منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • دلگیرم از شهری که ...

    دلگیرم از شهری که مسکین را نمیفهمد
    شهری که درد شعر پروین را نمیفهمد!
    شهری که صورت های غمگین را نمیفهمد
    شهری که ((لااکراه فی الدین)) را نمیفهمد
     
    وقتی دلم میگیرد از نامهربانی ها
    وقتی دلم پر میشود از بد گمانی ها
     
    حس میکنم باید غریب و بی نشان باشم
    انگار میخواهد دلم در جمکران باشم
    من دوست دارم هم رکاب آسمان باشم
    میترسم از اینکه شبیه کوفیان باشم
     
    بدکرده ام با خود ، خودم هم خوب میدانم
    ای آسمان بیکران مشتاق بارانم
     
    از کوله بار لطف تو اعجاز میخواهم
    آقا ، دلی چون لحظه ی آغاز میخواهم
    دیگربریدم مهربان ، همراز میخواهم
    ای آسمان بیکران پرواز میخواهم
     
    یارت نبودم سالها اما تو یارم باش
    من شانه ای مردانه میخواهم...   کنارم باش
     
    از این جماعت از تمام شهر بیزارم
    آقا غریب و خسته ام تنها تورا دارم
    آقا پشیمانم من از رفتار و کردارم
    آری پشیمانم برای چندمین بارم
     
    پیمان شکستم بارها اما گذر کردی
    حال من بیچاره را آشفته تر کردی
     
    دلگیری از نامردی این مردم گمراه
    با استخوانی در گلو سر میکنی در چاه
    تنها تو از من خواستی یک قلب خاطر خواه
    سهم من از تو آسمان ، سهم تو از من آه
     
    دلخسته ای از جمعه های بی ثمر بودن
    دلخسته ای از سالها بی همسفر بودن
     
    در سهله یا در جمکران تنهای تنهایی
    در اوج تنهایی به فکر غربت مایی
    آقا شنیدم بارها وقتی که می آیی
    حس میکنم دیدم تو را یک روز در جایی!
     
    با اینکه از من ، از من بیچاره دلسردی
    من خوب میدانم که روزی باز میگردی
     
    روزی کبوتر میشوم در آسمان تو
    پرمیزنم در آسمان بیکران تو
    غرق محبت میشود دنیا زمان تو
    شمشیر تو یعنی دو چشم مهربان تو
     
    روزی جهانی میشود مجذوب نور تو
    روزی خبرها میشود شرح ظهور تو...

    شاعر : محسن کاویانی

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۳ ق.ظ
    بازدید : ۴۸۵ | لایک (۹)

    برچسبها : #امام زمان ارواحنافداه #حرف دلم ... #دلتنگی برای امام زمان #شرمنده امام زمان #غربت امام زمان
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    Maryam
    ۸ خرداد ۹۶، ۱۲:۰۴
    سلام دوست گرامی روز بخیر ، طاعات و عباداتتون مورد قبول حق ، حال خوبتون مستدام 
    ختم قرآن به نفع شلغلین و محصلین به صورت انتخاب یک سوره یا چند سوره به انتخاب شرکت کننده در گروه دوم 
    اگر مایل به شرکت هستید پس از انتخاب از لینک فهرست در کامنت ها اطلاع بدهید 
    موفق باشید 
    پاسخ: سلام ، ممنونم از لطف شما 

    التماس دعای فرج
    ....جلیس العقل ....
    ۸ خرداد ۹۶، ۱۲:۳۰
    ممنون
    پاسخ: خواهش میکنم
    سام نجفی نیا
    ۸ خرداد ۹۶، ۱۲:۳۳
    عالی بود 
    پاسخ: تشکر
    حمیدرضا وجدانی
    ۸ خرداد ۹۶، ۱۲:۴۹
    سلام
    خیلی زیبا
    اللهم عجل لولیک الفرج
    :)
    پاسخ: سلام

    ممنونم

    بحق زینب :)
    عباس زاده
    ۸ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۴
    سلام علیکم مومن
    عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
    پاسخ: سلام بزرگوار

    ممنونم ، همچنین
    مــ. مشرقی
    ۸ خرداد ۹۶، ۱۴:۱۵
    عالی بود
    پاسخ: ممنونم از لطف شما
    نـــای دل
    ۸ خرداد ۹۶، ۱۴:۴۷
    خیلی زیباست..

    طیب الله..
    پاسخ: زنده باشید

    سپاس از حضور معنوی شما
    ۸ خرداد ۹۶، ۱۷:۴۶
    منم دلگیرم از شهر و مردم شهری که دوستی و مهربانی بین انها مرده است..
    دلگیرم از شهری که  اختلاف طبقاتی در کوچکترین و جزئی ترین اجزای آن بیداد می کند...
    دلگیرم از شهری که مردمش یا با هم رابطه ندارند و یا اگر هم داشته باشد تنها و تنها برای پر کردن تنهاییشان است..
    و دلگیرم از شهری که هر کس دیگری را بازیچه ای بیش نمی بیند..

    پاسخ: خیییییییبییییلی موافقم ، دمت حیدری :)
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•