منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • هموطن تسلیت

    خواهر و برادر داغدارم....

    بنر بازگشت حاجی مظلومت را از کوچه باز کن....

    او دیگر برنمی گردد....

    او مظلومانه قربانی شد....

    عیدمان امروز عزا شد....

    حاجی! دیروز دعای عرفه رو که میخواندی...

    دستانت را که بالابردی چه خواستی....


    آرزویت برنگشتن و چشم انتظاری خانواده ات بود؟؟؟؟

    نگران رزرو تالار ولیمه ات نباش برای مراسم ختمت مهیا میشود....

    بنر سر در خانه ات دیگر سبز رنگ و خیرمقدم به آمدنت نیست....

    سیاه رنگ و تسلیت به آمدن جنازه ات است....

    خودت نمی آیی اما سوغاتت چرا؟؟؟

    به دست عزیزانت میرسند اما با ذوق باز نمی شوند....

    با چشمان گریان و خون جگر بخاطر خریدت تشکر میکنند....

    ما که نمیتوانیم انتقامت را از آل سعود لعنتی بگیریم....

    اما....

    آقایی داریم که عاجزانه از خدا میخواهیم که درظهورش تعجیل نماید و علاوه بر انتقام کوچه انتقام خون پایمال شده شما رو هم بگیرد....


    اللهم عجل لولیک الفرج....



    التماس دعای فرج....


    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۷ ب.ظ
    بازدید : ۵۴۲ | لایک (۶)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    زهرا نیازی
    ۳ مهر ۹۴، ۱۴:۰۲
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ: به حق زینب (س).
    مهدی مهدوی
    ۳ مهر ۹۴، ۱۶:۴۸
    دوستان سلام

    من از روی وظیفه شما رو دعوت میکنم از لوگویی که (به عنوان: من یمنی ام) تو وبلاگ گذاشتم استفاده کنید تا ما هم با همایتی هرچند کوچک؛ از کشور یمن دفاع کنیم.

    ظهور نزدیک است. به فکر باشید.



    لعنت بر آل سعود نجس
    پاسخ: سلام علیکم

    ممنونم ازاینکه گفتید

    ان شاء الله

    لعنت حق باد.
    زهرا احمدآبادی
    ۳ مهر ۹۴، ۱۶:۵۸
    یا مهدی ادرکنی...
    پاسخ: یاحجه بن الحسن .
    از چی بگم
    ۳ مهر ۹۴، ۱۸:۳۷
    عکساشون خیلی زجر اوره
    پاسخ: شدیدقلبم وبه دردآورد.
    بچه شیعه غدیر
    ۳ مهر ۹۴، ۱۸:۳۹
    خدا به خانواده هاشون صبر بده

    پاسخ: واقعا.
    ایمان سلمانی
    ۳ مهر ۹۴، ۱۹:۱۶
    الا لعنه الله علی قوم الظالمین
    پاسخ: به حق محمد وآله طاهرین.
    ♥ محجبه ♥
    ۳ مهر ۹۴، ۲۱:۲۸
    خدا صبر بده به خونواده هاشون
    پاسخ: ان شاء الله.
    بهروز دلاور
    ۳ مهر ۹۴، ۲۲:۴۶
    با سلام
    در پایگاه اینترنتی http://fekreno.blog.ir خدمتگزارتان خواهم بود
    موفق باشید
    پاسخ: علیک السلام

    ممنونم خدمتتون میرسم.

    اعصاب من
    ۳ مهر ۹۴، ۲۳:۰۹
    اللهم اغفر للمومنین و المومنات و المسلمی والمسلمات
    پاسخ: آمین.
    اعصاب من
    ۳ مهر ۹۴، ۲۳:۳۴
    اگه چیزی دستگیرتون نشد بفرمایید در خدمتم!
    پاسخ: الآن میام عرض میکنم.
    اعصاب من
    ۳ مهر ۹۴، ۲۳:۴۴
    ببینید من نمی دونستم کجای css رو باید تغییر بدم رفتم و تو این بخش اموز ش خوندم نوشته بود:
    اگر می خواهید قسمتی از ظاهر وبلاگ خود را تغییر دهید ، ولی نمی دانید که دقیقا کدام قسمت از CSS‌  یا  کد قالب تان را باید تغییر دهید ؛ بر روی قسمتی که می خواهید تغییر دهید ،‌ راست کلیک کرده و گزینه ی Inspect Element را انتخاب کنید .
    بعد من این کارا انجام دادم و دیدم که عکس هدر بالای وبلاگم کجای css هست
    بعد رفتم توی css اسم اون عکس رو جستجو کردم و فهمیدم کجاست بعدش رفتم عکسمو آپلود کردم و سایزش رو به سایز هدر قبلی در اوردم و گذاشتم
    پاسخ: تشکرببخشیداذیتتون کردم.
    اعصاب من
    ۳ مهر ۹۴، ۲۳:۴۸
    الان من این حرکت رو برا شما انجام دادم اشتباه نکنم این قالبی که شما انتخاب کردید دوتا هدر چپ و راست داره
    واگه شما بخای یهعکس کلی اون بالاش بزنی یغا باید بری یه قالبی انتخاب کنی که همچین فقط هدر وسط داشته باشه
    یا تو همین قالبت اگه بشه باید هدر چپ و راستت رو پاک کنی و بجاش یه هدر وسط بذاری
    حالا باز اگه دیدی گیج شدی من مایلم که کمکتون کنم!
    پاسخ: چشم مرسی ازشمابزرگوارید.
    اعصاب من
    ۳ مهر ۹۴، ۲۳:۴۹
    سلامت باشی
    خدمت به خلق از مواهب الهی است که خدا قسمت هر کی نمی کنه
    بنده برادرم
    پاسخ: خیلی لطف دارید

    بله همینطوره

    ممنونم که گفتید برادر.

    سید .م
    ۴ مهر ۹۴، ۰۶:۱۴
    تسلیت...
    پاسخ: همچنین.
    khademoreza kusar
    ۴ مهر ۹۴، ۰۷:۳۰

    باسلام واحترام

    ضمن عرض خداقوت و تقدیر وتشکر از اینکه وبلاگمان را جهت بازدید انتخاب نمودید .

    منتظر حضور سبزتان هستیم

     التماس دعا

    پاسخ: سلام

    مرسی

    خواهش میکنم

    چشم.
    علیرضا هادیزاده
    ۴ مهر ۹۴، ۱۳:۰۵
    مرگ بر آل سعود

    سلام بر شهیدان منا
    پاسخ: مرگ باد

    سلام شهیدان.
    Wilhemina
    ۱۱ خرداد ۹۶، ۰۳:۰۱
    I am actually happy to read this blog posts which
    consists of lots of valuable facts, thanks for providing such data.
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•