منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • کرامات حضرت عباس(ع) - ماشین وانت از آب نجات یافت

    جناب آقای قنبر علی صرامی، ساکن فروشان (سده) می‏نویسد: 

    روز جمعه ‏ای بود، تعدادی کارگر را به کارخانه چرم سازی که متعلق به پدرم بود می‏بردم فرق آن روز با روزهای دیگر آن بود که روزهای گذشته پسر دوم من که 2 ساله بود همراه من بود. اما آن روز او را نیاورده بودم همچنین پدرم روزهای گذشته همراه من بود ولی وی نیز آن روز در اثر کسالتی که داشت با من نیامده بود. به همسرم هم گفته بودم اگر امروز به منزل نیامدم منتظرم نباشید. کارگرها را به کارخانه رساندم و برگشتم، در برگشت به آینه نگاه می‏کردم تا ماشین هایی که در دیدم قرار داشتند زحمتی برایم فراهم نسازند یک دفعه دیدم جاده از کنترل من خارج شد و با ماشین در حال حرکت به کانالی که پر از آب بود سقوط کردم بعد از سقوط به این فکر افتادم که چه باید کرد؟

    دقایقی بعد به یادم آمد تا حدودی شنا بلد هستم سپس متوجه درب ماشین شدم که درب را باز کنم و خودم را نجات دهم به درب ماشین فشار آوردم ولی درب باز نشد با مشت و کله به درب کوبیدم اما فشار آب مانع از آن بود که دربها باز شود. 

     

    اواسط آبان ماه و هنگام سردی هوا بود لذا شیشه ‏ها را بالا برده بودم هر چه تلاش کردم شیشه ‏ها را پائین بیاورم نشد آب هم کم کم از  درزهای ماشین به داخل نفوذ می‏کرد ماشین من وانت بود و اطاق ماشین پر از آب شده بود یعنی در آب فرو رفته بودم دیگر کم کم قطع امید کردم و مرگ را به چشم خویش دیدم از پشت صندلی برخاستم نشستم و شهادتین را همراه با آیه ‏ی شریفه (انا لله و انا الیه راجعون) خواندم. می‏دانستم که بر اثر آب جنازه انسان باد می‏کند و در آن حال مشکل است که جنازه را از پشت فرمان ماشین در بیاورند. و نیز در این فکر بودم که به همسرم گفته بودم: «منتظرم نباش» (آن زمان همسرم حامله بود) و او تا کی باید دنبال من بگردد؟ از جهتی هم خوشحال بودم پدر و فرزندم همراه من نیستند و الا الان آنها هم مثل من گرفتار بودند در این اندیشه ‏ها بودم و انتظار مرگ را هم می‏کشیدم که ناگاه نیرویی مرا از جا بلند کرد در حالی که به همه توان فریاد می‏زدم یا اباالفضل علیه‏السلام به سمت درب اتومبیل دست بردم همین که دست با درب تماس گرفت بدون آنکه فشاری بیاورم دیدم درب باز شد از ماشین خارج شدم و شناکنان تا دیواره کانال پیش رفتم در آنجا به علت لغزندگی نتوانستم از آب بالا بیایم لذا شناکنان خودم را به لوله‏ ای که از وسط کانال رد شده بود رساندم و آن را گرفتم و بالا آمدم. 

    حالا خودتان قضاوت کنید، درب اتومبیلی با آن همه فشار آب آیا در حد قدرت من بود که درب را باز کنم؟ اگر می‏شد پس چرا اول که این کار را کردم توفیقی به همراه نداشت؟! لیکن به خودش قسم همین که نام مبارک حضرت اباالفضل عباس علیه‏السلام بر زبانم جاری شد روزنه نجات به رویم گشوده شد بدیهی است چون حضرت عباس علیه‏السلام بندگی خدا را کرده خدای بزرگ هم مقام باب الحوائجی را به او عطا فرموده است.

     

     

    منبع:کرامات باب الحوایج (زندگانی حضرت ابوالفضل العباس و سی و چهار کرامت و عنایت آن حضرت) ؛ سید بشیر حسینی ؛ نسیم حیات صفحه 96 تا 98

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ق.ظ
    بازدید : ۱۹۵ | لایک (۲)
    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•