منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • جانم مهدی (عج)


    سلام مهربانم

    قلب پاره پاره ام بهانه می گیرد

    جوابش با خودت

    ...

    من دیگر نمی توانم پاسخگوی بیچارگی اش باشم

    حواله ام نکن به این در و آن در

    جز تو دری نیست

    جز تو گشایشی نیست

    ای به فدای دل تنهای تو

    "چقدر کم هستم"

    چقدر برای "فدای تو شدن" کم هستم

    مرا ببخش

    که حتی لایق به فدای تو شدن هم نیستم...

    اللهم عجل لولیک الفرج



    سال ها در به درند

    جمعه ها سرگردان!

    من و شب منتظریم ...

    و  تو  فانوس ترین حادثه ای …

    عجل لولیک الفرج...



    دل بیقرار نیست

    "ادا در می آوریم"

    چشم انتظار نیست

    "ادا در می آوریم"

    بر لب دعای ندبه...
    و دل غرق شهوت است
    این انتظار نیست
    "ادا در می آوریم"
    آقا محب واقعی ات در میان ما
    یک از هزار نیست
    "ادا در می آوریم
    "



    فقط دلیل جدایی ز تو گناه من است
    ثمر از این همه غفلت دل سیاه من است
    همیشه ذکر تو را من به روی لب دارم
    که نام تو گل زهرا دلیل راه من است
    ببین که روز سپیدم ز هجر تو شام است
    بیا و نور فکن که چهره تو ماه من است
    جدایی از تو بلایی عظیم و جانکاه است
    گواه قلب حزین سردی نگاه من است
    بگو به آن دو ملک در سیاهی قبرم
    که این غلام قدیمی بارگاه من است




    پایانی برای قصه ها نیست،

    نه بره ها گرگ میشوند نه گرگها سیر!

    خسته ام از جنس قلابی آدمها...
     
    حالم خوب است...

    اما گذشته ام درد میکند!!

    زودتر بیا...


    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۳۴ ب.ظ
    بازدید : ۱۱۵۰ | لایک (۴)

    برچسبها : #امام زمان ارواحنافداه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    علیرضا بیگدلی
    ۲۸ اسفند ۹۳، ۱۷:۰۱

    باسلام

     

    آنها که از اسارت ها رهیده اند و به عشق حق رسیده اند و در حد وظیفه زندگی می کنند .جز با امر او جز با حکم او جز با اشاره او به راهی نمی روند اما 

    با یک اشاره اش با سر می روند.

    ع.ص

    اگر  با تبادل لینک با فرهنگ پرواز موافقید،لطفا ما را با همین نام لینک کنید و سپس به ما اطلاع دهید تا شما را لینک نماییم.

     

    http://farhangeparvaz.blog.ir

     

                                                                                                                                                       باتشکر

    ایام فاطمیه تسلیت

    فرهنگ پرواز

    zahra ...
    ۲۹ اسفند ۹۳، ۱۳:۲۱
    سلام بزرگوار....
    عالی بودمتناتون....
    ان شاءالله آقامون روزودتراززودبیاوریمَش...

    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•