منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • ختم زیارت آل یاسین

    اسامی شرکت کنندگان ومتن زیارت آل یاسین به همراه صوت آن درادامه ی مطلب  :

    بسم الله الرحمن الرحیم

     

    سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

    سلام بر آل یاسین

    اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا داعیَ اللهِ وَ ربّانیَّ آیاتِه

    سلام بر تو، ای دعوت کنندۀ به سوی خدا، و دانای بزرگ آیات او

    اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا بابَ اللهِ وَ دیّانَ دینِه

    سلام بر تو، ای دروازۀ‌ (سرای رحمتِ) خدا و (ای) داور دین او

    اَلسَّلامُ عَلیکَ یا خَلیفةَ اللهِ وَ ناصِرَ حَقِّه

    سلام بر تو، ای جانشین خدا و یاری کنندۀ حق او

    اَلسَّلامُ عَلیکَ یا حُجَّةَ اللهِ وَ دلیلَ إرادَتِه

    سلام بر تو، ای حجّت خدا و (نشانگر و) راهنمای ارادۀ او

    اَلسَّلامُ عَلیکَ یا تالیَ کِتابِ اللهِ وَ تَرجُمانَه

    سلام بر تو، ای تلاوت کنندۀ کتاب خدا و روشنگر آن

    اَلسَّلامُ عَلَیکَ فی آناءِ لَیلِکَ وَ أطرافِ نَهارِکُ

    سلام بر تو، در تمام لحظه‌های شبانه‌ات و ساعت‌های روزت

    اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا بَقیَّةَ اللهِ فی أرضِه

    سلام بر تو، ای باقی ‌نهادۀ‌ خدا در زمین

    اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا میثاقَ اللهِ الَّذی أخَذَهُ وَ وکَّدَه

    سلام بر تو، ای میثاق خداوند که بر آن پیمان گرفته و استوارش ساخته است

    اَلسَّلامُ عَلیکَ یا وَعدَ الله الَّذی ضَمِنَه

    سلام بر تو، ای وعدۀ خدا که خود آن را تعهّد کرده‌ است

    اَلسَّلامُ عَلَیکَ أیُّهَا الْعَلَمُ الْمَنصوبُ وَ الْعِلمُ الْمَصبوب

    سلام بر تو، ای پرچمِ بلندِ افراشته و ای دانشِ ریزان

    وَ الْغَوثُ وَ الرَّحمَةُ الواسِعَة

    و ای فریادرسِ (درماندگان) و ای رحمتِ گسترده

    وَعداً غَیرَ مَکذوب

    (که) وعده‌ای دروغ ناشدنی (است)

    اَلسَّلامُ عَلیکَ حینَ تَقوم

    سلام بر تو؛ آن گاه که می‌ایستی

    السَّلامُ عَلیکَ حینَ تَقعُد

    سلام بر تو؛ آن گاه که می‌نشینی

    السَّلامُ عَلیکَ حینَ تَقرءُ وَ تُبیِّن

    سلام بر تو؛ آن گاه که (قرآن) می‌خوانی و بیان می‌کنی

    اَلسَّلامُ عَلَیکَ حینَ تُصَلّی وَ تَقنُت

    سلام بر تو؛ آن گاه که نماز می‌گزاری و قنوت می‌خوانی

    اَلسَّلامُ عَلَیکَ حینَ تَرکَعُ وَ تَسجُدَ

    سلام بر تو؛ آن گاه که رکوع و سجود می‌آوری

    اَلسَّلامُ عَلَیکَ حینَ تُهَلِّلُ وَ تُکَبِّر

    سلام بر تو؛ آن گاه که «لا اله الا الله» و «الله اکبر» می‌گویی

    اَلسَّلامُ عَلَیکَ حینَ تَحمَدُ وَ تَستَغفِر

    سلام بر تو؛ آن گاه که (خدا را) می‌ستایی و آمرزش می‌خواهی،

    اَلسَّلامُ عَلَیکَ حینَ تُصبِحُ وَ تُمسی

    سلام بر تو؛ آن هنگام که روز را آغاز می‌کنی و آن گاه که روز را پشت سر می‌‌گذاری

    اَلسَّلامُ عَلَیکَ فی الَّلیلِ إذا یَغشی وَ النَّهارِ إذا تَجَلّی

    سلام بر تو در شب؛ آن گاه که (تاریکی‌اش گیتی را) فرو پوشد و در روز؛ آن گاه که روشنایی‌اش آشکار گردد

