منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • ماتم چشم انتظاران

    مھدےجان


    شنبہ یعنے آغاز

    یڪ هفته چشم انتظارے دیگر


    آقاجان

    بیا پایان بده بر ماتم چشم انتظاران


    🍂اللّٰھُم ؏جِّل لِوَلیڪَ الفَرَجـْ🍂


    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۱۴ ب.ظ
    بازدید : ۵۷۴۵ | لایک (۳)

    برچسبها : #امام زمان ارواحنافداه #دلتنگی برای امام زمان #شرمنده امام زمان #غربت امام زمان #فراق امام زمان
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    ... ...
    ۱۳ خرداد ۹۶، ۱۹:۱۸
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ: بحق علی
    parmin ❤❤❤
    ۱۳ خرداد ۹۶، ۱۹:۲۲
    اللهی امین
    بحق فاطمه
    پاسخ: ان شاءالله
    ABOLFAZL :.
    ۱۳ خرداد ۹۶، ۱۹:۳۵
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ: بحق زینب
    زهرا محمودی
    ۱۳ خرداد ۹۶، ۲۱:۱۲
    درماه مبارک رمضا بسیار دعا کنیم.مبادا یادمون بره اقامون تنهاست
    پاسخ: ان شاءالله
    سام نجفی نیا
    ۱۳ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۱
    عالی مثل همیشه 
    پاسخ: ممنونم از لطف شما
    نـــای دل
    ۱۳ خرداد ۹۶، ۲۳:۲۳

    روز ظهور تو چه سر افکنده می شوند


    آنها که در دعای فرج کم گذاشتند

    پاسخ: ای وای من :(
    healfeet.sosblogs.com
    ۱۸ خرداد ۹۶، ۱۳:۲۹
    Thank you a bunch for sharing this with all of
    us you actually realize what you're talking about! Bookmarked.
    Please additionally discuss with my website =).

    We may have a link alternate agreement among us
    real psychics
    ۱۸ مهر ۹۶، ۱۶:۳۸
    وب سایت فوق العاده اطلاعات زیادی در اینجا وجود دارد.
    من آن را به برخی از دوستان ارسال نیز به اشتراک گذاری در خوشمزه است.
    البته، ممنون از تلاش شما.
    پاسخ: تشکر
    cheap phone psychics
    ۸ آبان ۹۶، ۰۴:۳۵
    من همیشه برای خواندن پاراگراف در مقالات خبری استفاده می کنم اما اکنون به عنوان یک کاربر هستم
    از این رو از همین حالا از شبکه برای محتوا استفاده می کنم، به لطف وب.
    std testing near me
    ۸ آبان ۹۶، ۰۴:۵۰
    وقتی که من ابتدا یک نظر را ترک کردم، به نظر میرسد که روی آن کلیک کردهام
    وقتی که نظر جدید اضافه می شود، چک کنید و بعد از هر بار که یک نظر اضافه می شود، چک کنید و چهار ایمیل با آن دریافت کنم
    همان نظر باید وسیله ای باشد که می توانید آن را حذف کنید
    من از آن سرویس خیلی ممنون!
    local std testing
    ۸ آبان ۹۶، ۰۵:۰۹
    خانواده ام همیشه می گویند که من وقت خود را صرف در وب می کنم، جز اینکه می دانم که آشنایی دارم
    تمام وقت با خواندن چنین محتوایی خوب.
    cheap psychics
    ۸ آبان ۹۶، ۰۵:۳۵
    روش عالی توصیف، و مقاله دلپذیر برای دریافت اطلاعات در
    موضوع موضوع ارائه، که من در دانشگاه می گذارم.
    std screening near me
    ۸ آبان ۹۶، ۰۶:۴۶
    این یک قطعه قابل توجه از نوشتن به نفع است
    تمام بازدید کنندگان اینترنت؛ من از آن بهره مند خواهم شد
    مطمئن.
    chaturbate hack youtube
    ۹ آبان ۹۶، ۲۳:۲۷
    I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you create this website yourself or did you hire
    someone to do it for you? Plz reply as I'm looking to construct my own blog and would like to find out where u got this from.
    thanks
    how much do std tests cost
    ۱۶ آبان ۹۶، ۰۰:۲۶
    من کنجکاو هستم تا بفهمم چه پلتفرم وبلاگ شما با شما کار کرده است؟
    من با برخی از مشکلات امنیتی کوچک خود را با آخرین سایت من تجربه می کنم و دوست دارم
    برای پیدا کردن چیزی امن تر. آیاشما هیچ توصیهای دارید؟
    stds testing
    ۱۶ آبان ۹۶، ۰۰:۳۸
    با تشکر برای برخی از مقاله فوق العاده دیگر. محل
    دیگران ممکن است هر کسی این نوع اطلاعات را در چنین شیوه ای نوین از نوشتن دریافت کند؟
    من یک هفته بعد ارائه می دهم، و من در جستجوی چنین اطلاعاتی هستم.
    Free Nintendo
    ۷ دی ۹۶، ۲۲:۲۲
    همکاران چه چیزهایی دارند، چگونه همه چیز و آنچه شما می خواهید در مورد آن بگویید
    این پاراگراف، به نظر من، واقعا برای من جذاب است.
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•