منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • استمناء از گناهان کبیره است

    استمنا از گناهان کبیره بوده و علاوه بر آن تاثیرات مخربی بر بدن دارد از جمله :

    ۱- ضعف بینایی و شنوایی

    ۲- کمر درد

    ۳- مشکلات تنفسی و گوارش مواد غذایی

    ۴- ناراحتی های اعصاب

    ۵- ضعف حافظه

    ۶- تضعیف قدرت عمومی بدن

    و ...

    دوستانی که به این عادت زشت مبتلا هستند می توانند از امروز شروع کنند. فقط یک یا علی می خواهد و کمی سعی. امتحان کنید.

    1- مهم ترین عاملی که موجب می شود که به خود ارضایی روی آورید تنهایی است باید حتما از مکان هایی که احساس تنهای می کنید به سرعت و بدون فکر کردن خارج شوید. منظور ما این است که خود ارضایی همیشه در مکان خلوت یا مکان هایی که افراد استمنا کننده با شما هستند صورت می گیرد. منظور از خروج سریع از مکان خلوت و عدم تفکر در این زمان این است که در چنین حالتی که اشتیاق به این عمل پیدا می کنید 

    دو راه در پیش رویتان قرار می گیرد انجام استمنا یا عدم انجام استمنا. چون انسان در برابر شهوت و هوس باطنی خود شکننده است در این زمان تحت تاثیر نفس درونی خود قرار گرفته اید به احتمال زیاد تصمیمی که گرفته می شود نادرست است یعنی شما و قتی که تنها هستید و درباره ی این عمل فکر می کنید شهوت سراسر وجودتان را فرا گرفته و تفکری که می کنید موجب شده تا میل شما به این عمل افزایش یابد و دیگر نمی توانید خود را کنترل نمایید و توصیه می شود قبل از اینکه این حالت به شما روی دهد از مکان خلوت خارج شوید.


    2- عدم نگاه کردن به فیلم های مبتذل و عکس های آن چنانی و کتاب های منحرف کننده و امثال آنها. زیرا این کار تاثیر عمده ای بر افزایش میل شما داشته و موجب می شود نتوانید خود را کنترل کنید و به این عمل روی آورید. پس از هرگونه نگاه و خواندن یا گوش دادن به چنین چیز هایی پرهیز کنید. زیرا این عمل علاوه بر اینکه باعث ایجا خوشحالی در درون فرد می شود هم از گناه بدچشمی در امان است و هم از گناه کبیره ی استمنا. پس از امکاناتی که در اختیار دارید از جمله موبایل . اینترنت . 


    لوازم صوتی و تصویری به نحو احسن استفاده کنید. کسی که به فیلم های مبتذل نگاه می کند انتظار نداشته باشد که استمنا را ترک کند پس از همین حالا اگر فیلم و عکس های آن چنانی دارید فورا همه ی آنها را از بین ببرید تا در هنگامی که میل به این عمل در شما ایجاد می شود چیزی نداشته باشید که موجب افزایش و تشدید این میل شود.

    ۳- چشم چرانی نکنید یعنی از نگاه به جنس مخالف بپرهیزید زیرا کسانی که به استمنا مبتلا هستند ناگاه تصویری شهوت انگیز در آنان ایجاد می شود که می تواند فرد را به استمنا یا گناه بسیار بزرگتر از آن زنا وادار نماید که هیچگاه قابل جبران نیست پس از نگاه و هم صحبتی با جنس مخالف به خصوص در مکان خلوت بپرهیزید و در کل با جنس مخالف هیچ گونه روابط آن چنانی نداشته باشید. برای مثال : "پسری در خیابان دختری را می بیند و به او چشم می دوزد و او را دنبال می کند تا شاید بتواند با او رابطه داشته باشد و پس از آنکه شماره خود را به دختر می دهد روابط شروع می شود ابتدا روابط تلفنی بوده پس از مدتی طرفین می خواهند یکدیگر را رو در رو ملاقات نمایند پس بنابراین با هم قرار می گذارند که در فلان جا یکدیگر را ببینند و پس از آن روابط عمیق تر شده تا جایی که می خواهند یکدیگر را در منزل ملاقات کنند و مشکل از همین جا آغاز می شود که دختر و پسر تنها با هم در خانه هستند پس اشتیاق به عمل زنا در آنان پدیدار می شود و آنان به این عمل کثیف تن در میدهند و برای پنهان کاری  انواع گناه دیگر انجام میدهند از جمله برای پنهان کردن آن مرتبا دروغ می گویند و گناهان آنها زیاد و زیاد تر می شود". وقتی فکر می کنیم چنین عملی نتیجه ی یک نگاه شهوت بر انگیز است پس چرا با پاکی چشم از این گناهان جلوگیری نکنیم.


