منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • خدایا، مرا ببخش!

    خدایا، مرا ببخش! به خاطر همه لحظه هایی که به یاد تو نبوده ام!

    به خاطر همه سجده هایی که زود سر از مهر برداشتم .

    به خاطر همه درهایی که کوبیده ام و خانه تو نبوده اند .

    به خاطر همه حاجاتی که از غیر تو خواسته ام

    به خاطر همه وعده هایی که تو دادی و من باور نکردم .

    به خاطر همه آنچه به خاطر سعادت من از من خواستی و من اعتماد نداشتم .

    به خاطر همه آنچه خواستی به من بفهمانی و من نفهمیدم .

    به خاطر همه نعمتهایت که شکر نکرده ام .

    به خاطر همه مهربانی هایت که با گناه پاسخ داده ام .

    به خاطر همه چشم پوشی هایت که سوء استفاده کرده و گستاخ تر شده ام .

    به خاطر همه آنچه در راه من خرج کرده ای و من هیچ در راه تو خرج نکرده ام .

    به خاطر ...

    مرا ببخش! نه به خاطر آنکه من لیاقت بخشیده شدن دارم;

    به خاطر اینکه تو شایسته بخشیدنی!

    نه به خاطر آنکه گناهان من بخشودنی هستند;

    به خاطر «آن که » گناهان من اول او را اذیت می کند!

    به خاطر «آن که » گناهان من، غربت و آوارگی و غیبت او را تمدید می کند

    به خاطر اینکه تو اهل عفو و مغفرتی و گذشت کار توست

    نه به خاطر اینکه من خوب شده ام;

    به خاطر اینکه تو خوبی!

    نه به خاطر آنکه مرا خوشحال کنی

    به خاطر اینکه پیامبرت و اولیاء تو، خوشحال شوند!

    مرا ببخش، نه به خاطر من!

    به خاطر «آن که » گناهان من اول او را اذیت می کند!

    به خاطر «آن که » گناهان من، غربت و آوارگی و غیبت او را تمدید می کند!

    به خاطر «آن که » هر هفته پرونده اعمال مرا به دست او می دهند!

    به خاطر «آن که » این بار نمی داند با چه رویی پیش تو شفاعت مرا کند!

    به خاطر «آن که » قرار است بر زمین آقایی و سروری کند و گناهان من مانع این کار شده اند!

    به خاطر «آن که » دوستش داری و او تو را دوست دارد!

    به خاطر «آن که » ناراحتی او ناراحتی توست و خوشحالی او خوشحالی تو!

    به خاطر امام زمان مرا ببخش!

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۰۳ ب.ظ
    بازدید : ۵۸۲ | لایک (۶)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    رفیق خاموش
    ۳ شهریور ۹۵، ۱۶:۰۹
    الهی العفو ...
    پاسخ: بحق علی
    حدیث روزانه
    ۳ شهریور ۹۵، ۱۶:۵۳
    الهی امین
    پاسخ:
    بحق رب العالمین
    ۳ شهریور ۹۵، ۱۷:۳۸

    باسلام مطلب شما در سایت نقل قول انتشار یافت

     برای نشر سریعتر مطالب خود بما پیوندید.و مطالب خود را از طریق ورود به سایت و انتخاب گزینه ارسال مطالب برای ما ارسال کنید

    باتشکرنقل قول

     


    پاسخ: سلام ممنونم ازانتخاب شما
    ۳ شهریور ۹۵، ۱۸:۰۲

    باسلام مطلب شما در سایت نقل قول انتشار یافت

     برای نشر سریعتر مطالب خود بما پیوندید.و مطالب خود را از طریق ورود به سایت و انتخاب گزینه ارسال مطالب برای ما ارسال کنید

    باتشکرنقل قول

     


    پاسخ: سلام ممنونم ازلطف شما
    نسیم ...
    ۳ شهریور ۹۵، ۱۹:۵۵
    منو هم ببخش :(
    پاسخ: ان شاء الله
    نـــای دل
    ۴ شهریور ۹۵، ۰۱:۰۵
    الهی العفو...
    پاسخ: بحق مهدی
    منتظر ....
    ۴ شهریور ۹۵، ۰۲:۱۶
    بخاطر امام زمان مرا ببخش )))):

    پاسخ: آمین.......
    Karen
    ۱۱ خرداد ۹۶، ۰۲:۳۶
    Really when someone doesn't be aware of after
    that its up to other users that they will assist, so here it
    happens.
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•