منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • حکایتی از نتیجه غرور و تکبر

    حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی:

    روزی از یک خیابان که هنوز نیمه کاره بود ،عبور می کردم که دیدم تعدادی از بچه ها دارند با سر اسکلتی فوتبال بازی می کنند. من آن سراسکلت را گرفتم و با عصایم در خاک دفن کردم. هنگام شب خواب دیدم که آقایی به ظاهر مذهبی از من تشکر می کند. به او گفتم که من شما را نمی شناسم. او گفت که من صاحب جمجمه ای بودم که شما از بچه ها گرفتید. من مستحب این عقوبت بودم زیرا کله ی من کمی باد داشت و کمی تکبر داشتم ( البته ایشان فرد خوبی بوده )و باید مواخذه می شدم.

    این حکایت به نقل از حاج آقا رحیم ارباب بوده است.

     

    پ.ن:این که یک تحقیر دنیوی بوده و آن هم برای یک آدم مومن؛حالا امثال من با این ایمان ضعیف و دردهای طاقت فرسای اخروی , چه باید بگوید؟!

    اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا بحق محمد و آل الاطهار

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۹ ب.ظ
    بازدید : ۳۴۰ | لایک (۵)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    اعصاب من
    ۱۸ مهر ۹۴، ۱۵:۲۶
    آمین
    پاسخ: به حق رب العالمین.
    اعصاب من
    ۱۸ مهر ۹۴، ۱۵:۲۶
    آمین
    پاسخ: ان شاء الله.
    شیـعــِـه مـولا عـلی
    ۱۸ مهر ۹۴، ۱۶:۳۷
    اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا بحق محمد و آل الاطهار
    پاسخ: آمین.
    از چی بگم
    ۱۸ مهر ۹۴، ۱۷:۵۶
    ایوای پس ما چی میشیم آی خدا
    پاسخ: واقعا...
    ♥ محجبه ♥
    ۱۸ مهر ۹۴، ۱۹:۰۶
    خدا عاقبتمونو به خیر کنه ;-)
    پاسخ: آمین.
    ماهد ..
    ۱۸ مهر ۹۴، ۲۰:۴۲
    چقدر زیبا بود ...احسنت!
    مثل همیشه
    پاسخ: ممنونم شمالطف داریدبزرگوار.
    بچه شیعه غدیر
    ۱۹ مهر ۹۴، ۰۹:۵۱
    واقعا  ،امام حسین به دادمون برسه
    هرچند روسیاه اما بازهم نوکر حسینیم...

    از چی بگم
    ۱۹ مهر ۹۴، ۱۶:۵۲
    خدایا به دادمون برس
    پاسخ: آمین.......
    مــ. مشرقی
    ۱۹ مهر ۹۴، ۲۳:۱۳
    چقد بد تکبر.
    پاسخ: خیلی....
    بی پلاک
    ۲۰ مهر ۹۴، ۱۴:۱۲
    زیبا بود
    پاسخ: تشکر.
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•