منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • ختم صلوات

     


    خواص صلوات فرستادن به همراه اسامی شرکت کنندگان درادامه ی مطلب

     



     

     

    خواص صلوات فرستادن

     


    خواص صلوات صلوات فرستادن بر حضرت محمد( ص) (( اللهم صلی علی محمد و آل محمد)):


    روایتی از حضرت محمد(ص) در اعجاز صلوات فرستادن:


    1. پیامبر اکرم (ص) فرمودند:هر کس صلواتی بفرستد حق تعالی ثواب هفتاد شهید را به او میدهد و او را از گناهان بیرون میاورد مانند روزی که از مادر متولد شده است.


    2. وقتی چیزی را فراموش کردید بر من صلوات بفرستید که موجب یاد آمدن آن چیز خواهد شد.


    3.کسی که به پیامبر اکرم (ص)در هنگام نوشتن صلوات بفرستد(صلوات مکتوب)مادامی که نام حضرت درآن نوشته به چشم می خورد ملائکه برای او طلب رحمت و استغفار میکنند.


    4. پیامبر اکرم (ص):از جبرئیل پرسیدم محبوب ترین اعمال کدام است؟پاسخ داد:صلوات و درود فرستادن بر شما ای محمد!و محبت علی ابن ابیطالب(ع).


    5. صلوات بر من و اهل بیت من نفاق را از بین میبرد.


    6. کسی که گل سرخ (گل محمدی)را ببوید و بر من آل من صلوات نفرست بر من جفا کرده است.


    7. صلوات و درود بر من نور و روشن صراط است.


    8. گمراه ترین انسانها کسی که نام من پیش او بر زبان آید ولی بر من صلوات نفرستد.


    9. هر کس یکصد بار بر محمد و آل محمد درود فرستد خداوند یکصد حاجت او رابرآورده میسازد.


    10.هر کس هزار بار در روز جمعه بر من صلوات بفرستد خطایای هشتاد ساله اش آمرزیده می شود.


    11.نزدیکترین شخص به من در روز قیامت کسی است که صلوات بیشتری بر من بفرستد.


    12. امام رضا (ع):صلوات بر محمد آل محمد در همه جا و هنگام عطسه کردن وزیدن باد و ذبح گوسفند واجب است .


    13. امام صادق(ع):در قیامت هیچ عملی برتر و گرامی تر از صلوات بر محمد و آل محمد نیست.


    14.هر کس در هر صبح ده مرتبه و در شام ده مرتبه بر من صلوات بفرستد من او را دریابم در وقتی که محتاج به آن باشد.


    15. هر که گلی را بگیرد و ببوید و بر دیده ها بگذارد و صلوات بفرستد هنوز بر زمین نگذاشته باشد که گناهانش آمرزیده می شود.


    16. امام محمد باقر(ع):سنگین ترین عملی که در روز قیامت در ترازوی اعمال گذاشته میشود درود بر محمد(ص) و اهل بیت اوست.


    17. امام صادق(ع):کسی که صد مرتبه بگوید(یا رب صلی علی محمد و آل محمد)خداوند یکصد حاجت از حوائج او از جمله سی حاجت دنیوی برآورده میشود.


    18. هر کس بین نماز ظهر و عصر بر پیغمبر و آلش درود بفرستد آن درود برابر هفتاد رکعت نماز خواهد بود.


    19.حضرت علی (ع): هر کس سه مرتبه صلوات بفرستد خداوند حاجتش را برآورده می سازد.


    20.کسی که بر من صلوات بفرستد ولی بر آل من صلوات نفرستد(صلوات ناقص)بوی بهشت را استشمام نخواهد کرد.

    صلوات:بهترین هدییه از طرف خداوند به انسان

    صلوات:تحفه ای از بهشت

    صلوات:روح را جلا میدهد

    صلوات:عطریست که دهان را خشبو میکند

    صلوات: نوری در بهشت

    صلوات: نور پل صرات

    صلوات:شفیع انسان

    صلوات:ذکر الهی

    صلوات:موجب کمال نماز

    صلوات:موجب کمال دعا و استجاب آن

    صلوات:موجب تقرب انسان است

    صلوات:سپری در مقابل آتش جهنم

    صلوات:انیس انسان در عالم برزخ و قیامت

    صلوات:جواز عبور انسان به بهشت

    صلوات:انسان را در سه عالم بیمه میکند

    صلوات:از جانب خداوند رحمتاز سوی فرشتگان پاک کردن گناه از سوی انسان دعای مستجاب شده

