منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • پای درس استاد (مرحوم آیت ا... آقامجتبی تهرانی(ره))

    وقتی می‌خواهی از خدا تقاضا کنی،

    نگاهی هم به سوابق گذشته‌ات بکن.

    اگر اشتباه کرده‌ای، اوّل معذرت خواهی بکن!

    و بگو: خدایا! من را ببخش ..

    و بعد هم وقتی که می‌گویی بد کرده‌ام، نیتت این باشد

    که دیگر خطایی مرتکب نشوی و بعد با صدق نیّت، استغفار کن.

    خدا می‌ فهمد که من از ته دل طلب بخشش می‌کنم یا نه؟

    او شرمندگی من را بهتر از خودم درک می‌کند.

    مهم این است که امشب خدا به دل من و تو نگاه می‌ کند.

    این متن روایت است که:

    هنوز که استغفرلله را نگفته‌ای، صحیفه را پاک و تطهیرمان می‌کند.

    خدا این است..


    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۳۹ ب.ظ
    بازدید : ۳۵۰ | لایک (۳)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    بق بقو
    ۸ آبان ۹۴، ۱۴:۴۶
    بسیار عالی بود!
    پاسخ: متشکرم.....
    از چی بگم
    ۸ آبان ۹۴، ۱۴:۵۲
    اما لغلغه ی زبانمان است خدایا منو ببخش اما بعضی وقتا بله از ته دل پشیمون میشیم خیلی حس عالیه اگرم تنها باشی خیلی عالی تر 

    پاسخ: الهی العفو به حق حیدر....
    اعصاب من
    ۸ آبان ۹۴، ۱۹:۵۹
    دلم زنگ زده
    حرفا و خواسته ها و اعمالم با هم متضاده
    پاسخ: من بیشتر....
    بسیجی گمنام
    ۹ آبان ۹۴، ۰۹:۱۵
    سلام به موقع بود خیلی به موقع
    پاسخ: علیک السلام ، خداروشکر....
    نقل قول
    ۹ آبان ۹۴، ۲۱:۳۷
    با سلام خدمت شما وبلاگنویس محترم

    مطلب شما تحت عنوان :

    پای درس استاد اقا مجتبی تهرانی …

    در شبکه وبلاگ نویسی نقل قول منتشر گردید/.
    با تشکر از مطلب زیبای شما
    پاسخ: علیک السلام

    ممنونم از انتخابتون

    خواهش میکنم سلامت باشید

    یاعلی....
    سَـ ـداد
    ۱۲ آبان ۹۴، ۱۵:۲۳
    اللهم اغفرلی و ارحمنی...
    پاسخ: آمین...
    زائر بارانی
    ۱۳ آبان ۹۴، ۰۰:۳۴
    سلام علیکم.
    عالی بود.
    عاقبتتان بخیر 
    پاسخ: علیک السلام ورحمه الله

    مرسی

    همچنین...
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•