منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • خــــــــــــــــــــــــدا


    شب که می شود، خدا

    روی قالی دلم

    راه می رود

    ذوق می کنم، گریه می کنم

    اشک من ستاره می شود

    هر ستاره ای به سمت ماه می رود

    یک شبی حواس من نبود

    ریخت روی قالی دلم

    شیشه ای مرکّب سیاه

    سال هاست مانده جای آن

    جای لکه های اشتباه


    ای خدا به من بگو

    لکه های چرک مرده را کجا

    خاک می کنند؟

    از میان تاروپود قلب

    جای جوهر گناه را چطور

    پاک می کنند؟

    آه

    از این همه گناه و اشتباه

    آه نام دیر تو است

    آه بال می زند به سوی تو

    کبوتر تو است

     

    خطا از من است می دانم از من که سالهاست گفته ام"ایاک نعبد" اما به دیگران هم دل سپرده ام ... از من که سالهاست گفته ام "ایاک نستعین" اما به دیگران هم تکیه کرده ام اما...اما رهایم نکن بیش از همه دلتنگم به اندازه تمام روز های نبودنم یا الله


    یک جمله زیبا از امیرالمومنین علی(ع):

    نه سفیدی بیانگر زیبایی است.. و نه سیاهی نشانه زشتی..

    کفن سفید اما ترساننده است و کعبه سیاه اما محبوب و دوست داشنتی است..

    انسان به اخلاقش هست نه به مظهرش.... قبل از اینکه سرت را بالا ببری و نداشته هایت را به پیش الله گلایه کنی.. نظری به پایین بینداز و داشته هایت را شاکر باش ، انسان بزرگ نمی شود ، جز به وسیله ی فکرش، شریف نمیشود، جز به واسطه ی رفتارش و قابل احترام نمی گردد ، جز به سبب اعمال نیکش......


    دلی را نشکن شاید خانه خدا باشد.......!!!!! کسی را تحقیر نکن شاید محبوب خدا باشد.......!!!!! هیچ گناهی را کوچک ندان شاید خشم خدا در آن باشد....! از هیچ غمی ناله نکن شاید: امتحانی از سوی خدا باشد....!




    گه گاهی که دلم میگیرد میگویم:

    به کجا باید رفت؟

    به که باید پیوست؟

    به که باید دل بست؟

    حس تنهای درونم گوید:چه سوالی داری!...تو خدا را داری..و خدا اول و آخر با توست..





    پروردگارم.......!!!
    کنارم بمان،تا که بی کسه روزگار نگردم.......؟
    مهربانم بمان تا به دنبال روزگار نامهربان نباشم.....؟
    عاشقم بمان تا عاشق این روزگار پست و بی حیا نگردم......!


    خـــــــــــدایا …
    اینقدر تو خودم ریختم ،
    که از سرمم گـذشــت…
    دارم غـــــــرق میشم …
    دسـتت کــــــجاست!!!

    خداوندا... به دل نگیر اگر گاهی زبانم از شکرت باز م ایستد!!تقصیری ندارد...قاصر است کم می آورد در برابر بزرگی ات..لکنت میگیرد وازه هایم در برابر عظمتت..در دلم اما همیشه ذکر خیرت جاریست!!

    دلت که گرفت،

    دیگر منت زمین را نکش!!!

    .

    راه آسمان باز است، پر بکش!

    " او "

    همیشه آغوشش باز است،

    نگفته تو را میخواند

    اگر هیچکس نیست،

    .

    .


    خدا که هست…



    اگر ما به اندازه ای که این بچه به مادرش اطمینان دارد به خداوند اطمینان داشتیم، و می دانستیم که هر چه از او بخواهیم می دهد، هیچ مشکلی نداشتیم و همه‌ی کارهایمان درست می شد.
    آیت الله العظمی بهجت



    الهی؛
    قدم های گمشده ای دارم که تنها هدایتگرش تویی،
    و به آزمون هایی دچارم که اگر دستم نگیری و مرا به آنها محک بزنی، شرمنده خواهم شد...
    الهی
    با این همه باکی نیست!
    زیرا من، همچو تویی دارم
    تویی؛ که همانندی نداری،
    و رحمتت را هیچ مرزی نیست...
    ای تو خالق دعا و مالک"
    دستم را بگیر همانگونه که تا بحال گرفتی و رها نکردی.
    " آمین"...
    ( نیایش زیبای امام سجاد )
    " صحیفه سجادیه"


    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸ ق.ظ
    بازدید : ۳۱۷۱ | لایک (۴)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    هیئت مجازی کتاب
    ۱۶ فروردين ۹۴، ۱۰:۴۹
    سلام...