    اَلسَّلامُ عَلیکَ أیُّهَا الإمامُ المَأمون

    سلام بر تو؛ ای امامِ امان‌ یافته

    اَلسَّلامُ عَلَیکَ إیُّهَا الْمُقَدَّمُ الْمَأمول

    سلام بر تو؛ ای پیشاپیش‌ داشتۀ آرزو شده

    اَلسَّلامُ عَلَیکَ بِجَوامِعِ السَّلام

    سلام بر تو، همۀ سلام‌های جامع و فراگیر

    اُشهِدُکَ یا مَولای

    ای مولای من، تو را به گواهی می‌گیرم

    أنّی اَشهَدُ أن لا إلهَ إلاّ الله وَحدَهُ لا شَریکَ لَهَ

    که من شهادت می‌دهم: خدایی جز الله نیست و او یکتای بی‌همتاست

    وَ أنَّ مُحَمَّداً عَبدُهُ وَ رَسولُه

    و این که حضرت محمّد بنده و فرستادۀ اوست

    لا حَبیبَ إلاّ هُوَ وَ أهلُه

    و محبوبی جز او و خاندانش نیست

    وَ اُشهِدُکَ یا مَولای اَنَّ علیّاً أمیرَ‌المُؤمِنینَ حُجَّتُه

    مولایم، نیز گواهت می‌گیرم که علی امیرمؤمنان حجّت اوست

    وَ الْحَسَن حُجَّتُه

    و حسن حجّت اوست

    وَ الْحُسینَ حُجَّتُه

    و حسین حجّت اوست

    وَ عَلیَّ بنَ الْحُسینِ حُجَّتُه

    و علیّ ‌بن الحسین حجّت اوست

    وَ مُحَمَّدَ بنَ عَلیٍّ حُجَّتُه

    و محمّد بن علی حجّت اوست

    وَ جَعفَر بنَ مُحَمَّدٍ حُجَّتُه

    و جعفر بن محمّد حجّت اوست

    وَ موسَی بنَ جَعفَرٍ حُجَّتُه

    و موسی بن جعفر حجّت اوست

    وَ عَلیَّ بنَ موسی حُجَّتُه

    و علیّ بن موسی حجّت اوست

    وَ مُحَمَّدَ بنَ عَلیٍّ حُجَّتُه

    و محمّد بن علی حجّت اوست

    وَعَلی بنَ مُحَمَّدٍ حُجَّتُه

    و علی بن محمّد حجّت اوست

    وَالحَسَنَ بنَ عَلیٍّ حُجَّتُه

    و حسن بن علی حجّت اوست

    وَ اَشهَدُ اَنَّکَ حُجَّةُ الله

    و شهادت می‌دهم که تو حجّت خدایی

    أنتُم الاوَّلُ وَ الاخِر

    آغاز و انجام شمایید

    وَ أنَّ رَجعَتَکُم حَقٌّ لا رَیبَ فیها

    و (نیز گواهم بر) این که بازگشت شما (به این جهان)،‌ راست است و شکی در آن نیست؛

    یَومَ لایَنفَعُ نَفساً ایمانُها لَم‌تَکُن آمَنَت مِن قَبل اَو کَسَبَت فی ایمانِها خَیراً

    در آن روز که ایمانِ کسی که از پیش ایمان نیاورده‌ باشد، یا از ایمان بهرۀ نیکویی نداشته‌ باشد، او را سود نمی‌بخشد

