منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • ختم ده هزار صلوات ...

    با یاد حق 

    سلام عرض میکنم خدمت تمام دوستان محترم وبا آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما ، ازتون میخوام در ختم ده هزار صلوات برای سلامتی و تعجیل درفرج وخوشنودی امام زمان ارواحنافداه شرکت کنید ، تعداد صلوات انتخاب شده دل به خواه می باشد و محدودیت زمانی ندارد ...


    اسامی شرکت کنندگان :  1_ گل نرگس( 500) ، 2_ حمیدرضا وجدانی (110) ، 3 - محمدرضا (1370) ، 4 _ محمد 93 (1000) ، 5 _ حسین احمدی (200) ، 6 _ ماهور (1000) ، 7 _ محبوبه (110) ، 8 _ میثم علی زلفی (114) ، 9 _ هلما (114) ، 10 _ پارمین (100) ، 11 _ گلی (2000)، 12 _ یگانه زهرا (115) ، 13 _ آرزو (300) ، 14 _ حدیث (313) ، 15_ حوابانو (313) ، 16_ ناشناس 1 (500) ، 17_ یه بنده خدا (1000) ، 18 _ مبهم (1000) ، 19 _ فرشته (313) ، 20 _  حسانه (3000) ، 21 _  زهرا محمودی (1000) ، 22 _ لیمو جیم (313) ، 23 _ ناشناس 2 (313) ، 24 _ علی احمدی (402)

    مجموع: 15500

    از همه دوستان ممنونم اجرتون با صاحب الزمان ارواحنافداه

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳ ب.ظ
    بازدید : ۱۱۲۶ | لایک (۸)

    برچسبها : #ختم ده هزار صلوات #ختم صلوات
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    محمد رضا
    ۱۰ خرداد ۹۶، ۱۳:۵۰
    چه طوری؟
    توضیح بیشتر بدین.
    سلام
    پاسخ: سلام 

    هر تعدادی که می تونید صلوات میگید به نیتی که ذکر کردم 

    لطفا اگه تمایل به شرکت دارید تعدادشو بهم اطلاع بدید ، ممنونم ...
    گل نرگس
    ۱۰ خرداد ۹۶، ۱۴:۰۰
    فرارسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان را خدمت شما تبریک عرض میکنم

    سلام

    بنده 500تا


    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام

    ممنونم ازشما ، اجرتون با ارباب 

    سلامت باشید 

    علی یارتون :)
    حمیدرضا وجدانی
    ۱۰ خرداد ۹۶، ۱۴:۰۳
    سلام
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    110صلوات+وعجل فرجهم
    یا علی
    " 110 عدد ابجد نام زیبای امام علی علیه السلام"
    التماس دعا
    پاسخ: سلام 

    ممنونم از شما ، اجرتون با مولا 

    علی یارتان

    زنده باشید ...
    محمد رضا
    ۱۰ خرداد ۹۶، ۱۴:۱۱
    1370 صلوات
    پاسخ: خیلی متشکرم ، اجرتون با صاحب الزمان ارواحنافداه ...
    محمد 93
    ۱۰ خرداد ۹۶، ۱۵:۴۴
    1000 صلوات
    اللهم صل علی محمد وآل محمد
    پاسخ: خیلی ممنونم لطف کردید 

    اجرتون با ارباب 
    حسین احمدی
    ۱۰ خرداد ۹۶، ۱۵:۵۲

    سلام

    با آرزوی قبولی طاعات

    حقیر 200 صلوات با عجل فرجهم

    پاسخ: سلام

    ممنونم همچنین

    لطف کردید اجرتون با مولا 
    mahoor zareei
    ۱۰ خرداد ۹۶، ۱۶:۲۱
    1000 صلوات
    به همون نیتی که خودتون عرض کردین میفرستم
    :)
    پاسخ: خیلی ممنون ماهور جان :)
    محبوبه شب
    ۱۰ خرداد ۹۶، ۱۶:۴۰
    سلام.
    چه حرکت باحالی *_*
    قبول باشه...
    منم ۱۱۰ صلوات.
    التماس دعا : )
    پاسخ: سلام عزیز 

    مولا عنایت کردند

    قبول درگاه الهی 

    ممنون ، اجرت با مولا

    حاجت روابشی :)
    میثم علی زلفی
    ۱۰ خرداد ۹۶، ۱۶:۵۰
    114 تا هم ما فرستادیم
    پاسخ: شما خیلی لطف کردید ، اجرتون با امام زمان علیه السلام
    هلما ...
    ۱۰ خرداد ۹۶، ۱۸:۴۳
    114 تا هم من :)
    ممنون.
    پاسخ: ممنونم عزیز 

    خواهش میکنم :)
    ۱۰ خرداد ۹۶، ۲۱:۳۲
    منم 100 تا ممنون که گفتی عزیزم
    پاسخ: من ازت ممنونم گلم ...
    gity -brn
    ۱۰ خرداد ۹۶، ۲۲:۱۳
    سلام
    التماس دعا
    :)
    پاسخ: سلام 

    حاجت روا 

    شرکت نمی کنید ؟
    ... ...
    ۱۰ خرداد ۹۶، ۲۳:۲۰
    سلام هزار تا هم من عزیزم 
    پاسخ: سلام عزیز ، قربونت خیلی لطف کردی 

    اجرت با مولا 
    Kurt
    ۱۱ خرداد ۹۶، ۰۴:۵۶
    Thank you a bunch for sharing this with all of us you
    actually recognise what you are talking approximately!
    Bookmarked. Please additionally seek advice from my site =).

