منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • کرامات حضرت عباس(ع) - دستی آمد و ماشین را در جا نگهداشت‏

    حجة الاسلام واعظی، سرپرست اعزام مبلغ گفت: 

    در یکی از سالها دهه‏ ی عاشورا برای تبلیغ به اهواز رفته بودم بعدازظهر عاشورا به منزل مرحوم آیت الله بهبهانی رفتم و در آنجا یک نفر خدمت آقا آمد و گفت: من می‏خواهم مسلمان بشوم، آقا از او  پرسید: دین تو چیست؟ و چرا می‏خواهی مسلمان بشوی؟ گفت: دین من مسیحی، و شغلم راننده ‏ی تریلی است. امروز صبح از خرمشهر، تیرآهن بار زده بودم و عازم تهران بودم به اهواز که رسیدم دیدم جمعیت زیادی سیاه پوشیده ‏اند و به سر و سینه می‏زنند و عده ‏ای هم در دستهایشان کاسه‏ای آب بود و می‏گفتند: یا عباس، یا سقا، یا اباالفضل علیه‏السلام! چون خیابانها مملو از جمعیت بود، ماشین را کنار خیابان پارک کردم و مدتی به تماشای آن صحنه‏ ها پرداختم، تا اینکه خیابان مقداری خلوت شد و من مجددا حرکت کردم، در راه همین طور به سرعت می‏رفتم تا به یک سرازیری رسیدم، خواستم سرعت ماشین را کم کنم، پا روی ترمز گذاشتم، ولی هر چه فشار دادم فایده نکرد، با خود گفتم: اگر از سمت روبرو ماشین بیاید و من با او تصادف کنم، چکار باید بکنم؟! در این حال شروع کردم به حضرت مسیح و مادرش مریم علیهاالسلام التماس کردن، دیدم فایده ندارد.

     


     

    یک دفعه یادم افتاد مردم در اهواز یا عباس، یا سقا، یا اباالفضل العباس علیه‏السلام می‏گفتند. گفتم: یا عباس، یا سقا، یا اباالفضل (علیه‏السلام) مسلمانها خودت به دادم برس! در همین حال ناگهان دیدم یک دست آمد جلو ماشین و ماشین را در جا نگه داشت!  من ماشین را در کنار جاده پارک کردم و اینک آمده ‏ام خدمت شما تا مسلمان بشوم.

     

     

    منبع:کرامات باب الحوایج (زندگانی حضرت ابوالفضل العباس و سی و چهار کرامت و عنایت آن حضرت) ؛ سید بشیر حسینی ؛ نسیم حیات صفحات 53 و 54

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳ ب.ظ
    بازدید : ۴۷۰ | لایک (۴)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    عبداله سعادت
    ۲۷ آبان ۹۴، ۱۳:۲۹
    سلام...
    شادی اگر تقسیم شود..
    دو برار می شود..
    غم اگر تقسیم شود،نصف می شود..
    میلاد پربرکت وبا سعادت وسراسر نور آقا امام کاظم مبارک.
    لطفاً،دیگرآدرس:saadat52.blogfa.com   آزران وطن من  نیز سری بزنید وکامنت دهید تا با هم لینک شویم.
    پاسخ: علیک السلام

    بله همینطوره

    چشم....
    پرواز سپید
    ۲۷ آبان ۹۴، ۱۴:۴۷
    چشم.
    پاسخ: بی بلا....
    محمد محمدیان
    ۲۷ آبان ۹۴، ۲۱:۳۹
    این کرامت حضرت عباس رو قبلا در قالب ذکر مصیبت گوش کردم
    بسیار زیبا و دلنشین بود

    و میشه گفت به خودمون افتخار کردم که چون اربابی و سرداری چون حضرت ابوالفضل داریم
    پاسخ: بله کاملاحرفتون صحیحه ....
    بق بقو
    ۲۷ آبان ۹۴، ۲۲:۵۰
    ++++
    پاسخ: مر30.....
    علی ...
    ۲۸ آبان ۹۴، ۰۱:۱۹
    سلام اینو بابام تعریف کرده بود خیلی عالیه بخدا اما یه سوال شایدم بی احترامی خلاصه هر چی میخوام بگم
    آقا جان به یه مسیحی کمک میکنین اما من یه کربلا میخوام فقط میدونم گناه دارم اما آقا جان جوابم بده
    پاسخ: علیک السلام

    ان شاء الله به زودی مشرف بشید....

    Van
    ۱۰ خرداد ۹۶، ۱۸:۵۱
    I just like the helpful information you supply to your articles.
    I'll bookmark your weblog and check again right here frequently.
    I am reasonably sure I'll learn many new stuff right here!

    Best of luck for the following!
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•