منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • منِ غمزده

    کیست تا خانه ی ویران شده تعمیر کند

    تا مرا بر در میخانه به زنجیر کند

    گرچه موسی نشدم طالب خضر عشقم

    تا که راه و روشم یکسره تغییر کند

    آنکه بی درد بود، عشق نمی داند چیست

    عشق هر تازه جوان را به خدا پیر کند

    کاش یک باره دگر میکده را درک کنم

    تا که ساقی دلم از باده ی خود سیر کند

    من که دور از ادب میکده بودم چه کنم؟

    تا به پیمانه مرا یار زمین گیر کند

    وای اگر وقت گرفتار ی من در غفلت

    آنکه منجی من خسته بود دیر کند

    با همه پستی من یار مرا می خواهد

    عاقبت هم نفس اوست که تاثیر کند

    جای آنکه بشوم من ز حبیبم ممنون

    اوست هر دم زمن غمزده تقدیر کند

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۴۱ ب.ظ
    بازدید : ۵۱۸ | لایک (۲)

    برچسبها : #امام زمان ارواحنافداه #دلتنگی برای امام زمان #شرمنده امام زمان #غربت امام زمان #فراق امام زمان
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    ... ...
    ۱۴ خرداد ۹۶، ۱۵:۴۹
    بسیار زیبا
    پاسخ: ممنون
    admin hosein
    ۱۴ خرداد ۹۶، ۱۵:۵۶
    در سایت بنیتا فعالیت کنید, امتیاز جمع کنید و بدون پول از فروشگاه خرید کنید!

    آیفون 7 و سامسونگ اس8 منتظر شماست !!

    < برای عضویت کاملا رایگان در سایت بنیتا کلیک کنید >

    http://jayaze.blog.ir/


    سایت رتبه 150 ایران رو داره و جوایز کاملا واقعیه
    پاسخ: ممنون
    آرزو ﴿ッ﴾
    ۱۴ خرداد ۹۶، ۱۷:۲۷
    غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد...
    پاسخ: از شما دورشدن خوار شدن هم دارد :(
    سام نجفی نیا
    ۱۴ خرداد ۹۶، ۱۸:۴۰
    عالی ذوست من
    پاسخ: ممنونم ازشما
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•