منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • سوختن ...

    احساس سوختن به تماشا نمیشود

    آتش بگیر تابدانی چه می کشم ...

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۵۶ ب.ظ
    بازدید : ۲۴۸ | لایک (۵)

    برچسبها : #حرف دلم ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    ما شیعه ها
    ۵ ارديبهشت ۹۵، ۱۴:۰۹
    الهم عجل لولیک الفرج
    بسیار عالی
    پاسخ: بحق زینب سلام الله علیها

    تشکر...
    نـــای دل
    ۵ ارديبهشت ۹۵، ۱۴:۳۱
    :(
    پاسخ: .....
    سیّد محمّد جعاوله
    ۵ ارديبهشت ۹۵، ۱۴:۳۹
    بی نظیر
    طیب الله انفسکم
    پاسخ: بزرگوارید...
    معصومه صادقی
    ۵ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۱۵
    یا مهدی
    سر دنیا چه امده
    و سر من..
    این وب برای توست
    دیشب در فکر بودم
    که چرا نامه هایم به تو را در کمدم پنهان کردم
    مگر خطاست
    عاشق امام بودن
    مگر خطاست در منتظر منتهای عدل بودن
    امام خوبی ها
    کمی فکر کردم
    برای تبدیل نامه هایم به کتابی که بتوانم با ان کتاب ب همه نشان بدهم
    نهایت جنون یک عاشق چقدر است
    و بدانند ...
    اما نه
    میترسم انها هم عاشقت شوند
    نکند نگاهت را از من برداری
    اینطور نگاهم نکن
    بله حسودم
    ...
    هیع بخند حالا انگار نه انگار ...
    دلت می اید بخندی به این دیوانه...
    بس کن که خودش بد دلباخته است...
    ....
    نامه ها هنوز سر به مهر در کمدم هستند شمارشان از دستم در رفته
    پس کی ادرس می دهی تا بفرستمشان...
    نه نمیخواهد هر جمعه منتظرم..
    هر وقت امدی خودم به شما میدهم
    ....

    پاسخ: سلام آبجی عزیزم 

    به این نوشته وشماغبطه خوردم 

    لازم نیس به آقا نشون بدی یا بفرستی به محضر مبارک مولا چون حضرت عین الله است نامه ی نانوشته میخونه من خیلی وقته برا اربابم نامه ننوشتم چون خودش آگاهه قربونش بریم البته نامه نوشتن برا مولا یه صفای دیگه ای داره نام من رو سیاه روهم در نامه هات ببر 

    التماس دعای فرج ...
    معصومه صادقی
    ۵ ارديبهشت ۹۵، ۱۹:۵۲
    چشم
    االبته اقای خوبی ها
    اون اقایی که من براش نامه مینویسم
    امکان نداره از حال کسی چون شما
    باخبر نباشه
    شمایی که برایشان وبی به این زیبایی درست کردین
    اما چشم در نامه ها به اسم شما هم اشاره میکنم
    هر چند شاید اقا به شما بیشتر از من توجه داشته باشند
    پاسخ: این از لطف خود آقاست وگرنه من هیچ بنت هیچم 

    شما بزرگوارید ان شاءالله جزء یاران حقیقی مولا باشید

    هیچ اگر سایه پذیرد من همان سایه ی هیچم وگرنه دراین جا من همان صورت بی جانم وبس 

    حضرت صاحب الزمان روحی و نفسی لک الفداء اونقد به من حقیر وپست لطف داشتند که زبانم لال و واژه ها حقیرند برا توصیفش اما متأسفانه من روسیاه بسیار نامرد وعهدشکنم

    دربین شهر شهره شدم به عشق تو مهدی جانم شرمنده ام که باعث بدنامیت شده ام ...
    مهندس رضا عباسی
    ۵ ارديبهشت ۹۵، ۲۰:۱۹
    درود بر شما و عرصه قشنگی که برای کار انتخاب کردین
    به ما هم سر بزنید
    با دنبال کردن و تبادل لینک هم موافقم
    ممنون
    ضمنا از دیدن افردادی مانند شما که تو این عرصه مقدس فعالیت می کنند خوشحال می شم
    موفق باشید

    پاسخ: درود خداوند برشما باد

    چشم 

    بزرگوارید ان شاءالله سلامت باشید...


    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•