منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • عجیب خستـــه ام از خودم ...

    میدانی مولا جـــــان..

    مرا از کودکی به جدایی ها عادت دادند...😔

    همان جایی که می نوشتند:خوب ها .. بدها ..

    و من بدترین بدها هستم ..

    آری ! قبول دارم بد بودنم را ..

    اما ای آقایی که از همه کس به من نزدیک تری ..

    من که جز شما کسی را نمی شناسم ..

    بد بودم .. میدانم ..

    بد کردم .. میدانم ..

    اما جز تو کسی را ندارم ..

    ای امیدِ نا امیدان ..

    رهایی ام بخش از این دلتنگی و فراقی که اسیر آن شده ام ..🙏

    آقا جان ...

    عجیب خستـــه ام از خودم ..

    میشود برای من اَمَّن یُجیب بخوانی ..؟


    السلام علیک یا صاحب الزمان ..


    ✨اللهم عجل لولیک الفرج✨



    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۵۳ ب.ظ
    بازدید : ۶۷۶ | لایک (۹)

    برچسبها : #امام زمان ارواحنافداه #دلتنگی برای امام زمان #شرمنده امام زمان #غربت امام زمان #فراق امام زمان
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    طلبه عکاس
    ۲۹ خرداد ۹۶، ۱۳:۵۴
    مو فق باشید.
    پاسخ: سپاس
    سام نجفی نیا
    ۲۹ خرداد ۹۶، ۱۴:۳۶
    عالیه موفق باشی
    پاسخ: ممنونم ، سلامت باشید
    حمیدرضا وجدانی
    ۲۹ خرداد ۹۶، ۱۶:۱۰
    سلام
    اللهم عجل لولیک الفرج
    انشاءالله لحظات عمرمان با ظهور صاحب الزمان مصادف شود
    الهی آمین
    پاسخ: سلام

    الهی آمین 

    بحق رب العالمین
    محمد 93
    ۲۹ خرداد ۹۶، ۱۶:۱۶
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ: بحق زینب
    سعید عسکرپور
    ۲۹ خرداد ۹۶، ۱۶:۴۴
    http://bia2musicnew.blog.ir/
    به وبلاگ من هم  سری بزنید و آن را دنبال کنید
    پاسخ: تشکر
    زهرا محمودی
    ۲۹ خرداد ۹۶، ۱۷:۳۳
    خیلی زیبا بود. قلم خودتونه؟
    پاسخ: نظر لطف شماست ، نه عزیز 
    مسعود .ن
    ۲۹ خرداد ۹۶، ۱۸:۴۴
    بیا نگار آشنا شب غمم سحر نما
    مرا به نوکری خود، شهــــا تو مفتخر نما
    پاسخ: بسیار عالی و زیبا 

    ممنونم بزرگوار
    ABOLFAZL :.
    ۲۹ خرداد ۹۶، ۱۸:۴۹
    موفق باشی
    پاسخ: ممنون ، سلامت باشید
    غریب ....
    ۲۹ خرداد ۹۶، ۲۲:۱۷
    موفق باشید
    پاسخ: سلامت باشید
    محسن خان
    ۲۹ خرداد ۹۶، ۲۲:۲۴
    اللهم عجل لولیک الفرج ...
    پاسخ: بحق بانو زینب
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•