منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • یا رفیق من لا رفیق له

    «فَـهُــوَ حَـسـبُه» کـہ مـے خوانم
    • انگار کسے دستے بـہ قلبم مے کشد (!)
    و من آرام می شوم
    • انگار کسے مے گوید :
    " خیالت راحت ! من هستم .. "
    و من
    تمام ِ دلشوره هایَم را مے سپارم بـہ باد ..
    • انگار همـہ برایم مے شود تو
    و تو مے شوے همـہ ے من ...!

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ق.ظ
    بازدید : ۴۱۴ | لایک (۷)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    پرواز سپید
    ۱۲ دی ۹۴، ۰۰:۰۸
    آ ه ه ه ...
    یا رفیق من لا رفیق له...
    این وبار ها با تمام وجود حس کردم...
    چه قدر تو خوبی!
    پاسخ: بله.....
    علی ...
    ۱۲ دی ۹۴، ۰۰:۰۹
    الا بذکر الله تطمون القلوب
    پاسخ: الا بذکر الله تطمئن القلوب ،+++ بی نظیربود....
    معصـومــــــه ▄▄▄✐
    ۱۲ دی ۹۴، ۰۰:۳۲
    چه آرامشی داشت این پست :)
    پاسخ: ممنونم خواهرگلم.....
    تنهای تنها
    ۱۲ دی ۹۴، ۰۰:۴۸
    حسبنا الله نعم المولی و نعم النصیر
    پاسخ: +++ آرامشه .....
    محمدرضا سلمانیان نژاد
    ۱۲ دی ۹۴، ۰۷:۲۰
    من که از این متن چیزی دستگیرم نشد.
    یا مشکل از من است یا از متن
    :)
    پاسخ: الله اعلم.....
    محمدرضا گلزاری
    ۱۲ دی ۹۴، ۰۹:۴۰
    عالی ممنون
    پاسخ: خواهش میکنم

    سلامت باشید.....

    mahjobeh modanloo
    ۱۲ دی ۹۴، ۱۱:۱۹
    خدا آن حس زیبایست
    که در تاریکی صحرا
    در آن هنگام که صدای مرگ
    میدزد سکوتت را
    یکی آهسته میگوید
    کنارت هستم ای تنها
    پاسخ: زیبابود تشکر.....
    زهرا احمدآبادی
    ۱۲ دی ۹۴، ۱۲:۴۷
    الهی

    در دلهای ما جز تخم محبت مکار

    وبرجان های ما جز باران رحمت مبار
    پاسخ: آمین یارب العالمین....
    ..جهان ..
    ۱۲ دی ۹۴، ۱۸:۴۴
    لعنت خدا بر آل سعود
    مرگ بر خاندان سعود
    مرگ بر رژیم اسرائیل
    پاسخ: آمین به حق علی......
    آهِ با مَد . . .
    ۱۲ دی ۹۴، ۲۱:۵۴
    یا رفیق من لا رفیق له ...............................
     عالیه :)

    پاسخ: دقیقا

    ممنونم ازلطفتون.....
    بچه شیعه غدیر
    ۱۴ دی ۹۴، ۱۹:۲۰
    الیس الله و بکاف عبده
    مهربانم تو برای تمام نداشته هاو داشته هایم کافی هستی...
    خیلی خوب بود ممنون
    پاسخ: بله دقیقا

    خواهش میکنم

    زنده باشید....

    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•