    صلوات:برترین عمل در روز قیامت

    صلوات:سنگین ترین چیزی که در قیامت به میزان عرضه می شود

    صلوات:محبوب ترین عمل

    صلوات:آتش جهنم را خاموش میکند

    صلوات:زینت نماز است

    صلوات:گناهان را از بین میبرد

    صلوات:فقر و نفاق را از بین میبرد

    صلوات:بهترین داروی معنوی است

    باذکر صلوات:غم و اندوه را از بین میبرد

    با یک صلولت:نوری در بهشت برای خود بیافرینید

    با یک صلولت:گناهان خود را پاک وتولد دیگر برای خود به وجود آورید

    با یک صلولت:پاداش هفتادو دو تن از شهیدان را به ارمغان بیاورید

    با یک صلولت:ده حسنه برای خود ثبت کنید

    رسول خدا فرمود:هرکس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بفرستد تا زمانی که نام من در آن کتاب است فرشتگان پیوسته برای او از درگاه حق طلب آمورزش کند.



    یک صلوات برابر است با ده هزار صلوات:

    شخصی نزد سلطان محمود بسکتکین رفت و گفت:مدتی بود که می خواستم رسول خدا را در خواب ببینم و غم و اندوه خود را برایش بازگدارم که سعادت مساعدت نمود و جمال آن حضرت رادر خواب دیدم و گفتم یا رسول الله هزار درهم قرض دارم و قادر نیستم و میترسم اجل برسد و آن بدهی در گردن من باقی بماند.آن حضرت فرمود:برو نزد بسکتکین و آن مبلغ را از او بستان.عرض کردم:شاید از من باور نکند.فرمود به او بگو نشان به آن نشان که در اول شب بر من سی هزار مرتبه صلوات می فرستد و در آخر شب نیز سی هزار مرتبه ی دیگر برای من صلوات میفرستد.

    سلطان محمود از شنیدن این خواب به گریه در آمد و تصدیق کرد و قرض او را ادا کرد و هزار درهم به او نیز بخشید اطرافیان سلطان تعجب کردند و گفتند: ای سلطانحرف های او را چگونه تصدیق میکنی و حال آنکه ما اول شب و آخر شب با تو هستیم و نمی بینیم که به فرستادن صلوات مشغول باشی و اگر هم کسی در تمام اوقات شبانه روز به فرستادن صلوات مشغول باشد نمی تواند شصت هزار صلوات بفرستد.

    سلطان محمود گفت :من از علما شنیده ام که هر کس این صلوات را بفرستد گویا چنان است که ده هزار مرتبه صلوات فرستاده است و من نیز در اول شب سه مرتبه و در آخر شب نیز سه مرتبه ی دیگر هم در آخر شب میخوانم پس این شخص که پیام آن حضرت را آورده درست و راست میگوید و این گریه ی من از شادی است.

    و این صلوات این چنین است:



    (اللهم صل علی سیدنا و نبینا محمد و آله و مختلف الملوان و تعاقب العصران وکر الجدیدان و استبقل فرقدان و بلغ روحه و ارواح اهل بیت من التحتیته و السلام)



    معنی

    (خدایا درود فرست بر مولای ما و پیامبر ما محمد و خاندانش تا آنگاه که روز و شب می آید و میرود و بامدادو شامگاه ها به هم تبدیل میشوند و روز ها و شب ها به دنبال هم میرسند و آن دو ستاره ی قطبی بزرگ و کوچک روی می آورند و روان او و خاندانش از سوی من درود و سلام برسان)



    حضرت محمٌد (ص) فرمود:هر کس در روز جمعه صد مرتبه بر من صلوات بفرستد حق تعالی گناهان هشتاد ساله ی او را بیامرزد.

    ولذا مانتیجه میگیریم خداوند متعال هرگونه رهی در مقابل ما قرار داده است تا ما آن ها را انجام دهیم و ما را ببخشد، در اصل خداوند برای بخشیدن بنده هایش دنبال کوچک ترین بهانه میگردد ولی ما دست رد به سینه ی آن میزنیم.

