منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • دست می گیرد

    #اربابـم_حـسیـن_ع😍


    دست می‌ گیرد و دل می برد و می بخشد


    این حُسین کیست که این گونه عطایی دارد...


    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۷ ب.ظ
    بازدید : ۵۴۸ | لایک (۹)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    Va hid
    ۱۴ تیر ۹۶، ۲۲:۱۸
    زیبا.
    پاسخ: نگاهتون زیباست
    محمد رضا ..
    ۱۴ تیر ۹۶، ۲۲:۲۵
    سلام 
    راستش
    منم قبلا گناه کار بودم
    الان تازه توبه کردم
    ولی تو این راه امام حسین ع خیلی کمکم کرد
    اینو از ته ته قلب میگم
    14 معصوم خیلی کمکم کردن
    الان خیلی پر انرژی و مثبت هستم
    انشاءالله همه هم زود مثل من متحول شوند
    **با تشکر**
    پاسخ: سلام 

    خیلی عنایت کردن 

    التماس دعای فرج

    ان شاءالله

    خواهش میکنم
    کم نویس
    ۱۴ تیر ۹۶، ۲۲:۴۶
    واقعا هم
    پاسخ: :)
    مسافر ...
    ۱۴ تیر ۹۶، ۲۲:۴۹
    سلام 

    این حسین کیست که عالم همه دیوانه ی اوست ...
    لیاقت بده برا شهادت ان شاالله
    پاسخ: سلام 

    ان شاءالله بحق مولا علی 
    مسافر ...
    ۱۴ تیر ۹۶، ۲۲:۵۷
    امید وصل شاه و رعیت محال نیست
    وقتی حسین روی به بازار میکند

    پاسخ: بح بح 

    قطعا ...
    منتظر ....
    ۱۴ تیر ۹۶، ۲۳:۱۲
    صلی الله علیک یا ابا عبدالله
    زیبا بود 
    ممنون
    پاسخ: آمین 

    ممنونم 

    خواهش میکنم
    زهرا محمودی
    ۱۴ تیر ۹۶، ۲۳:۱۶
    هعی...
    پاسخ: :'(
    سام نجفی نیا
    ۱۴ تیر ۹۶، ۲۳:۱۷
    زیبا
    پاسخ: ممنون
    محبوبه شب
    ۱۴ تیر ۹۶، ۲۳:۱۷
    اللهم الرزقنا کربلا...
    التماس دعا
    پاسخ: ان شاءالله
    قربونت حاجت روا بشی 
    ۱۴ تیر ۹۶، ۲۳:۳۰
    سلام.خوبی؟برام دعا کن جمعه کنکور دارم😭😭😭
    پاسخ: سلام آبجی الحمدلله تو چطوری ؟ چشم عزیز 

    ان شاءالله پزشکی :)
    ۱۴ تیر ۹۶، ۲۳:۳۴
    ممنون.منم خوبم.این چند روز نادیده گرفتم که جمعه کنکور دارم اما الان معده درد امونم رو بریده.انشالله.استرس دارم. ب نظرت چیکار کنم که اروم شم؟!؟
    پاسخ: هر چی استرس داشته باشی بدتر میشه 

    زیاد فکر نکن ، صلوات زیاد بگو 
    ۱۴ تیر ۹۶، ۲۳:۳۸
    ی چیزی میگم نخند.اما از بس استرس دارم کلمات رو نمی تونم اصلا درست ادا کنم .صلوات که بماند
    پاسخ: بهت حق میدم ، به خدا بسپار هرچی صلاحشه ان شاءالله ، خیره آبجی هر چی تلاش کردی نتیجه میگیری
    حمیدرضا وجدانی
    ۱۴ تیر ۹۶، ۲۳:۴۱
    یا اباعبدالله
    انشاءالله زیارت حرم ارباب روزی تون
    پاسخ: مدد

    ممنونم ، همچنین
    سیّد محمّد جعاوله
    ۱۴ تیر ۹۶، ۲۳:۵۷
    احسنت
    پاسخ: ممنونم
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•