منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • من ماه را دوست می دارم ....

    شغل من این است که ساعتی پس از غروب ،
    غروب سرخ ، غروب پرغم ،
    یک غروب دیگر بی تو ،
    بنشینم و آسمان را بنگرم ،
    بنشینم و ماه را نظاره کنم .....

    و من ماه را دوست می دارم ، نه به خاطر آن که زیباست
    - که زیبایی او بسی کوچک است در برابر زیبایی تو -
    بلکه او را دوست دارم ، از آنرو که در بسیاری از شبها تو را دیده است ...
    تو را دیده است و البته خجل شده است ، که در برابر نور عظمت تو ،

    چه ناچیز می درخشد
    و چه کوچک !
    و چه بی نور !
    و یقین می دانم که تو نیز ماه را دیده ای .
    نیک باور دارم که تصویر ماه ، در چشم های زیبای تو نیز درخشیده است
    و برای همین است که دوست دارم تمامی شبها ، خیره خیره ،
    ماه را بنگرم تا تصویری که در چشم تو درخشیده است ، در چشم من
    یعنی دیدگان عاشق آشفته نیز بدرخشد !
    بگذار واسطه ی بین من و تو ، همین ماه باشد تا من دل خوش کنم
    به این که شاید
    زمانی که به ماه می نگرم ، تو نیز در همان لحظه او را در حال نگریستن باشی
    و آن وقت ، ما ، من و مولا ، هر دو در یک لحظه ، به یک چیز نگریسته ایم
    و هردو در یک لحظه به ماه اندیشیده ایم ....
    آه ! چه لذتی دارد این احساس نزدیک بودن به تو !
    چه شوری دارد این حس ِ هم احساس شدن با تو !
    بگذار واسطه بین من و تو همین ماه باشد
    و بگذار تا من ، به این واسطه ی بین ما بگویم که چقدر در آرزوی توام!
    که چقدر محتاج توام !
    که چقدر فدایی تو ام !
    که چقدر بی تو هیچ ام !
    و چقدر بدون تو پوچ !
    و چقدر .... !
    آقای من !
    بگو که آیا به دیدار عاشق دل سوخته ی خویش نمی آیی؟
    و بگو که آیا می شود عاشقانه کسی را دوست داشت و در این آرزو نبود که
    تصویری از او داشت؟
    و بگو که من ، این شیدای دیوانه ی سرگشته ی تو ، چه کنم با این غم عظیم
    که هیچ تصویری از تو ندارم ؟
    پس بگذار که تنها یک نظر ، حقیقت ماه را نظاره کنم .
    همان یک نظر مرا بس است .
    من همان یک نگاه را ، هر روز هزار بار ، در ذهن خویش مرور خواهم کرد .
    پس تنها یک نظر !
    تنها یک نگاه !
    برای یک لحظه !
    برای قسمتی از لحظه ای !
    ....
    آه ! چه کنم با دلی که تو را می خواهد ؟!
    چه کنم با قلبی که همه آتش است از دوری تو ؟!
    چه کنم با چشمی که تشنه ی باران اشک است از جدایی تو؟!
    چگونه خاموش باشم؟!
    چگونه آرام گیرم؟!
    چگونه آرامش یابم؟!
    تو را به مهر !
    تو را به دوستی !
    تو را به خدا!
    فقط یک نظر ....
    تنها یک نگاه!

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۳ ب.ظ
    بازدید : ۳۷۲ | لایک (۲)

    برچسبها : #امام زمان ارواحنافداه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    زهرا احمدآبادی
    ۷ آذر ۹۴، ۲۳:۳۰
    زیبااااا و عااااالی...
    پاسخ: مر30 آبجی جان ازلطف همیشگیت....
    فروشگاه اینترنتی
    ۷ آذر ۹۴، ۲۳:۳۹
    واقعیتش ... بد نبود خیلی هم خوشم نیومد. نه نو بود، نه سپید !! نه شعر و نه متن ...  

    اگه به اسم خرید اینترنتی لینک کنی خداییش کمک بزرگی بهم کردی !! ممنون 
    پاسخ: ممنونم ازاظهارنظرتون....
    محمد امین سنجری
    ۷ آذر ۹۴، ۲۳:۴۵
    بی نظیره❤
    پاسخ: متشکرم شمالطف دارید.....
    دل بیقرار
    ۷ آذر ۹۴، ۲۳:۴۹
    یامهدی 
    فدای دل شکستت
    فدای اشکهای با ارزش تر یاقوتت

    پاسخ: من چراخوبترین به فدای کف نعلینش......
    hope ...
    ۸ آذر ۹۴، ۰۶:۱۳
    خیلی قشنگ 
    پاسخ: ممنونم......
    عباس زاده
    ۸ آذر ۹۴، ۱۴:۲۴
    سلام علیکم مومن
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ: علیک السلام مومن ، بخداهروقت بهم میگین مومن شرمنده میشم

    ممنونم همچنین...

    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•