    صلوات و رنج ‏شیطان
    روزى پیامبر اکرم صلى ‏الله ‏علیه ‏و آله از راهى عبور مى‏کرد. در راه شیطان را دید که خیلى ضعیف و لاغر شده است. از او پرسید: چرا به این روز افتاده ‏اى؟

    گفت: یا رسول ‏الله از دست امت تو رنج مى‏برم و در زحمت‏ بسیار هستم . پیامبر فرمودند: مگر امت من با تو چه کرده ‏اند ؟ گفت: یا رسول ‏الله، امت ‏شما شش خصلت دارند که من طاقت دیدن و تحمل این خصایص را ندارم .

    اول این که هر وقت ‏به هم مى‏ رسند سلام مى‏کنند. دوم این که با هم مصافحه - دست دادن- مى ‏کنند. سوم آن که ، هر کارى را که مى‏ خواهند انجام دهند «ان‏ شاء الله» مى ‏گویند ، چهارم از این خصلت ها آن است که استغفار از گناهان مى ‏کنند ،پنجم این که تا نام شما را مى‏ شنوند صلوات مى‏فرستند و ششم آن که ابتداى هر کارى « بسم الله الرحمن الرحیم‏» مى‏ گویند.

    امام صادق علیه السلام فرمودند:

    هر کس می خواهد در های آسمان به روی او گشوده شود بر محمد و آل محمد صل الله علیه و آله و سلم بسیار صلوات بفرستد.


    حضرت محمد صل الله علیه و آله و سلم فرمودند:

    شیطان و ابلیس را خوار و ذلیل کنید با فرستادن صلوات بر محمد و آل محمدصل الله علیه و آله و سلم


    صلوات و شفاعت روز جمعه:

    امام صادق علیه السلام فرمودند:

    در قیامت روز جمعه مانند عروسی صاحب کمال و جمال جلوی بهشت می ایستد و سایر روزها پشت سر او قرار

    میگیرند آنها شهادت می دهند و روز جمعه فقط کسانی را شفاعت میکند که بر محمد و آل محمد صل الله علیه و آله و سلم

    بسیار صلوات فرستاده اند.


    صلوات و گناهان کبیره:

    رسول اکرم صل الله علیه و آله وسلم فرمودند:

    شفاعت آن شخص بر من واجب است هر چند اهل گناهان کبیره باشد به شرط آنکه هر روز و هر شب

    بر محمد و آل محمد صل الله علیه و آله وسلم صلوات بفرستد.


    صلوات و بوی بهشت:

    حضرت رسول (ص):بوی خوش بهشت از فاصله ای به اندازه ی 500 سال راه رفتن به مشام انسان می رسد اما این بو هرگز

    به مشام کسی که بر من صلوات بفرستد ولی بر آل و خاندان و اهل بیت من صلوات نفرستد نمی رسد.

    صلوات و انسان جاهل :

    امام صادق(ع):برای انسان جاهل همین بس که پس از شنیدن نام پیامبر بر محمد و آل محمد (ص)صلوات نفرستد.


    صلوات عامل روشنی قلب:

    امام مجتبی(ع):دل مرد حقه ای قرار دارد و روی آن طبقی است

    هنگامی که او بر محمد و آل محمد (ص)صلوات کامل می فرستد

    آن طبق از روی حقه برداشته می شود و قلبش روشن می گردد و آن چیزی که فراموش کرده به یاد می آورد.


    صلوات و دوری از مقربان:

    رسول اکرم(ص):از مقربان درگاه الهی دور خواهد شد کسی که از روی عمد صلوات بر محمد و آل محمد(ص) را ترک کند.

    صلوات عامل تو فیق:

    امام سجاد (ع):اگر می خواهید توفیق و سعادت را پیدا کنید بر خود لازم گردانید همیشه بر محمد و آل محمد(ص) صلوات بفرستید.


    صلوات وملاقات امام زمان:

    امام صادق (ع):هر کس بعد از نماز صبح و ظهر بگوید:اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    نمی میرد تا حضرت مهدی (عج)را زیارت کند.

    صلوات و فرج امام زمان:

    تا میتوانید برای فرج امام زمان دعا کنید و همیشه بعد از صلوات بر محمد و آل محمد(ص)وعجل فرجهم بگویید.


    فواید دنیوی صلوات
    فایده اول:در اصول کافی است که، رسول خدا(ص) فرموده‌اند در مقابل صد صلوات حق تعالی صد حاجت را برآورده می‌نماید.1

    فایده دوم:با صدای بلند صلوات فرستادن نفاق را برطرف می‌سازد.2

    فایده سوم:صلوات فرستادن موجب پاکیزه شدن عمل‌هاست.

