منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • نامردم حلالم کن ...

    غرق به خون شد از غصه قلب صبورت آقا

    گناه من شده سد راه ظهورت آقا

    یه لحظه یاد غم هات نبودم آقای تنها

    بارمو روی دوشت گذاشتم همیشه هرجا

    جوونی کردم حلالم کن

    اگر نامردم حلالم کن

    اگر عهد و توبه مو آقا

    شکستم هر دم حلالم کن

    حلالم کن یا اباصالح

    ******

    شامل حال من بوده لطفت بدون منت

    همیشه یاد من بودی و من به خواب غفلت

    شرمنده ام اگر که نبودم مرهم براتو

    شرمنده ام اگر در آوردم اشک چشاتو

    شدم بغضی تو گلوی تو

    فقط بُردم آبروی تو

    خودم می دونم با اعمالم

    زدم سیلی من به روی تو

    حلالم کن یا اباصالح

    ******

    با این همه بدی دادی بازم به من تو عزت

    دست منو گرفتی آوردی میون هیئت

    خوب می دونم براتو بجز دردسر نبودم

    اگر نبود دعای تو بی شک نوکر نبودم

    به دل عشق کربلا دادی

    به این بیچاره بها دادی

    تو جمع خوبات آقا جونم

    منِ نالایق رو راه دادی

    حلالم کن یا اباصالح

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۱۸ ب.ظ
    بازدید : ۵۵۲ | لایک (۵)

    برچسبها : #امام زمان ارواحنافداه #دلتنگی برای امام زمان #شرمنده امام زمان #غربت امام زمان #فراق امام زمان
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    mahoor zareei
    ۱۱ خرداد ۹۶، ۱۶:۲۳
    زیبا مثل همیشه :))
    پاسخ: لطف داری ماهور جان :)
    ... ...
    ۱۱ خرداد ۹۶، ۱۶:۲۷
    😢😢
    پاسخ: 😢
    parmin ❤❤❤
    ۱۱ خرداد ۹۶، ۱۷:۴۲
    تو اگه نامرد باشی مادیگه چی بگیم ؟ ههععیییی
    پاسخ: شرمنده ام مهدی جان که شهرهٔ شدم به عشق تو :(

    با این حرفت خیلی بیشتر شرمنده شدم ، خیلی نا مردم آبجی خیلی 😢
    parmin ❤❤❤
    ۱۱ خرداد ۹۶، ۱۸:۰۱
    واااا دیگه این حرفو نزنی ؟
    من صد برابر تو بدم...:((((
    پاسخ: :(

    خدا نکنه :(
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•