منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • حجاب ستیزی؛ ترویج شهوت و غفلت از استعما

    واقعیّت این است که دشمنان دین اسلام سالیان متمادی با سوء استفاده از زنان، دنیا را مشغول به شهوت کرده‌اند تا بر ظلم و استعمار خود سرپوش گذارده و با خیال راحت از غفلت انسان‌ها برای سوء استفاده و حکمرانی و ظلم به آن‌ها استفاده کنند. اولین مقدمه برای سِحر شهوت و غفلت، برداشتن حجاب و پوشش از بدن زن است تا هم خود زنان هویّت اصلی خود را فراموش کنند و هم زیبایی‌های جسمی آنان، مردها را از مطالبه حقوق مسلّم خود در نزد حکومت‌ها غافل کند. قرآن کریم نیز نسبت به غفلت آفرینی شهوت‌ها این‌گونه هشدار می‌دهد:

    « زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَواتِ مِنَ النِّساءِ وَ الْبَنینَ وَ الْقَناطیرِ الْمُقَنْطَرَةِ مِنَ الذَّهَبِ وَ الْفِضَّةِ وَ الْخَیْلِ الْمُسَوَّمَةِ وَ الْأَنْعامِ وَ الْحَرْثِ ذلِکَ مَتاعُ الْحَیاةِ الدُّنْیا وَ اللَّهُ عِنْدَهُ حُسْنُ الْمَآب‏ [آل‌عمران/13] محبّت امور مادى، از زنان و فرزندان و اموال هنگفت از طلا و نقره و اسب‌هاى ممتاز و چهارپایان و زراعت، در نظر مردم جلوه داده شده است (تا در پرتو آن، آزمایش و تربیت شوند ولى) اینها (در صورتى که هدف نهایى آدمى را تشکیل دهند،) سرمایه زندگى پست (مادّى) است و سرانجام نیک (و زندگىِ والا و جاویدان)، نزد خداست».

    همچنان‌که در این آیه شریفه می‌بینیم اوّلین مورد از شهوات دنیایی که باعث غفلت از ارزش‌های واقعی انسانی می‌شود شهوت در مورد زنان است. این شهوت در دایره دین اسلام به طور منطقی و حساب‌شده به نسبت نیاز انسان تعریف شده و برای آن برنامه دینی قرار داده شده است امّا اگر از محدوده خاص تعریف شده خود در دین خارج شود باعث دنیاگرایی مطلق و غرق شدن در مادیّات و غفلت از سرانجام و آخرت انسان می‌شود.

    از طرفی شاه‌کلید کنترل این شهوت، حفظ پوشش زنان بر طبق دین اسلام است. کلید نفوذ در جوامع اسلامی از طرف مستکبرین و دشمنان اسلام نیز عبور از حجاب اسلامی است. خلاصه طرح دشمنان در مورد نفوذ فرهنگی به جامعه اسلامی برداشتن محافظ از روی دختران و زنان جامعه اسلامی است تا بدین وسیله جامعه اسلامی به شهوت مشغول شده و آن‌ها بتوانند با تسلّط بر آن‌ها به استعمار بپردازند. به همین دلیل است که پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله نسبت به این مسأله بر امّت خود نگران بودند و فرمودند:« أَخافُ على أُمَّتى مِن بَعدى ثَلاثا: ضَلالةَ الأَهواءِ، وَ اتِّباعَ الشَّهَوات فِى البُطونِ وَ الفُروجِ، وَ الغَفلَةَ بعدَ المَعرِفَة [1] پس از خود در باره سه چیز براى امتم بیمناکم؛ گمراهى خواسته‌‏ها و پیروى از شهوت‌ها در[باره‏] شکم و شرمگاه‌‏ها و غفلت پس از شناخت‏». دشمنان ما فهمیده‌اند که بهترین راه برای نفوذ و از بین بردن انقلاب اسلامی و حق‌خواهی، اشاعه شهوت‌گرایی در بین مردم است و بهترین راه برای به جوش آوردن و طغیان شهوت‌ها، برداشتن پوشش زن‌هاست. امّا چرا زن‌ها؟ در ادامه به این مسأله می‌پردازیم.


    قدرت شهوت و حیاء در زن!

    امام صادق علیه السلام در مورد تفاوت خلقت زنان می‌فرمایند:« إِنَّ اللَّهَ تَبَارَکَ وَ تَعَالَى جَعَلَ الشَّهْوَةَ عَشَرَةَ أَجْزَاءٍ تِسْعَةٌ مِنْهَا فِی النِّسَاءِ وَ وَاحِدَةٌ فِی الرِّجَالِ وَ لَوْ لَا مَا جَعَلَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ فِیهِنَّ مِنْ أَجْزَاءِ الْحَیَاءِ عَلَى قَدْرِ أَجْزَاءِ الشَّهْوَةِ لَکَانَ لِکُلِّ رَجُلٍ تِسْعُ نِسْوَةٍ مُتَعَلِّقَاتٍ بِه‏ [2] خداوند شهوت را ده جزء قرار داده است، نه جزء آن در زنها و یک جزء آن در مردهاست، و اگر نبود که خداوند اجزاء حیا را به اندازه اجزاء شهوت در آنها قرار داده است، براى هر مردى نُه زن مى‏‌آویخت». با استفاده از همین حدیث به تنهایی می‌توان به راز تمرکز دشمنان بر روی حجاب پی‌ برد. قدرت شهوت زنان بسیار بیشتر از مردان است پس اگر شهوت زنان آزاد شود جامعه را در سیلاب خود غرق خواهد کرد امّا تنها چیزی که این قابلیّت شهوت‌گرایی را در زنان جامعه اسلامی کنترل کرده و جامعه را از حالت تعادل خارج نمی‌کند حیاء زنان در جامعه اسلامی است و این حیاء مانع اصلی در رسیدن دشمنان به هدف خود یعنی شهوت‌گرایی جامعه اسلامی است. در این جاست که نقش حجاب مشخّص می‌شود. حجاب عامل بازدارنده از بی‌حیایی و رواج آن است.