    فایده چهارم:هر کس یک صلوات بفرستد حق تعالی در عافیت را بر روی او می‌گشاید.

    فایده پنجم:صلوات فرستادن فقر را برطرف می‌کند.

    فایده ششم:هر گاه چیزی از یاد انسان برود و آدمی آن را فراموش کند صلوات موجب می‌شود که به خاطر آید.3

    فایده هفتم:صلوات،دشمن دیرین و همیشه در کمین انسان یعنی ابلیس لعین را ذلیل و خوار می‌کند.

    خلاصه اینکه صلوات آتش جهنّم را خاموش می کند.آری وقتی که آتش هوی و هوس و آتش سوزان نفس سرکش به واسطه صلوات بر محمّد و آل محمّد خاموش شد و ظلمات نفس به نور صلوات محو و نابود گردید آن وقت است که انسان از آتش جهنم رهائی یافته و به حریم امن الهی داخل و «لیخرجکم من الظلمات الی النور» را شامل خواهد شد و غایت امر در سایه رحمت خاصّ الهی مأوا کند «و کان بالمؤمنین رحیماً».«طوبی لهم و حسن مأب؛خوشا به حال آنان و حسن عاقبت‌شان».

    فواید اخروی صلوات
    فواید صلوات را در ظاهر دانسته‌ای و بدان رسیده‌ای اما فواید آن را در باطن که در نهایت صعوبت و دشواری است، عقل می‌خواهد تا بدانی،چشم بصیرت تا ببینی، دلی پاک تا یقین نمائی.

    فایده اوّل:امام صادق(ع) می‌فرمایند:«هر کس ده مرتبه صلوات بفرستد حق تعالی صد مرتبه بر او صلوات می‌فرستد» و فرموده اند:«هر کس ده مرتبه صلوات بفرستد خدا و ملائکه هزار بار بر او صلوات می‌فرستد و هر که حق بر او هزار صلوات بفرستد هرگز او را به آتش،عذاب نخواهد کرد و در مقابل هر صلوات ده حسنه به او عطا می‌فرمایند و هر کس ده مرتبه صلوات بفرستد حق تعالی ده صلوات بر او می‌فرستد و ده گناه او را می‌آمرزد و ده درجه او را بلند می‌گرداند و از اهل بهشت خواهد شد».4

    فایده دوم:سزاوارترین و نزدیک‌ترین مردم در روز قیامت به رسول خدا(ص) کسی است که در دنیا بر آن حضرت بیشتر صلوات فرستاده باشد.5

    فایده سوم:رسول خدا(ص)به علی مرتضی (ع) می‌فرماید:«هرکس بر من صلوات بفرستد شفاعت من برای او واجب می‌شود».6

    فایده چهارم:حضرت رضا(ع) فرموده‌اند:«صلوات فرستادن نزد خدا برابراست با تسبیح و تهلیل و تکبیر».7

    فایده پنجم:حضرت علی بن موسی الرّضا(ع) می‌فرماید:«هر کس قادر بر کفاره گناهان نباشد صلوات بسیار بفرستد که صلوات بر محمّد و آل محمّد(ص) گناهان را می‌ریزاند».8

    فایده ششم:امیرالمؤمنین علی(ع) می‌فرمایند:«صلوات فرستادن در محو کردن گناهان شدیدتر است از فرو نشاندن آب، آتش را».9

    فایده هفتم:صلوات فرستادن در روز قیامت به صورت نوری در آمده در سر،طرف راست،طرف چپ و بالا، و جمیع اعضاء آدمی دیده می‌شود.10

    فایده هشتم:هر که بگوید:«اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد(ص) خدا به او ثواب هفتاد و دو شهید عنایت می‌فرماید».

    فایده نهم:سنگین‌ترین چیز در یوم الحشر(روز قیامت) صلوات است و صلوات، قبر را نورانی می‌کند.11

    فایده دهم:فرستنده صلوات داخل آتش جهنّم نمی‌شود.

    فایده یازدهم:برای فرستنده صلوات تلخی مرگ و هول و عطش روز قیامت نیست.


