منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • حسرت ِِ جمکران ...

    جمکران ای منزل دلدار من جمکران تنها نشان یار من
    دل چو اقیانوس طولانی شده دیده ها ابری و بارانی شده
    کارم از گریه گذشته جمکران شیشه عمرم شکسته جمکران
    من گدای تربت کوی توأم حسرت دیدار مه روی توأم
    هیچ می دانی چرا آشفته ام؟ از غم او چون غزل ها گفته ام
    کفتر جلد تو هستم جمکران حاجتم ده دل شکستم جمکران
    هر سه شنبه، پنج شنبه ،آمدم بی غذا و آب ،تشنه، آمدم
    آمدم اما ندیدم یار خود چشم گردان در پی دلدار خود
    جمکران عشق مرا تو شاهدی جمکران تو خود گواه واحدی
    درد من پیشینه دارد جمکران قدمت دیرینه دارد جمکران
    من که از هجرش چنین رنجیدم پرتوی رخسار دلبر دیدم
    در نگاهش من محبت دیدم با جسارت پای او بوسیدم
    گرچه در عشقش همی ناپختم سر دیدارش به کس ناگفتم
    جمکران شاید گناهی کردم یا به نامحرم نگاهی کردم
    جمکران گو تا ببخشاید مرا در خیالم یک نظر یاید مرا
    طاقت دوری ندارم جمکران چشم بر پایش گذارم جمکران
    در دو عالم یک نگاه او بس است بی خیالش این دل من بی کس است
    جمکران درد مرا درمان بکن رحم بر این سید گریان بکن
    گو فقط او کی می آید جمکران قامتش بینم کی شاید جمکران
    جان خود سازم فدایش جمکران تا ببوسم خاک پایش جمکران

    سید حبیب الله هاشمی 

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۰۶ ق.ظ
    بازدید : ۴۷۶ | لایک (۵)

    برچسبها : #حرف دلم ... #حسرت ِِ جمکران ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    بسیارزیبا+++

    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ: ممنونم از لطف شما

    بحق زینب
    حمیدرضا وجدانی
    ۶ خرداد ۹۶، ۱۰:۰۷
    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    پاسخ: بحق زینب

    آمین
    ۶ خرداد ۹۶، ۱۱:۱۷
    سلام ! خوبی؟ 
    نماز روزه هات قبول  ....
    متن قشنگی بود 
    پاسخ: سلام عزیزم ، الحمدلله ، شما چطوری ؟؟

    قبول حق باشه ، همچنین 

    ممنونم :)
    ۶ خرداد ۹۶، ۱۱:۳۲
    منم خوبم...
    دارم کم کم دار فانیو وداع می کنم... از دیروز تاحالا قشنگ نزدیک 28 ساعته نخوابیدم!!!!!! بعدشم روزه...الانم از خستگی زیاد خوابم نمیبره خخخخخ
    پاسخ: خدا نکنه ، ان شاءالله سلامت باشی عزیز 

    عجب موجودی هستی :) سعی کن بخوابی ، چندتا صلوات بگو خوابت میبره 
    ۶ خرداد ۹۶، ۱۱:۳۹
    چه موجودی؟خخخخخ اتفاقا داشتم به یکی می گفتم همین جور که توانایی دارم 25 ساعت بیدار بمونم همون قدر هم اراده کنم می خوابم..خخخخخ
    ممنون .. کارم از صلوات گذاشته درس جلوم باز میکنم خوابم بگیره اما نمیبره خخخ
    پاسخ: موجود عجیب و غریبی خخخخخ

    ریشه یابی کن دلیل شو پیدا کن :)
    Barnypok
    ۱۶ تیر ۹۶، ۱۸:۴۸
    3tXQFA http://www.LnAJ7K8QSpkiStk3sLL0hQP6MO2wQ8gO.com
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•