    وَ أنَّ الْمَوتَ حَقّ

    هم چنین (گواهی می‌دهم) که مرگ راست است

    وَ أنَّ ناکِراً وَ نکیراَ حَقّ

    و آمدن دو فرشتۀ پرسش گر (در گور) راست است

    وَ اَشْهَدُ اَنَّ النَّشرَ حَقّ

    نیز شهادت می‌دهم که از نو زنده شدن راست است

    وَ البَعثَ حَقّ

    و برانگیخته‌ شدن راست است

    وَ اَن الصِّراطَ حَقّ

    و (پل) صراط راست است

    وَ المِرصادَ حَقّ

    و (در) کمین‌گاه (بودن خدا) راست است

    وَ المیزانَ حَقّ

    و ترازوی (سنجش اعمال) راست است

    وَ الْحَشرَ حَقّ

    و رستاخیز راست است

    وَ الحِسابَ حَقّ

    و حسابرسی کردارها راست است

    وَ الْجَنَّةَ وَ النّارَ حَقّ

    و بهشت و دوزخ راست است

    وَ الوَعدَ وَ الوَعیدَ بِهِما حَقّ

    و نوید و هشدار به آن دو راست است

    یا مَولایَ شَقِیَ مَن خالَفَکُم وَ سَعِدَ مَن أطاعَکُم

    ای مولای من، آن که با شما به مخالفت برخاست نگون‌بخت و آن که شما را اطاعت کرد سعادتمند است

    فَاشْهَدْ عَلی ما أشهَدتُکَ عَلَیه

    پس بر آن چه تو را بر آن شاهد گرفتم گواه باش

    وَ أنَا وَلیٌّ لَکَ

    که من دوست‌دار توام

    بَریءٌ مِن عَدُوِّک

    و از دشمن تو بیزار

    فَالحَقُّ ما رَضیتُموه

    حق همان است که شما را پسند آید

    وَ الباطِلُ ما أسخَطتُموهً

    و باطل همان که شما از آن ناخشنود باشید

    وَ الْمَعروفُ ما أمَرتُم بِه

    تنها آن چه شما فرمان داده‌اید، آشنا (و پذیرفتۀ فطرت) است

    وَ الْمُنکَرُ ما نَهَیتُم عَنه

    و آن چه نهی فرموده‌اید ناشناخته (و ناپسند) است

    فَنَفسی مُؤمِنَةٌ بِالله

    پس دل من به خداوند ایمان دار

    وَحدَهُ لا شَریکَ لَه

    خدای یکتای بی همتا

    وَ بِرَسولِه وَ بِأمیرِالمُؤمِنینَ

    و به رسول او و به امیر‌المؤمنین (ایمان دارد)

    وَ بِکُم یا مَولای أوَّلِکُم وَ آخِرِکُم

    و به شما -ای مولایم- از نخستین تا واپسینان (ایمان دارد)

    وَ نُصرَتی مَعَدَّةٌ لَکُم

    و همواره آمادۀ یاری شمایم

    وَ مَوَدَّتی خالِصَةٌ لَکُم

    و دوستی من فقط برای شماست

    آمینَ آمین

    بپذیرید، بپذیرید.

    دانلودزیارت آل یاسین بانوای محسن فرهمند

    دانلود


    اسامی شرکت کنندگان :

    1- زهــراج (1) ،2- حمیده (1) ، 3- یارعبدفاطمه (1) 4- احمد (1) 5- آبجی (57) ، 6- دخمل شب یلدا (57) ،7- افسانه (1)8- علی (1)،9-خانومی(40)10- مریم (1)،11- سید .م(1)،12- زهرا نیازی (40)،13- رافضیــة (1)،14-فاطمه75 (40)،15- زهــــــــرا (40)

     

    مجموع : 283

     