    صلوات از جمله ذکرهایی است که بسیار مورد توجه مسلمانان بوده و از آن به عنوان بیانی برای آرامش بخشیدن به دل و رفع اضطرابها و تنشهای زندگی امروز بسیار استفاده می شود .
    درود بر پیامبر اسلام از جمله موارد سفارش شده از سوی خالق هستی است . ان الله وملائکَته یصلون على النبی یا أیهَا الذین آمنوا صلوا علیه وسلموا تَسلیما . همانا خدا و فرشتگانش بر پیامبر درود و رحمت می فرستند . اى اهل ایمان بر او درود فرستید و آنگونه که شایسته است ، تسلیم او باشید .(سوره احزاب، آیه 56)
    امام موسی کاظم (ع) : من دعا قبل الثناء علی الله و الصلاه علی النبی کان کمن رمی بسهم بلا وتر. هر که پیش از ستایش بر خدا و صلوات بر پیغمبر (ص) دعا کند چون کسی است که بی زه کمان کشد .
    امام جعفر صادق (ع) : اذا اردت ان تدعو فمجد الله عز و جل و أحمده و سبحه و هلله و أثن علیه و صل علی محمد النبی و آله ، ثم سل تعط .
    هرگاه خواهی دعا کنی پس خدای متعال را تمجید و سپاسگزاری کن و او را تسبیح و تهلیل بگو و او را ثنای گوی و ستایش کن و بر محمد (ص ) و آل او صلوات فرست سپس درخواست کن تا به تو داده شود .(اصول کافی ، ج 4 ، ص 238)
    صلوات در لغت به معنای دعاست و نماز را به جهت شامل بودن بر دعا، صلاة می گویند . در حال حاضر در عرف مردم صلوات را بر دو چیز اطلاق می کنند : یکی درود و دعایی است خاص که مضمونش استدعای رفعت درجه و ازدیاد قرب حضرت محمد (ص) است . معنای دوم صلوات ، نماز است .
    بعضی صلوات از سوی حق تعالی را پنج معنی کرده اند : رحمت، مغفرت ، ثناء ، تزکیه و کرامت .
    بعضی از علمای علم حروف می گویند : « صاد » صلوات از صمد، « لام » صلوات از لطیف، « واو » صلوات از واحد و « هاء » صلوات از هادی است که همگی از اسماء خداوند هستند.
    بعضی می گویند : صلوات یعنی تسلیم شدن ، یعنی تسلیم نمودن خود برای کسی که خدا او را وصی و خلیفه خود گردانیده است .
    بر اساس آیات و روایات، سزاوار است که حضرت محمد را به عنوان بنده برگزیده خداوند، بسیار ستایش کرد .
    رسول اکرم (ص) خود در این مورد فرموده است: بسیار یاد کردن خدا و بر من صلوات فرستادن، موجب برطرف شدن فقر مى شود.
    بی تردید اذکار، خواص و فواید بسیاری دارند. طبق آیات و روایات رسیده از معصومین، ذکر صلوات نیز چنین است. یکى از فواید آن رهایى از فقر و تنگدستى است.
    رفع تلخی مرگ، استجابت دعا، ایجاد سپری در مقابل آتش جهنم، جلای روح، شفای مریض و ادای قرض از دیگر برکات ذکر صلوات است .


    رسول خدا - صلى الله علیه و آله - فرموده است :
    ارفعوا اصوواتکم بالصلاة على فانها تذهب بالنفاق ؛
    آواز خود را هنگام فرستادن صلوات بر من بلند کنید؛ زیرا که آن نفاق را خواهد برد.

    امام صادق - علیه السلام - فرمودند:
    از پدرم شنید که مردى به پرده خانه کعبه چسبیده و مى گوید:
    بار خدایا! رحمت فرست بر محمد، پس پدرم به او فرمودن اى بنده خدا! آن را دنباله بریده مکن ، حق ما را به ستم مبر، بگو: اللهم صل على محمد و اهل بیته


    ابن سخنان از امام صادق علیه السلام نقل مى کند: روزى پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله به على علیه السلام فرمود: آیا تو را مژده ندهم ؟

    عرضه داشت : بفرمایید، پدر و مادرم فدایت باد! تو همیشه به خوبى مژده دهنده هستى .

    حضرت فرمود: جبرییل براى من چیز شگفت آورى آورده .

    على علیه السلام پرسید: چه آورده یا رسول الله ؟

    فرمود: به من خبر داد هرگاه کسى از امت من ، بر من صلوات فرستد و به دنبال آن بر اهل بیت من صلوات فرستد براى او درهاى آسمان باز خواهد شد و بر او فرشتگان هفتاد بار صلوات فرستند، گرچه گنهکار و بسیار خطاکار باشد سپس گناهان از او مى ریزد، چنان که برگ از درخت مى ریزد.