    دعوتید به :
        

    http://heyateketab.blog.ir/post/193
    وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    ۱۶ فروردين ۹۴، ۱۲:۵۱
    نگاهِ بنده ای از جنس خاک...

    خـــــــــــدایا …
    اینقدر تو خودم ریختم ،
    که از سرمم گـذشــت…
    دارم غـــــــرق میشم …
    دسـتت کــــــجاست!!! 
    zahra ...
    ۱۶ فروردين ۹۴، ۱۳:۲۷
    عالی بود....
    واقعاعکس ها ونوشته هاتون آرامش دهنده بود....
    اجرتون باخودخدا....
    خادم الشهداء
    ۱۸ فروردين ۹۴، ۱۵:۱۱
    بسم الله الرحمن الرحیم 
    با بروشور میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س)
    و پوستر / جایگاه والای حضرت زهرا(سلام الله علیها)
    به روز هستیم 
     نظر فراموش نشود 
    http://ammar-g.blog.ir/
    التماس دعاء
    فانوس ...
    ۱۹ فروردين ۹۴، ۰۸:۵۱
    الهی
    نه من آنم ک ز فیض نگهت چشم بپوشم
    نه تو آنی ک گدا را ننوازی به نگاهی
    میهمان ...
    ۲۱ فروردين ۹۴، ۱۷:۰۸
    سلام

    خداقوت ...
    پاسخ: سلام علیکم
    یاس بی نشان *سلام بر حضرت مادر*
    ۲۲ فروردين ۹۴، ۰۱:۵۲
    به نام او

    سلام

    دعوتید به مبحث سنگین هوای نفس و کنترل آن

    لطفا کمک کنید تا جمع بندی خوبی داشته باشیم!

    سپاسگزارم

    درپناه حضرت مادر
    یاعلی
    کیانوش صمدیان
    ۲ خرداد ۹۴، ۱۳:۱۳
    بسیار زیبا بود :)
    mohammadreza sharifi
    ۳ دی ۹۴، ۱۸:۱۷
    سلام لطفا وبلاگ مرا دنبال کنید

    derakhtedanesh8.blog.ir

    من هم وبلاگ شما را دنبال می کنم ممنون
    پاسخ: علیک السلام

    چشم.....

    http://treadyweant.blogas.lt/tema/be-temos
    ۲۳ خرداد ۹۶، ۰۷:۰۹
    What's up mates, its enormous piece of writing regarding teachingand entirely defined, keep it
    up all the time.
    How long do you grow during puberty?
    ۳۰ تیر ۹۶، ۰۳:۴۲
    It's awesome designed for me to have a web page, which is
    helpful designed for my experience. thanks admin
    How do you get a growth spurt?
    ۱۷ مرداد ۹۶، ۰۱:۱۸
    This information is priceless. When can I find
    out more?
    qswwtqlk
    ۱۷ مرداد ۹۶، ۰۲:۰۶
    خــــــــــــــــــــــــدا :: منتظرالمهدی۳۱۳
    [url=http://www.g3qea74h4187lyl19h9avak7rc4r7662s.org/]uqswwtqlk[/url]
    aqswwtqlk
    qswwtqlk http://www.g3qea74h4187lyl19h9avak7rc4r7662s.org/
    drmokdwl
    ۱۷ مرداد ۹۶، ۰۹:۲۸
    خــــــــــــــــــــــــدا :: منتظرالمهدی۳۱۳
    [url=http://www.g57sr19zjmb7di729b50t5y46ogwk522s.org/]udrmokdwl[/url]
    drmokdwl http://www.g57sr19zjmb7di729b50t5y46ogwk522s.org/
    adrmokdwl
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•