منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • کرامات حضرت عباس(ع) - ای اباالفضل مسلمانها به دادم برس

    حجة الاسلام و المسلمین آقای شیخ عبدالرحمان بخشایشی در تاریخ 24 ذی‏القعده 1414 از مرحوم آیت الله آقای حاج سید جعفر شاهرودی نقل کرد که ایشان فرمودند: 

    شخصی مسیحی نزد من آمد تا مسلمان بشود علت مسلمان شدن را از ایشان جویا شدم گفت: ماشین تریلی داشتم که در گردنه‏ ی اسد آباد همدان در معرض سقوط به دره قرار گرفت در حالی که شب بود و سرمای زمستان هم همه جا را فرا گرفته بود اسم مبارک حضرت اباالفضل علیه‏السلام را در مجالس مسلمانان شنیده بودم. با مشاهده‏ ی این صحنه یک دفعه گفتم: یا اباالفضل مسلمانها به دادم برس! مثل اینکه کسی فرمان را از دستم گرفت و نجات پیدا کردم ماشین به سنگ بزرگی خورد و توقف کرد.

     

     

    پس از توقف ماشین به سطح جاده آمدم دیدم کسی در جاده نیست ولی نور چراغی از دره پیداست به سراغ آن نور رفتم، دیدم قهوه خانه آماده غذا و چای مهیا است ولی صاحبش نیست گفتم: من گرسنه هستم و ناچار باید غذا بخورم خسته و گرسنه شروع به غذا خوردن کردم دیدم کسی نیامد، گرفتم خوابیدم صبح بیدار شدم دیدم باز کسی نیامد که پول غذا و چای را بدهم. گفتم بروم به ماشین نگاه کنم و برگردم پس از آنکه به سراغ ماشین رفته و برگشتم دیدم نه قهوه خانه ‏ای در کار است و نه قهوه‏ چی‏ ایی! اینجا بود که متوجه شدم این هم از عنایات حضرت اباالفضل العباس علیه‏السلام بوده است لذا آمده‏ ام مسلمان بشوم و مسلمان شد.

     

     

    منبع:کرامات باب الحوایج (زندگانی حضرت ابوالفضل العباس و سی و چهار کرامت و عنایت آن حضرت) ؛ سید بشیر حسینی ؛ نسیم حیات صفحات62  و 63

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۱۷ ب.ظ
    بازدید : ۳۲۴ | لایک (۲)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    پرواز سپید
    ۲۶ آبان ۹۴، ۱۳:۲۸
    از وبلاگتون خوشم میاد! لطیفم کرده بار ها و بارها! لطیف  که بشی اشک میاد و سبکت میکنه...
    ابالفض مسلمونا به دادم برس...
    بنده خدا ندونسته که عموی ما فقط مال مسلمونا نیست!! :((
    پاسخ: خیلی لطف دارید منم نسبت به وبتون همین احساس رو دارم

    ان شاء الله

    بله بی شک قربونش کرمش .....
    پرواز سپید
    ۲۶ آبان ۹۴، ۱۳:۲۸
    اباالفضل*

    پاسخ: اغثنی ....
    حامد سیف الدین
    ۲۶ آبان ۹۴، ۱۳:۴۲
    مطلب زیبایی بود... لایک
    پاسخ: متشکرم ازشما ......
    خادم الشهداء
    ۲۶ آبان ۹۴، ۱۴:۰۴
    سلام علیکم
    لطف دارید 
    ممنون از اینکه به ما زود به زود سر میزنید 
    یا علی
    پاسخ: سلام علیکم ورحمه الله

    خواهش میکنم شمابزرگوارید

    وظیفمه

    علی یارتون.....
    ابوتراب ...
    ۲۶ آبان ۹۴، ۱۴:۱۴
    خیلی زیبا بود ...
    پاسخ: ممنونم ازلطفتون .....
    زهرا احمدآبادی
    ۲۶ آبان ۹۴، ۱۸:۴۵
    عاااااااااالی بو خیلی تامل برانگیز و جالب بود

    سپااااااس از شما بخاطر این مطالب خوب...
    پاسخ: ممنونم شمابزرگواری آبجی جان

    خواهش میکنم ....
    حسین (حدیث سرو)
    ۲۷ آبان ۹۴، ۰۰:۰۰
    سلام والرحمة
    خیلی عجیب و جالب بود
    سپاس
    و من الله التوفیق..
    پاسخ: علیک السلام ورحمه الله وبرکاته

    ممنونم ازنگاه سبزتون

    خواهش میکنم

    حق یاورتان.....
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•