    پروردگار تبارک و تعالى مى فرماید: لبیک اى بنده من و سعدیک ! و به فرشتگان خود مى فرماید:اى فرشتگان من ! شما بر او هفتاد بار درود فرستادید و من بر او هفتصد صلوات مى فرستیم و چون بر من صلوات فرستد و به دنبال آن صلوات بر من ، نیاورد اهل بیت مرا ( و فقط بگوید اللهم صلى على محمد، میان آن و آسمان هفتاد پرده یى افتاد و خداوند بزرگ فرماید: لا لبیک ، لا سعدیک اى فرشتگان من ! دعاى او را بالا نبرید، مگر آن که به نبى من ، عترت او را ملحق سازد و بگوید: اللهم صل على محمد و آل محمد، پیوسته محجوب است تا آن که به من اهل بیتم را ملحق گرداند.


    رسول خدا صلى الله علیه و آله فرمود:
    کسى که بر من صلوات بفرستد؛ ولى بر آل من صلوات نفرستد،بوى بهشت را استشمام نخواهد کرد.


    از حضرت صادق - علیه السلام - منقول است : هرکه در روز جمعه بعد از نماز صبح بگوید:
    اللهم اجعل صلواتک و صلوات ملائکتک و حملة عرشک و جمیع خلقک و سمائک و ارضک و انبیائک و رسلک على محمد و آل محمد
    تا یک سال هیچ گناهى بر او نوشته نمى شود.



    برای سلامتی آقا امام زمان (عج) و تعجیل در ظهور ایشان صلوات :

    ( اللهم صلی علی محمد و آل محمد )(اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب (س))( اللهم صلی علی محمد و آل محمد )

     

    اسامی شرکت کنندگان : 1 - زهـرا ج(2198)

     

    2- ستایش (1000) ، 3- رافضیــة (500) 4- مبــــیر(1000)5-نوای مداح (5)

     

    6-ذره ی ناچیز (100)،7-فرزانه منگلی(100)8-زهرا میم (500)

     

    9- رهگذر کوچولو(313)،10-ساکت در قفس (110)،11-نسیم (100)

     

    11-نـیلو بانـو(4761)ریا،12- شراره (100)،13-یارعبدفاطمه (1000)

     

    14- محدثه (200) 15- عاکف (100)16-آیه (100)17-نسیم (500)

     

    18- حمیده (1313)19-توابین منتظر(200)

     

    به لطف خدا تموم شد طرح 14000 ختم صلوات ممنونم ازهمه ی شما واجرتون بامولا.


    تعدادکل 14200

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۶ ب.ظ
    بازدید : ۴۵۷۵ | لایک (۴)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    رافضیــة ...
    ۱۹ تیر ۹۴، ۱۵:۴۰
    سلام

    500
    ذره ی ناچیز
    ۱۹ تیر ۹۴، ۱۶:۰۷
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم والعن اعدائهم اجمعین...
    اجرکم عندالله

    100 تا

    خدا خیرتان بده
    باعث خیر میشید

    فقط یک نکته: نوشتید به اندازه ارادتتون صلوات انتخاب کنید! این جمله صحیحی نیست
    چه بسا شخصی یک صلوات بفرسته، اما زندگیش مملو از ارادت باشه و اعمالش خودبه خود صلوات باشه
    و برعکس شخصی هزاران هزار صلوات بفرسته و اما...
    در بخش حلقه معرفت مجازی وبلاگ حقیر ( فاسئلو اهل الذکر) همچین سوالی مطرح شده درباره زیارت عاشورا با صد لعن و سلام، دوست داشتید سوال و جواب رو مطالعه بفرمایید

    التماس دعا
    یازهرا...
    پاسخ: سلام ممنونم ازتون اجرتون بامولا

    واژه ی ارادت روحذفش کردم

    یاعلی (ع)
    محدثه جون
    ۱۹ تیر ۹۴، ۱۷:۰۲

    به به چه خوشمل شده وب ابجی جونم


    هستم گلم...نتم قطع بود تالا

    خوبی عزیزم؟

    فرزانه منگلی
    ۱۹ تیر ۹۴، ۱۷:۱۹
    100
    آبی آسمانی
    ۱۹ تیر ۹۴، ۱۸:۰۶
    جمله ای ک برام کامنت گذاشتین خیلی برام سنگینه