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۸ ب.ظ
    بازدید : ۸۹۷۸ | لایک (۳)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    masoud saadat
    ۲۴ مرداد ۹۴، ۱۷:۲۵
    سلام دوست من
    من مدیر سایت 123zist هستم لطفا لوگویی از سایتتون رو به من بدید تا در خبرخون سایت قرار داده بشه 
    شما میتونید از اینجا وارد خبرخون سایتمون شوید
    آدرس لوگوی مورد نظر خودتون رو پس از آپلود در قسمت نظر پست اول سایت قرار بدین
    پیمان پورجبار
    ۲۴ مرداد ۹۴، ۲۰:۴۰
    یا مهدی ادرکنی.
    پاسخ:
    یا مهدی اغثنی .
    یار عبد فاطمه
    ۲۴ مرداد ۹۴، ۲۲:۲۵
    سلام علیکم
    اجی جان منم هستم
    التماس دعای فرج
    پاسخ: سلام آبجی جوووون اجرت بامولاممونم ازت
    مهدی مهدوی
    ۲۴ مرداد ۹۴، ۲۲:۵۱

    مرغ دلم راهی قم می شود

    در حرم امن تو گم می شود

    کوثر نوری به کویر قمی

    آب حیات دل این مردمی

    عمه سادات سلام علیک

    روح عبادات سلام علیک

    ولادت حضرت معصومه(س) بر شما مبارک

    پاسخ: یابانومعصومه

    همچنین.
    ساکت در قفس
    ۲۵ مرداد ۹۴، ۱۰:۰۵

    یا رب چه قشنگ است و چه زیبا حرم قم
    چون جنت اعلا، حرم محترم قم
    بانوی جنان، اخت رضا، دختر موسی
    دردانه زهرا و ملائک خدم قم
    این مژده بس او را که بهشت است جزایش
    هر کس که زیارت کندش در حرم قم

    سلام
    خدا قوت 
    تسلیت

    پاسخ: سلام علیکم

    ممنون ازحضوروشعرتون

    همچنین

    حق یارتان.
    ساکت در قفس
    ۲۷ مرداد ۹۴، ۱۱:۴۴
    سلام
    به روزم
    و چند تا سوال دارم....
    یا علی
    آبجی ..
    ۲۷ مرداد ۹۴، ۱۵:۵۳
    سلام
    من هم ب یاری خدا  هستم.
    ان شاء الله که حاجت روا باشید.
    من هم التماس دعا دارم...
    پاسخ: سلام علیکم

    ممنونم ازتون خواهرجان

    اجرتون بامولا.
    خانومی
    ۲۷ مرداد ۹۴، ۱۶:۱۶

    سلام

    منم هستم گلم

    ولی تعدادش چقدره؟

    خودمون باید انتخاب کنیم که چقدر بخونیم؟

     

    پاسخ: سلام آبجی عزیزم

    هرچندتاکه خودتون دوس داشته باشین

    منتظرخبرت هستم

    اجرت باآقا.
    ۲۷ مرداد ۹۴، ۱۷:۵۱
    بسم الله .....
     
    سلام  ....وبلاگتون واقعا کار جالبی انجام می ده .....تو نمازاتون برای ما هم دعا کنید .......منم می خوام شرکت کنم .....
    اما نگفتین تا کی وقت داریم بخونیم .....
     اگه خواستین به ماسر بزنید ....گل همیشه بهارم خدا کند که  بیایی ...salamshohada2.mihanblog.com
    پاسخ: سلام علیکم خیلی ممنونم ازنظروحضورتون اسمتون روثبت کردم تاهروقت که دوست داشته باشیدمیتونیدبخونیداجرتون بامولای غریبمون
    یاعلی مددمولایم
    علی ...
    ۲۷ مرداد ۹۴، ۲۰:۲۳
    من تو خونه میخونم اینجا نمیشه ممنون
    پاسخ: سلام علی آقا ممنونم ازتون اسمتون روثبت میکنم الآن

    اجرتون بامولا

    یاعلی مددمولایم
    ۲۷ مرداد ۹۴، ۲۰:۵۳
    بسم الله ...من خوشم می یاد تو این برنامه ها  شرکت کنم ...اگه خواستین دوباره از این برنامه ها بزارین ...خبر بدین ....خوشحال می شم ....که به وبلاگ ماهم سر بزنین ....واز مطالبمون استفاده کنید ....
    پاسخ: چشم
    خانومی
    ۲۷ مرداد ۹۴، ۲۳:۵۳

