منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • فقط یک جمله به امام زمان (عج) بگو

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۴ ب.ظ
    بازدید : ۶۴۱ | لایک (۴)

    برچسبها : #امام زمان ارواحنافداه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    حاجیMORADOF ...
    ۱۱ شهریور ۹۴، ۲۳:۴۶
    میخوام همیشه با شما باشم...
    پاسخ: ان شاء الله .
    بق بقو
    ۱۱ شهریور ۹۴، ۲۳:۵۹
    آقا، من واقعا شرمندم:(
    پاسخ: بنده ی حقیربیشتر...
    مهدی مهدوی
    ۱۲ شهریور ۹۴، ۰۰:۲۲
    من اون قدر در برابر امام زمان سرم پایینه که حتی عرضه گفتن یک جمله هم ندارم.
    فقط میتونم بگم "شرمنده ام".
    پاسخ: من بیشتر....
    خانومی
    ۱۲ شهریور ۹۴، ۰۰:۴۶

    یا صاحب الزمان

    کمکم کن تا شرمنده ی تو و خدا و اجداد بزرگوارت نشم...

     

    خیلی التماس دعا دارم آبجی گلم

     

    پاسخ: حاجت روابشی خواهرجان

    یاعلی مدد.
    خانومی
    ۱۲ شهریور ۹۴، ۰۰:۴۹

    گلم برو به این صفحه

    یه نماهنگ برای امام زمان هستش

    خیلی خیلی زیبا و آرامش بخشه

    http://osianghalam.mihanblog.com/page/3

     

    پاسخ: ممنونم عزیزم.
    زهرا احمدآبادی
    ۱۲ شهریور ۹۴، ۰۵:۰۰
    انشاءالله هرچه زودتر ظهورمیکند و ما هم از یارانش می شویم...
    پاسخ: ان شاء الله.
    شیـعــِـه مـولا عـلی
    ۱۲ شهریور ۹۴، ۱۴:۵۲
    قربونت برم آقا
    پاسخ: همچنین .
    گمنام
    ۱۲ شهریور ۹۴، ۲۰:۱۱
    من رو یکی از سربازانت قرار بده....
    پاسخ: ان شاء الله.
    از چی بگم
    ۱۲ شهریور ۹۴، ۲۳:۳۲
    شرمنده ام آقا جان سر به زیرم میدانی چرا؟هر روز نه هر ثانیه با اعمالم باعث گریه کردن شما میشوم 

    میگویی شیعیه ی من مگر آن روز توبه نکردی چرا قلبم را میشکنی مگر با خودت عهد نبسته بودی که دیگر تکرار نمیشود

    من در جواب شما چه بگویم این قلب سیاه دیگر طاقت این دنیا و ماندن و زجر دادن شما را ندارد 

    چه بگویم بگویم شرمنده ام بگویم دیگر تکرار نمیکنم؟وای بر من وای و صد افسوس

    منیکه باید دیگران بگویند برای سلامتی اش صلوات دیگر چه انتظاری 

    آری امام من ما همگیمان مثل کوفیانیم تا دلتان بخواهد عهد میشکنیم و نامه میفرستیم که بیا آقا ما منتظریم اما وقت کمک که بیاید ...........

    چه بگویم که این دل تکه تکه شده هر چه قدر هم تکه تکه شود باز مثل دل شما نمیشود که هر ثانیه به فکر مادرتان زهرایید به فکر جدتان حسینید

    این دنیا ارزش زندگی ندارد دنیایی که در آن گناه کنم و دلتان را بشکنم دیگر هیچ............

    شرمنده ام علی ...
    پاسخ: واقعا که مهدی جان کاش ازشدت شرم جون میدادم...
    از چی بگم
    ۱۳ شهریور ۹۴، ۰۰:۲۰
    خدایا کاش روحم و جسمم را خلق نمیکردی این ناشکری نیست عین حقیقت است 

    امامم مهدی الآن کجاست؟دلم میخواهد فریاد بزنم اما ایکاش هر ثانیه خاک و خاکستر میشدم دلم میخواهد دیگر نباشم دلم میخواهد بمیرم 

    بیش از 1141 سال بس نیست؟خدایا صبرت از زمان حضرت ایوب برای این مخلوقانت زیاد شده 

    اللهم انا نشکو الیک خدایا من به تو شکایت میکنم چرا امامم چرا مولایم آه خدااااااااااااااا

    و تو در جواب میگویی تقصیر خودت است بنده ام با اعمالت 

    من منتظر مرگم یا برسان یا میرسانم اشکهایم دیگر خشک شده است این غرور نیست این انشا نیست حقیقت یک جوان...
    پاسخ: کاملاموافقم...

    درانتظارآمدنت مهدی جان کاسه صبرکه هیچ صبرکاسه هم لبریزشد))..

    قلب منیب
    ۱۳ شهریور ۹۴، ۲۱:۲۶
    بسم السلام
    از آقایی می نویسید که فخر زمین و کائنات ست.
    گزاف نیست اگر بگویم ،فخر خدای رحمن ست.
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    عاشق حجت خدا هستی؟
    یا علی! ترک معصیت اول
    باقی دردها و مشگل ها
    می شود با نگاه آقا حل
    موفق باشید و التماس دعا.
    اللهم عجل لولیک الفرج.
    پاسخ: سلام علیکم

    بسیارمتشکرم از حضورونظرتون.

    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•