    4- عدم معاشرت با کسانی که به این عمل مبتلا هستند و شما را نیز تشویق  می کنند تا این عمل را انجام دهید. آیا فکر می کنید او از عملی که انجام می دهد خوشنود است که شما را تشویق می کند؟ البته که نه او به این خاطر شما را تشویق میکند تا با این کار گناه خود را بپوشاند یعنی هنگامی که کسی این کار را انجام می دهد انگشت همه به طرف اوست و او می خواهد تا شما را نیز انگشت نما کند تا با این کار خود را در بین کسانی که مبتلا کرده است پنهان کند. پس از گوش دادن به حرف هایی که می زند و تشویقاتی که می کند خود را دور سازید زیرا رفت و آمد با چنین کسانی شما را به استمنا کردن مبتلا کرده و یا مانع می شوند که شما این عمل را ترک کنید.

    ۵- به خدا پناه آورید زیرا فقط اوست که می تواند ما را هدایت کند پس با خواندن قرآن و نماز خود را از چنین اعمالی دور سازید. روزه بگیرید تا از انجام حرامات دور باشید به قرآن گوش دهید و نماز بخوانید زیرا خدا کسانی را که به او پناه می برند و به او روی می آورند هدایت می کند. چند سوره ی قرآنی را حفظ نمایید تا هنگامی که میل به این عمل در شما ایجاد می شود با خواند سوره ها از شر شیطان و هوا و هوس در امان باشید. خواندن این سوره ها تاثیر بسیار زیادی در کاهش این میل دارد. پس هیچگاه خدا را فراموش نکنید و به یاد داشته باشد اگر شما این عمل را انجام دهید و در آن لحظه اتفاقی برای شما بیفتد و فرصت جبران نداشته باشید در آخرت شرمنده می شوید. پس هیچگاه خدا و مرگ را فرا موش نکنید.


    6- تغذیه نیز به نوبه ی خود در این عمل نقش دارد. خوردن غذا های تند که حاوی فلفل و ... هستند باعث تحریک بدن آدمی می شوند پس تا جایی که می توانید از خوردن این این نوع غذا ها پبرهیزید. خوردن مواد غذایی سرد می تواند در کاهش این میل موثر باشد برای مثال خوردن بستنی . آب سرد و امثال آن میل را کاهش می دهد.


    7- از گرم نگاه داشتن اندام تناسلی بپر هیزید زیرا گرما می تواند از عوامل محرک کننده باشد بنابراین دوش آب سرد همواره برای کاهش میل جنسی و تقویت حافظه توصیه می شود. از لباس هاس چسبناک و محرک استفاده نکنید.


    8- امید به آینده  و اراده ی قوی می تواند شما را از این بلا نجات دهد پس هرگاه که اراده کردید از همان موقع این عمل را کنار بگذارید و از گفتن این جمله " برای آخرین بار این کار را می کنم دیگر تکرار نمی شود" و امثال آن بپر هیزید.

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۲۷ ب.ظ
    بازدید : ۳۱۱ | لایک (۳)

    برچسبها : #استمناء از گناهان کبیره است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    ....مسعود ....
    ۱۶ خرداد ۹۵، ۲۱:۵۳
    مطلب خوبیه 
    متشکرم
    پاسخ: نظر لطفتونه

    خواهش میکنم، بزرگوارید
    سیّد محمّد جعاوله
    ۱۶ خرداد ۹۵، ۲۲:۰۷
    آموزنده بود
    ان شاءالله مؤید درگاه حق باشید
    متشکرم.
    پاسخ: نظر لطفتونه

    ممنونم ان شاءالله 

    خواهش میکنم ، سلامت باشید
    محمد دهقانی
    ۱۷ خرداد ۹۵، ۰۰:۲۱
    مطلب بسیار مفیدی بود
    با تشکر از شما
    پاسخ: نظر لطفتونه

    خواهش میکنم ، بزرگوارید
    سید مهدی رییس السادتی
    ۱۷ خرداد ۹۵، ۰۱:۳۴
    سلام
    آفرین برشما
    پاسخ: سلام علیکم

    زنده باشید
    محمد حسین امینی
    ۱۷ خرداد ۹۵، ۱۰:۳۳
    زیبا بود ممنون
    پاسخ: نظر لطفتونه، خواهش میکنم
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•