب خور با آیت الله بهجت :


    دانشجو بود…دنبال عشق و حال،خیلی مقید نبود،یعنی اهل خیلی کارها هم بود،تو یخچال خونه ش مشروب هم میتونستی پیدا کنی….
    از طرف دانشگاه اردو بردنشون قم…قرار شد با مرحوم آیت الله بهجت(ره)هم دیدار داشته باشن..از این به بعد از زبان خود اون دانشجو هست 
    وقتی رسیدیم پیش آقای بهجت…بچه ها تک تک ورود میکردن و سلام میگفتن،آقای بهجت هم
     به همه سلامی میگفت و تعارف میکرد که وارد بشن…من چندبار خواستم سلام بگم…منتظر بودم آقای بهجت به من نگاهی بکنن…امااصلا صورتشون رو به سمت من برنمیگردوندن…درحالیکه بقیه رو خیلی تحویل میگرفتن…یه لحظه تو دلم گفتم:”"حمید،میگن این آقا از دل آدما هم میتونه خبر داشته باشه…تو با چه رویی انتظار داری تحویلت بگیره…!!!تو که خودت میدونی چقدر گند زدی…!!!”"خلاصه خیلی اون لحظه تو فکرفرو رفتم…تصمیم جدی گرفتم که دور خیلی چیزا خط بکشم،وقتی برگشتیم همه شیشه های مشروب رو شکستم،کارامو سروسامون دادم،تغییر کردم،مدتی گذشت،یکماه بود که روی تصمیمی که گرفته بودم محکم واستادم،از بچه ها شنیدم که یه عده از بچه های دانشگاه دوباره میخوان برن قم،چون تازه رفته بودم با هزار منت و التماس قبول کردن که اسم من رو هم بنویسن،اما به هرحال قبول کردن…
    اینبار که رسیدیم خدمت آقای بهجت،من دم در سرم رو پایین انداخته بودم،اون دفعه ایشون صورتش رو
     به سمتم نگرفته بود،تو حال خودم بودم که دیدم بچه ها صدام میکنن>>”"حمید..حمید…حاج آقا باشماست”"
    نگاه کردم دیدم آقای بهجت به من اشاره میکنن که بیا جلوتر…آهسته در گوشم گفتن:
    - یکماهه که امام زمانت رو خوشحال کردی…

    **
    ترک هرگناه==نشاندن لبخند بر لبان نازنین حضرت مهدی علیه السلام…
    ترک هرگناه==برداشتن یک قدم در مسیر ظهور

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۱۶ ب.ظ
    بازدید : ۴۶۴ | لایک (۱۲)

    برچسبها : #آیت الله بهجت (ره) #دیدار دانشجوی مشروب خور با آیت الله بهجت(ره)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    ....همنشین عقل ....
    ۱۴ دی ۹۵، ۱۴:۴۷
    ممنونم جالب بود...
    پاسخ: خواهش میکنم ، زنده باشید ...
    مهاجر ..
    ۱۴ دی ۹۵، ۱۵:۱۲

    خیلی قشنگ و جالب بود

    پاسخ: شما لطف دارید
    با این که قبلا شنیده بودم اما دوباره خوندنش تاثیر دوباره داشت
     متشکرم 

    پاسخ: برامنم همین طور بود
    خواهش میکنم
    یا حسین
    ۱۴ دی ۹۵، ۱۶:۴۸
    خیلی عالی و متحول کننده
    پاسخ: خدارو شکر
    فدایی شهدا
    ۱۴ دی ۹۵، ۱۸:۲۹
    بسیار زیبا بود...
    پاسخ: سلامت باشید
    علی اسمعیلی
    ۱۴ دی ۹۵، ۱۸:۴۳
    تشکر از مطلب اخلاقی شما بسیار فیض بردیم تشکر
    پاسخ: خواهش میکنم ، الحمدلله
    ✿دخترے از تبارِ غرور✿
    ۱۴ دی ۹۵، ۱۹:۴۸
    خیلی عالی بود...
    با خوندن جمله ی آخر حالم عوض شد....
    پاسخ: ممنونم ازتون
    :-)
    ف. تفتی
    ۱۴ دی ۹۵، ۲۱:۲۶
    مفید بود

    سپاس
    پاسخ: الحمدلله

    خواهش میکنم
    علیرضا رحیمی
    ۱۴ دی ۹۵، ۲۱:۴۲
    خیلی داستان قشنگی بود...
    ممنون...
    پاسخ: الحمدلله

    خواهش میکنم...
    آقای سین
    ۱۴ دی ۹۵، ۲۱:۵۲
    :(
    یا امام زمان خودت کمکمون کن موجب ناراحتی تون رو فراهم نکنیم
    پاسخ: :'(

    الهی آمین بحق علی
    امیرحسین تنها
    ۱۵ دی ۹۵، ۰۲:۳۹
    قبلا خونده بودم ....  اگه همونی باشه که من خوندم داستان تلنگر زننده ای هست :)

    اون قسمت قالبو تغییر دادین به خاطر نظر من بودم ؟ (اللهم عجل لولیک الفرج  رو که برداشتینو میگم)
    پاسخ: :-)

    بعله بخاطر نظرشما ویکی دیگه از دوستان ....
    میم عین
    ۱۵ دی ۹۵، ۰۹:۲۸
    فکر کنم این داستان توسط دفتر حضرت بهجت علیه رحمه تکذیب شده است !
    پاسخ: از این اطلاع ندارم اما توخیلی از سایت ها دیدم !
    گلی ....
    ۱۶ دی ۹۵، ۰۹:۱۰
    من این داستان رو بارها و بارها شنیدم .خیلی تاثیر گذار هست
    پاسخ: بعله همین طوره ، ممنونم از حضور شما...
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•