منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • پشت کردم به گناه

    پشت کردم به گناه

    پاک شوم در رمضان


    همه ترکم بکنند عیب ندارد

    تو بمان😭


    یا رفیق من لا رفیق له


    خسته ام مثل یتیمی که به هنگام دعا

    به فراز بأبی انت و اُمی برسد...

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۰۸ ب.ظ
    بازدید : ۵۳۹ | لایک (۹)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    سام نجفی نیا
    ۸ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۸
    لایک
    پاسخ: ممنونم
    نـــای دل
    ۸ خرداد ۹۶، ۱۵:۱۰

    الهی تو بخشنده ترین و زیباترینی ، گوهر اشک میخری

    دل شکسته میخواهی ، و عمل بی ریا میپذیری .

    ما را از گناه سبکبار کن ، و دیدگانمان را اشکبار و قلبمان را به عشق خودت گرفتار . . .


    پاسخ: به به 

    بسیارعالی ، ممنونم
    ۸ خرداد ۹۶، ۱۷:۴۱
    سلام عزیزم..
    قشنگ بود
    پاسخ: سلام گلم حالت چطوره ؟ منتظر بودم که بیایی ممنونم از حضورت

    قربونت :)
    حمیدرضا وجدانی
    ۸ خرداد ۹۶، ۱۸:۱۲
    التماس دعا
    پاسخ: حاجت روا بشید ان شاءالله :)
    علی
    ۸ خرداد ۹۶، ۱۸:۱۳
    آدما بعضی وقتا حرفاشون خیلی شبیه هم هست.
    مثل این شاعری که این ها رو گفته و من.فقط خدا.

    سلام.وبلاگمو غیر فعال کردم.شرمنده بد حرف زدم.
    معذرت میخوام.اما حق بود اکثر حرفام.گرچه بی ثمر

    فعلا که تا کنکور دارم هستم.بعدشم که دیه خستم
    میرم کنکور و ... . و ادامه ی زندگی مجردی خواهرم

    دیگه بدی و کدورتی بود توی بخش نظرات حلال کن.
    پاسخ: سلام ان شاءالله حالتون خوب باشه 

     من فقط برا این دلگیر شدم که گفتید امام زمان برام کاری نمی کنه ، نباید این طور حرف زد اونم با ولی معصوم ، قطعا ما چیزهایی رو نمی دونیم وگرنه این طور نمی گفتیم همین نفس کشیدنمون و مدیون ارباب هستیم ....

    بنده عددی نیستم که بخوام ببخشم 

    امیدوارم مشکلات تون حل بشه و به زودی متأهل بشید 

    در پناه حق ...
    ABOLFAZL :.
    ۸ خرداد ۹۶، ۱۹:۰۵
    ++++
    پاسخ: ممنونم
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•