منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • اگر که عضو عضو من

     

     

     

    دریافت

    اگر که عضو عضو من، ز هم شود جدا حسین

     

    جدا نگردد از غمت، به عزت خدا حسین

     

    منم منم منم منم، تو را تو را گدا حسین

     

    ز دوره خردسالیم، تو را زدم صدا حسین

     

    الهی آن که جان من، شود تو را فدا حسین

     

    تمام عمر بوده ام، گدای یک نظاره ات

     

    به سینه ی شکسته و به قلب پاره پاره ات

     

    نه من تو را رها کنم، نه تو مرا رها حسین

     

    به اشک دیده ی تَرت، به خون پاک حنجرت

     

    به حنجر بریده و، به قطعه قطعه پیکرت

     

    به رأس از بدن جدا، به صورت منورت

     

    به جای تازیانه و تن کبود دخترت

     

    مرا ز من جدا کن و ز خود مکن جدا حسین

     

    اگر مرا رها کنی، تو را رها نمی کنم

     

    سر از تنم جدا کنی، چون و چرا نمی کنم

     

     

    زینب ای اهل وفا

     

    زینب ای اصل وفا

     

    خواهر خون خدا

     

    زینب ای یار حسین، عشق سرشار حسین

     

    بعد عباس علی، ای علمدار حسین

     

    همسنگر حسین، ای خواهر حسین

     

    در مسیر کوفه، ای حیدر حسین

     

    در میان غم ها، ای مادر حسین

     

    ای معنی عشق، بانوی دمشق

     

    مصداق وفا، ناموس خدا

     

    شیدای حسین، زهرای حسین

     

    بانوی حجاب، بانوی عفاف

     

    بانوی حجاب، تفسیر کتاب

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵ ق.ظ
    بازدید : ۵۵۱ | لایک (۳)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    مهدی مهدوی
    ۹ شهریور ۹۴، ۱۲:۲۲
    خیلی زیبا بود.
    پاسخ: بسیارممنونم.
    شیـعــِـه مـولا عـلی
    ۹ شهریور ۹۴، ۱۳:۲۹
    عالی عالی
    پاسخ: تشکر.
    علی ...
    ۹ شهریور ۹۴، ۱۴:۵۲
    یعنی منم لیاقت دارم تکه تکه ی بدنم حسین شود؟؟؟؟؟؟ح س ی ن
    پاسخ: ان شاء الله.
    خانومی
    ۹ شهریور ۹۴، ۱۵:۵۱
    :)
    پاسخ: عزیزی خواهر.
    گیتی رسایی
    ۹ شهریور ۹۴، ۱۸:۰۹
    سلام . ممنونم از حضورتون . خوشحالم به دیدنتون اومدم . موفق باشید و سلامت
    پاسخ: سلام علیکم

    منم خوشحال شدم خیلی ممنونم ازحضورپرمهرتون

    یاعلی مدد.
    ❀ ◕ ‿ ◕ ❀
    ۹ شهریور ۹۴، ۱۸:۲۶
    سلام علیکم
    خیلی عالی بود اجی.اجرتون با خدا
    التماس دعای فرج
    پاسخ: سلام علیکم ورحمه الله

    بسیارممنونم ازتون خواهرگلم

    یاعلی مدد.
    علیرضـــــا معمـــــاری
    ۱۰ شهریور ۹۴، ۰۰:۱۸
    سلام مومن

    بروزیم با پوستر ''شهید رجایی'' طرح سیاه قلم

    اگه مایل به تبادل لینک بودید ما رو باعنوان طراحی و گرافیک(علیرضامعماری) لینک کنید بعد توو بخش تبادل لینک خبرمون کنید کنید تا لینکتون کنیم...

    یاعلی
    پاسخ: سلام

    اسم وبتون تولیست لینک ودنبال شدگان ثبت شد.
    زهرا احمدآبادی
    ۱۰ شهریور ۹۴، ۰۵:۵۴
    سلام واقعا زیبا بود با تبادل لینک موافقید؟
    پاسخ: سلام

    باشه لینکتون میکنم

    یاعــــــلی مولامدد.

    گیتی رسایی
    ۱۰ شهریور ۹۴، ۰۹:۰۱
    سپاسگزارتان هستم . خداوند شما را به درجات عالی برساند. پاکی بالاترین نعمت خداوند است . خوشجالم میکنید با حضورتان
    پاسخ: خوااااااااهش میکنم برای شمانیزبهترینهاراارخداوندمنان آرزومندم

    یاعلـــــــی مددمولایم.

    مدیر کلبه
    ۱۰ شهریور ۹۴، ۱۰:۵۲
    زیبا بود
    موفق باشید....
    پاسخ: ممنونم

    همچنین.
    یاس کبود ..
    ۲۱ شهریور ۹۴، ۱۱:۴۰
    من این عکس  رو دانلود کردم  . برای جایی میخوام استفاده کنم  و اون  منتظر المهدی  بالا نوشته رو پاک میکنم.. راضی باشین لطفا کمک حق الناس نشه. . اگ راضی نبودین خبر بدین لطفا 
    پاسخ: سلام علیکم

    اشکال نداره استفاده کنید.
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•