    غلام دولت انم ک پاینده یکی ست...
    نـیلو بانـو :)
    ۱۹ تیر ۹۴، ۱۸:۴۴
    سلام خواهرم من روزی 69 صلوات رو به نیت حضرت فاطمه میفرستم 
    :)
    ممنون از توضیحات عالی و کاملتم درباره صلوات
    :)
    ان شاالله اجرتون با آقا امام مهدی "عج" باشه ...
    زهرا میم
    ۱۹ تیر ۹۴، ۱۹:۰۴
    سلام منتظر جان
    من ۵۰۰ تا ان شالله
    رهگذر کوچولو
    ۱۹ تیر ۹۴، ۱۹:۰۶
    313 نغمه صلوات هدیه به یار غائب از نظر
    ساکت در قفس
    ۱۹ تیر ۹۴، ۲۰:۰۴

    برگ زردی با سماجت شاخه را چسبیده بود

     

    دستهای خویش و دامان توام آمد به یاد

    ان شاء الله 110تا

    یا علی

    nasim arj
    ۱۹ تیر ۹۴، ۲۰:۱۲
    نسیم
    100
    فانوس ...
    ۱۹ تیر ۹۴، ۲۳:۵۷
    اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
    یار عبد فاطمه
    ۲۰ تیر ۹۴، ۰۹:۴۰
    سلام علیکم
    ان شا الله 1000تا
    شراره...
    ۲۰ تیر ۹۴، ۱۰:۱۲

    ارادت بیش از اینهاست

    سعادت کم رنگه

    ..

    100

    Zahra Gilani
    ۲۰ تیر ۹۴، ۱۴:۳۴
    اللهم صل علی محمد و ال محمد....
    عــ ـاکـ ـف ...
    ۲۰ تیر ۹۴، ۱۴:۵۵
    سلام
    100 تا ان شاءالله
    آیه ***
    ۲۰ تیر ۹۴، ۱۸:۱۵
    سلام
    چه کار خوبی:)اجرتون با خدا
    ۱۰۰صلوات
    نسیم ....
    ۲۱ تیر ۹۴، ۰۰:۱۲
    500
    تا هم من...
    ممنون
    التماس دعا
    ذره ی ناچیز
    ۲۱ تیر ۹۴، ۰۱:۰۲
    سلام علیکم
    به هر حال ببخشید فضولی کردم

    الهی از یاران حقیقی حضرت باشید

    یازهرا...
    محدثه جون
    ۲۱ تیر ۹۴، ۱۲:۱۴

    انشالله...جفتمونم تموم شه کارمون با کنکور...

    ساکت در قفس
    ۲۳ تیر ۹۴، ۱۳:۴۳

    سلام

    السلام علیک یا ابا عبد الله....


    شبا که بیقرارم 

    تو رو به یاد میارم

    از حرم قشنگت 

    چه خاطراتی دارم........


    التماس دعا

    یا علی

    khademoreza kusar
    ۲۳ تیر ۹۴، ۱۴:۳۵

    باسلام واحترام

    ممنون از اینکه به به وبلاگ ما سر زدید

    بنده حقیر و همکاران بزرگوارم 140000 صلوات می فرستیم

    با تشکر التماس دعا

    بچه مثبت
    ۱ شهریور ۹۴، ۰۹:۴۶
    ...
    پاسخ: ......
    tavabin-montazer علیزاده
    ۷ شهریور ۹۴، ۰۸:۴۹
    سلام ممنون از کارتون
    200تا صلوات
    پاسخ: سلام علیکم

    ممنونم ازشما اجرتون بامولا.
    uouwts
    ۱۲ مهر ۹۴، ۱۰:۱۰
    7Iaw1X xedhsgmwtxxh, [url=http://ryxcphlidbsw.com/]ryxcphlidbsw[/url], [link=http://cqnercydfpyj.com/]cqnercydfpyj[/link], http://foeftocqukpb.com/
    bvivcl
    ۱۵ مهر ۹۴، ۲۰:۳۶
    jTbXKq gbiwyciridfp, [url=http://wvmoeycgvmvn.com/]wvmoeycgvmvn[/url], [link=http://qjrjyfrgjite.com/]qjrjyfrgjite[/link], http://wjubyobvlnpa.com/
    fgplxvzj
    ۵ آبان ۹۴، ۰۶:۳۱
    p3jo2E tvwctxzcjsrc, [url=http://vjrptwsbshss.com/]vjrptwsbshss[/url], [link=http://kpgtnpkyoluv.com/]kpgtnpkyoluv[/link], http://nujuohsrsnoe.com/
    nickiemcgeeney.jimdo.com
    ۲۳ خرداد ۹۶، ۰۳:۰۸
    Hi there would you mind stating which blog platform you're working with?

