منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • اباصالح بیا درمانده ام من ...

    علامه مجلسی (ع) می فرماید:


    مرد شریف و صالحی را می شناسم به نام امیر اسحاق استرآبادی او چهل بار با پای پیاده به حجّ مشرف شده است، و در میان مردم مشهور است که طی الارض دارد. او یک سال به اصفهان آمد، من حضوراً با او ملاقات کردم تا حقیقت موضوع را از او جویا شوم.


    او گفت: یک سال با کاروانی به طرف مکه به راه افتادم. حدود هفت یا نه منزل بیش تر به مکه نمانده بود که برای انجام کاری تعلل کرده ، از قافله عقب افتادم. وقتی به خود آمدم، دیدم کاروان حرکت کرده و هیچ اثری از آن دیده نمی شد، راه را گم کردم، حیران و سرگردان وامانده بودم، از طرفی تشنگی آن چنان بر من غالب شد که از زندگی ناامید شده آماده مرگ بودم.


     ناگهان به یاد منجی بشریت امام زمان (ع) افتادم و] فریاد زدم: یا ابا صالح! یا ابا صالح! راه را به من نشان بده! خدا تو را رحمت کند!

    درهمین حال، از دور شبحی به نظرم رسید، به او خیره شدم و با کمال ناباوری دیدم که آن مسیر طولانی را در یک چشم به هم زدن پیمود و در کنارم ایستاد، جوانی بود گندم گون و زیبا با لباسی پاکیزه بر شتری سوار بود و مشک آبی با خود داشت.


    سلام کردم. او نیز پاسخ مرا به نیکی ادا نمود.


    فرمود: تشنه ای؟


    گفتم: آری. اگر امکان دارد، کمی آب از آن مشک مرحمت بفرمایید!


    او مشک آب را به من داد و من آب نوشیدم.


    آنگاه فرمود: می خواهی به قافله برسی؟


    گفتم: آری.


    او نیز مرا بر ترک شتر خویش سوار نمود و به طرف مکه به راه افتاد. من عادت داشتم که هر روز دعای" حرز یمانی" را قرائت کنم. مشغول قرائت دعا شدم. در حین دعا گاهی به طرف من بر می گشت و می فرمود: این طور بخوان!


    چیزی نگذشت که به من فرمود: این جا را می شناسی؟


    نگاه کردم، دیدم در حومه شهر مکه هستم، گفتم: آری می شناسم.


    فرمود : پس پیاده شو!


    من پیاده شدم برگشتم او را ببینم ناگاه از نظرم ناپدید شد، متوجه شدم که او قائم آل محمد(ص) است. از گذشته خود پشیمان شدم، و از اینکه او را نشناختم و از او جدا شده بودم، بسیار متاسف و ناراحت بودم.


    پس از هفت روز، کاروان ما به مکه رسید، وقتی مرا دیدند، تعجب نمودند. زیرا یقین کرده بودند که من جان سالم به در نخواهم برد. به همین خاطر بین مردم مشهور شد که من طی الارض دارم.

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۰۰ ق.ظ
    بازدید : ۱۸۷۷ | لایک (۷)

    برچسبها : #نجات یافتگان امام زمان (عج )
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    محبوبه شب
    ۱۹ بهمن ۹۵، ۰۵:۳۱
    یا ابا صالح ادرکنی...
    دمت گرم :)
    پاسخ: ادرکنا ولا تهلکنا

    زنده باشی :-)
    محمدرضا مهدیزاده
    ۱۹ بهمن ۹۵، ۰۶:۴۸
    دست ما رو هم خیلی گرفتن ولی ما معرفت نداریم :(
    ممنون ٬ موفق باشید
    پاسخ: قبول دارم :'(

    سلامت باشید
    یا حسین
    ۱۹ بهمن ۹۵، ۰۸:۱۷
    بسیاز زیبا 
    تا به حال نشنیده بودم
    پاسخ: ممنونم از لطف شما
    محمد رضا
    ۱۹ بهمن ۹۵، ۰۹:۲۱
    یا اباصالح ادرکنی،
    اللهم عجل لولیک الفرج...
    پاسخ: یااباصالح المهدی ادرکنا ولاتهلکنا

    بحق زینب سلام الله علیها
    ....همنشین عقل ....
    ۱۹ بهمن ۹۵، ۰۹:۴۳
    متشکرم
    پاسخ: خواهش میکنم
    ۲۲ بهمن ۹۵، ۰۱:۲۳

    باسلام مطلب شما در سایت نقل قول انتشار یافت

    منتظرمطالب بعدی شما هستیم
    پاسخ: سلام

    متشکرم
    خادم امام زمان عج الله
    ۳ اسفند ۹۵، ۰۰:۲۴

    دعای حضرت داود علیه السلام در تمحید خداوند

    مروى است که داود علیه السلام چون این تحمید را خواندند به او خداى عزّ و جلّ وحى فرستاد: به تعب انداختى فرشتگانى را که موکّل بر تو هستند جهت محافظت کردن تو و نوشتن‏ نامه اعمال تو. زیرا که ثواب این دعا بسیار است و باید که همه ایشان آن را بنویسند  و دعا این است:

    اللَّهُمَّ لَکَ الْحَمْدُ دَائِماً مَعَ دَوَامِکَ وَ لَکَ الْحَمْدُ بَاقِیاً مَعَ بَقَائِکَ وَ لَکَ الْحَمْدُ خَالِداً مَعَ خُلُودِکَ وَ لَکَ الْحَمْدُ کَمَا یَنْبَغِی لِکَرَمِ وَجْهِکَ وَ عِزِّ جَلَالِکَ یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ‏.

    پاسخ: بسیارعالی متشکرم از شما
    نور الهدی
    ۵ اسفند ۹۵، ۲۱:۵۳
    کشتی شکستگانیم، ای باد شُرطه، برخیز!باشد که بازبینیم دیدار آشنا راده روز مهر گردون، افسانه است و افسوننیکی به جای یاران فرصت شمار یارا
    پاسخ: ممنونم زیبابود
    رامین رزاقی
    ۹ اسفند ۹۵، ۱۲:۱۸
    یا اباصالح
    پاسخ: ادرکنا مولا
    Dena
    ۱۱ خرداد ۹۶، ۰۰:۲۲
    We're a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
    Your web site provided us with valuable information to work on. You've done a
    formidable job and our entire community will be thankful to you.
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•