    سلام گلم

    من 40 بار میخونم ان شاالله

    التماس دعا دوست عزیز

    اگر باز هم ختم دعا بر داشتین بمن هم خبر بدین ممنون میشم از لطفتون

     

    پاسخ: سلام آبجی جان ممنونم ازت چشم بهت میگم اگه ختم گذاشتم اجرت بامولا
    احمد
    ۲۸ مرداد ۹۴، ۰۰:۳۰
    بسم الله ...ممنونم که سر زدین ....اگه از وبلاگم خوشتون امد وبلاگمو لینک کنید با نام گل همیشه بهارم خداکند که بیایی ....بعد یک خبری بدین تا منم شما رولینک کنم .....
    ۲۸ مرداد ۹۴، ۰۰:۳۶
    بسم الله ....منم با افتخار وبلاگ مذبی شما رو لینک می کنم .....امیدوارم همشه نوکرای ائمه  باقی بمونیم ......
    پاسخ: ممنونم ازتون

    سربازمولاباشیدان شاء الله

    التماس دعا

    یاعلی مدد
    رافضیــة ...
    ۲۸ مرداد ۹۴، ۱۴:۰۵
    سلام
    منم یکی میخونم ان شاالله.

    یاعلی
    پاسخ: سلام علیکم

    بسیارممنونم ازتون

    اجرتون با بقیه الله

    یاعلی مددمولایم .

    سید .م
    ۲۸ مرداد ۹۴، ۱۵:۰۵
    سلام
    از قرارگاه فاطمه(علیها السلام) مزاحم میشم
    إن شآء الله ۱بار هم بنده می خونم...
    پاسخ: سلام علیکم

    بسیار ممنونم ازشما

    اجرتون بامولا

    یاعلی مولایم مدد.
    زهرا نیازی
    ۲۸ مرداد ۹۴، ۱۶:۰۵
    سلام
    ان شاء الله منم تا چهل روز میخونم
    ممنون ، موفق باشید !
    پاسخ: سلام زهراجان

    ممنونم ازت اجرت با امام زمان ارواحنافداه

    یاعلی مددمولایم
    ۲۸ مرداد ۹۴، ۱۸:۰۷
    بسم الله ....ممنونم که به وبلاگم امدین ونظر گزاشتین
    پاسخ: سلام خواهش میکنم .
    فاطمه 75
    ۲۹ مرداد ۹۴، ۲۱:۵۴

    سلام

    من 40 بار میخونمش

    پاسخ: سلام فاطمه جان

    اجرت بامولامهدی

    یاعلی مددمولایم.
    ܓ✿ بانوی بهار
    ۲۹ مرداد ۹۴، ۲۲:۱۸
    سلام
    هر تعدادی که دوست داشتیم ؟
    من دو بار می خونم یکی برای حاجی یکی برا خودم
    پاسخ: سلام علیکم

    بسیارمتشکرم ازشما

    اجرتون بامولا

    یاعلی .
    Ashley
    ۱۱ خرداد ۹۶، ۰۴:۵۹
    Thanks for sharing your thoughts. I truly
    appreciate your efforts and I will be waiting for your next write ups thank
    you once again.
    live
    ۱۶ شهریور ۹۶، ۱۸:۵۳
    Wow, thаt's what I was exploring for, what a
    data! present here at this webρagе, thanks admin of tһis web site.
    ۶ مهر ۹۷، ۰۹:۱۱
    سلام بعلت مشکلات مالی تا الان نتوانستم ازدواج کنم.آیا خانمی هست با من ازدواج کنم شرایط مالی من درک کن.من ۳۰سالمه.لیسانس حسابداری دارم.فعلا بیکار شدم درآمدی ندارم. سن خانم برام مهم نیست فقط درکم کن.شماره تماس من ۰۹۰۳۳۰۵۲۹۲۸. اگر ادم خیر میشناسید شماره تماس یا عابر بانک سپه من بهش بدهید ثواب داره (۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲) قربانی هستم
    زیارت عاشورا خواندم مشکلم حل نشد
    پاسخ: سلام 

    من کامنت تون و تأیید میکنم  اگه کسی بخواد کمک کنه باهاتون تماس بگیره
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•