    I'm going to start my own blog in the near future but I'm having a
    hard time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your design seems different then most
    blogs and I'm looking for something unique.
    P.S Apologies for being off-topic but I had to ask!
    Kennsita
    ۲۷ خرداد ۹۶، ۰۸:۲۷
    Femme Tadalis Sx Soft Desir Augmente Sildenafil 100mg Vademecum O Propecia Buy Zoloft Online With No Perscription Low Cost Kamagra Online Priligy Causa Impotencia Propecia Pdf Dapoxetene Azithromycin Vs Keflex For Cellulitis Viagra Online Acquisto viagra online pharmacy Levitra Generic Uk Priligy Testimonios Cialis 40mg Amoxicillin For Dogs Dosage
    How can you heal an Achilles tendonitis fast?
    ۳۰ تیر ۹۶، ۱۱:۰۰
    Can I simply just say what a relief to discover an individual who
    really understands what they're talking about on the web.
    You certainly understand how to bring an issue to light and make it important.

    More people should read this and understand this side
    of the story. I was surprised that you are not more popular because you definitely possess the gift.
    How do you get Achilles tendonitis?
    ۱۶ مرداد ۹۶، ۲۰:۰۳
    I absolutely love your website.. Excellent colors &
    theme. Did you create this web site yourself?
    Please reply back as I'm wanting to create
    my very own website and would like to know where you got this from or just what the theme is called.
    Many thanks!
    Alfredbeash
    ۱۹ شهریور ۹۶، ۱۹:۴۰
    where can i buy viagra
    buy cheapest viagra
    viagra for womens where to buy
    buy viagra online cheap
    Antoniolew
    ۱۹ شهریور ۹۶، ۱۹:۴۸
    order viagra no prescription
    order viagra from china
    order viagra no prescription
    order viagra
    MelvinMet
    ۱۹ شهریور ۹۶، ۲۰:۴۹
    zoloft cost
    cost of generic zoloft at walmart
    generic zoloft cost
    generic zoloft cost
    MichaelPlask
    ۱۹ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰
    buy generic cialis online
    cheap cialis generic online
    generic cialis
    generic cialis india
    RichardWaM
    ۱۹ شهریور ۹۶، ۲۱:۰۸
    herb viagra for sale
    cheap viagra for sale
    cheap viagra for sale
    viagra for sale
    RickyLigma
    ۱۹ شهریور ۹۶، ۲۱:۰۸
    can i buy azithromycin over the counter at walmart
    azithromycin buy
    buy azithromycin
    azithromycin buy online
    JoshuaBeito
    ۱۹ شهریور ۹۶، ۲۱:۱۹
    cost of viagra with insurance
    viagra cost
    viagra cost
    how much does viagra cost with insurance
    WilliamHurry
    ۱۹ شهریور ۹۶، ۲۱:۳۶
    buy prednisolone no prescription
    buy prednisolone no prescription
    where to buy prednisolone 5mg
    where to buy prednisolone for dogs
    Winfredber
    ۱۹ شهریور ۹۶، ۲۱:۵۲
    viagra price per pill
    pink viagra price
    mexican viagra price
    viagra 100 mg best price
    Josephgam
    ۱۹ شهریور ۹۶، ۲۲:۵۷
    cialis cost
    cialis cost per pill
    how much does cialis cost without insurance
    cialis cost at cvs
    people of walmart 2018
    ۱۲ مهر ۹۶، ۲۰:۲۵
    Thanks for finally writing about >ختم صلوات :: منتظرالمهدی۳۱۳
    Barneyxcq
    ۳۰ بهمن ۹۶، ۱۱:۲۱
    aa2wNV http://www.LnAJ7K8QSpfMO2wQ8gO.com
    chocolate
    ۱۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۰:۱۱
    Thanks for sharing your thoughts about اشعارانتظار.
    Regards
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•