    کارکرد حجاب در نبرد با شیطان بزرگ

    حجاب نمایش حیاء است. و حیاء عامل نگهداری رفتارهای دینی و مؤمنانه! از این جهت حیاء باعث حجاب می‌شود! زیراحجاب و پوشش نیز تحت تاثیر دین و عرف اسلامی است. گرچه انسان‌ها ذاتا دوست‌دار حیاء و حجاب هستند امّا این مسأله در زنان نمود دیگری دارد.

    حجاب در میدان نبردهای فرهنگی همچون پرچمی است که وقتی باشد دلیل بر قدرت و استمرار روحیه لشکر اسلام است. اگر حجاب اسلامی توسط دشمنان فتح شود یعنی پرچم جامعه اسلامی به زیر افتاده و مؤمنین در فشار و سختی قرار می‌گیرند. به همین نسبت نیز در جوامع غیر دینی هرقدر حجاب رشد کند اسلام نیز در آن‌جا ریشه دوانده و ضربه‌ای بر کاخ ظالمان در آن منطقه خواهد بود. یعنی همانطور که پرچم کفر و شیطان بزرگ، برهنگی ( حتّی به نام آزادی) است پرچم اسلام نیز حجاب است؛ و حجاب نمود حیاء و اعتقاد به اسلام است.

    در جوامع غیردینی حجاب برای حیاء نیست! بلکه کارکرد آن ایجاد حریم است. زنان محجّبه در مناطق غیرمسلمان لذّت خاصی از حجاب می‌برند که به واسطه احساس خوش استقلال، هویّت و قیمت‌ پیدا کردن است. در جامعه‌ای که دختران و زنان همچون کالایی دست به دست می‌شوند حجاب و این‌که حتّی نگاه ابزاری را از چشمان طمّاع در چنین جامعه‌ای دریغ بداری نشاط و غروری به زن می‌دهد که باعث اصرار او بر حجاب می‌شود. نشاطی که در روایات نیز به آن اشاره شده است. امام علی علیه السلام فرمودند:« صِیَانَةُ المَرْأَةِ أَنْعَمُ لِحَالِهَا وَ أَدْوَمُ لِجَمَالِهَا [3] پوشیدگی زن (با توجه به موقعیت روحی و جسمی اش) برای او بهتر است و زیبایی اش را پایدارتر می سازد». یعنی با حجاب حس بهتر و با نشاط تری دارد. شاید از کلمه صیانت در این روایت این مطلب را نیز بتوان فهمید که اصل حجاب به خاطر نگهداری و محافظت زن است و حفاظت از خود در مقابل نامحرمان یکی از نیازهای اصلی و فطری زن است!

    به هر حال این قابلیت بین‌المللی حجاب(حس غرور، هویّت و شخصیّت) بهترین قابلیّت برای ضربه زدن به حکومت مستکبرین و نشر روح ایمان و اسلام است! ترویج حجاب در دنیا باعث سست شدن حکومت طواغیت می‌شود.


    نتیجه؛

    حجاب در جامعه ما باعث استحکام و بقای ایمان و مانع غفلت در مقابل شیطان‌ها می‌شود و در جوامع غربی باعث زلزله بر کاخ ظلم! به همین خاطر است که دشمن باید اوّل حجاب و حیاء را نابود کند.

    لطفا دشمن را بفهمیم...!


    پی‌نوشت

    [1] پیام پیامبر، متن‏عربى، ص 560

    [2] الخصال، ج‏2، ص 438

    [3] تصنیف غرر الحکم و درر الکلم، ص 405

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۱۲ ق.ظ
    بازدید : ۴۸۱ | لایک (۲)

    برچسبها : #حجاب
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    سیّد محمّد جعاوله
    ۱۰ خرداد ۹۵، ۰۹:۱۴
    عالی بود
    پاسخ: تشکر
    mahdi ahadi rad
    ۱۰ خرداد ۹۵، ۰۹:۵۰
    + ✔✔ +
    پاسخ: بسیار ممنونم
    رفیق خاموش
    ۱۰ خرداد ۹۵، ۱۰:۳۸
    سلام:احسنت و خداقوت


    پاسخ: سلام علیکم ممنونم از لطف شما
    ۱۰ خرداد ۹۵، ۱۱:۵۷
    سلام علیکم
    خیلی خوب بود.. مطالب جدیدی یاد گرفتیم. مخصوصا روایات خوبی بود
    ان شاءالله پیش خدا ماجور باشید
    متشکر
    پاسخ: سلام علیکم

    الحمدلله

    ممنونم از لطف شما سلامت باشید

    خواهش میکنم بزرگوار ، منتظر مطالب جدیدم باشید و درصورت تمایل نظرتون وبگید خوشحال میشم اگه وب هم دارید آدرستون و لطفا بذارید ممنون میشم
    Jan
    ۱۰ خرداد ۹۶، ۱۷:۱۹
    Can I just say what a relief to find somebody that really knows what they're talking about online.
    You certainly realize how to bring an issue to light and
    make it important. More and more people ought to read this
    and understand this side of your story. I was surprised you aren't more popular because you
    certainly have the gift.
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•