    We will have a hyperlink exchange arrangement between us
    یگانه زهرا
    ۱۱ خرداد ۹۶، ۱۲:۰۰
    سلام خسته نباشین
    من و خانواده هم 115 تا میدیم
    پاسخ: سلام سلامت باشید

    لطف می کنید ،حاجت روا بشید
    آرزو ﴿ッ﴾
    ۱۱ خرداد ۹۶، ۱۳:۱۱
    سلام :)
    من فعلا ۳۰۰تا :)
    پاسخ: سلام عزیزم

    خیلی ممنونم آبجی ، اجرت با مولا 
    ... ...
    ۱۱ خرداد ۹۶، ۱۴:۰۲
    سلام هزار تا صلوات دیگه :)
    پاسخ: سلام عزیزم ، قربونت برم من :)
    خانومِ حدیث :)
    ۱۱ خرداد ۹۶، ۱۴:۲۴
    سلام.فعلا 313 تا  :)
    پاسخ: سلام ، ممنونم حدیث جان :)
    Man Mobham
    ۱۱ خرداد ۹۶، ۱۴:۲۷
    سلام.من هم میخوام شرکت کنم.اما اگر یک موقع صلوات رو اشتباه دادم و کمتر از ده هزارتا شد گناهش به گردن من است؟؟؟؟
    ۱۰۰۰تا صلوات.تا کی قرار است تمام شود؟
    آخر من یه ۲۰۰۰تا دیگر هم باید بفرستم.
    پاسخ: سلام ، نه چرا گردن شما :) ان شاءالله که بیشتر از ده هزار تا بشه 

    تو پست گفتم که محدودیت زمانی نداره تا هروقت تونستید 

    ممنونم 
    حوا بانو
    ۱۱ خرداد ۹۶، ۱۴:۲۸
    سلام عزیزم.
    چقدر عالی.
    من 313 تا.
    پاسخ: سلام گلم 

    زنده باشی 

    قربونت ، ممنونم :)
    فرشته ...
    ۱۱ خرداد ۹۶، ۱۴:۵۲
    سلام 
    ۳۱۳ تاش هم برای من
    ممنونم
    یاعلی
    پاسخ: سلام 

    خیلی لطف کردید بنده از شما ممنونم

    خواهش میکنم

    علی یارتان
    حسانه ......
    ۱۱ خرداد ۹۶، ۱۴:۵۲

    سلام 3000تا صلوات .خدا قبول کنه

    پاسخ: سلام ، خیلی ممنونم لطف کردید ، آمین

    زهرا محمودی
    ۱۱ خرداد ۹۶، ۱۵:۱۸
    منم فعلا 1000
    پاسخ: خیلی ممنون عزیز:)
    ... ...
    ۱۱ خرداد ۹۶، ۱۶:۲۹
    تموم شد صلواتها عزیزم؟
    پاسخ: از ده هزار تا خداروشکر بیشتر هم شد :) 
    لیمو جیم
    ۱۱ خرداد ۹۶، ۱۷:۱۴
    سلام 
    منم 313 تا:) 
    پاسخ: سلام عزیزم

    خیلی ممنونم ، لبخند ارباب نصیبت :)
    ....جلیس العقل ....
    ۱۱ خرداد ۹۶، ۱۷:۱۹
    ممنون
    پاسخ: :)
    علی احمدی
    ۲۱ خرداد ۹۶، ۰۴:۵۷
    سلام.نماز و روزه های همه قبول.
    مثل اینکه ختم تعدادی که تعین کردید تموم شده ولی به هر حال چون نذر خوبیه و دوستان همچنان ادامه دادند بنده هم 402 صلوات بفرستم و خودم رو در این ختم سهیم کنم.
    دیر اومدم اینجا چون که ختم قرآن شرکت کردم بودم در وبلاگ دیگه و فکر می کردم بهتره قبلی رو تموم کنم بعد،تموم شد شکر خدا.
    امروز هم حالا دنبال ختم بودم و اینجا به ذهنم رسید.خدانگهدار
    پاسخ: سلام خیلی ممنونم از شما قبول حق همچنین ازشما هم قبول باشه 

    لطف کردید اسم تون رو ثبت میکنم 

    یاعلی 
    علی احمدی
    ۲۱ خرداد ۹۶، ۰۵:۰۴
    راستی یادم رفت بگم لینک شدید.
    در واقع دیدم شعر های امام زمان(عج) در این وبلاگ زیاده لینک کردم.
    اما اگر نمی خواید منبع شعراتون رو بگید اونو لینک کنم به جاش.تشکر
    پاسخ: ممنونم از شما لطف کردید 

    از یک سایت نیست ، سایت های مختلفه 
    علی احمدی
    ۴ تیر ۹۶، ۱۸:۳۱
    سلام.بالاخره در آخرین لحظات ماه رمضان موفق شدم 402 صلوات را بفرستم. :) (نه اینکه نتونم بفرستم ها اما هم سرکار تمرکز نداشتم، چون دستگاه ها بازی در می آوردند و هم اینکه خونه که می رسیدم خسته بودم و می گرفتم می خوابیدم. )
    پیشاپیش عید فطر مبارک و التماس دعا
    پاسخ: سلام  خیلی ممنونم از لطف شما اجرتون با صاحب الزمان ارواحنافداه 

    خداقوت 

    همچنین بزرگوار ...
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•