منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • به شما محتاجم


    بده در راه خدا، من به خدا محتاجم
    من به بخشندگی آل عبا محتاجم

    از قنوت سحر مادرتان جا ماندم
    پسر حضرت زهرا به دعا محتاجم

    مهربان، کاش زهیری بغلم می کردی
    من به آغوش پُر از مِهر شما محتاجم

    فطرس نفس مرا گوشه ی چشمی کافیست
    با پر و بال شکسته به شفا محتاجم

    شوق پرواز بده روح زمین گیر مرا
    به جنون سر ایوان طلا محتاجم

    دود این شهر مرا از نفس انداخته است
    به هوای حرم کرب و بلا محتاجم

    چه قدر گریه کنم تا نبری از یادم؟!
    در سراشیبی قبرم به شما محتاجم


    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۳۹ ق.ظ
    بازدید : ۴۷۷ | لایک (۹)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    محبوبه شب
    ۴ خرداد ۹۶، ۰۴:۴۵
    با صالح التماس دعا... هر کجا رفتی یاد ما هم باش...
    نجف رفتی... کربلا رفتی... کاظمین رفتی... یاد ما هم باش...
    پاسخ: الهی آمین
    هلما ...
    ۴ خرداد ۹۶، ۰۴:۵۳
    التماس دعا :)
    پاسخ: حاجت روا :)
    • Ali •
    ۴ خرداد ۹۶، ۰۸:۳۱
    از این سبک مداحی بخاطر نوع ضرب سینه زنیش خوشم نمیاد

    از اونا که خم میشن دستو دو ساعت تاب میدن تا سینه بزنن.

    اما در حد شعر خیلی شعر بیستی سروده هر کسی سروده.

    این بیتش هم که شامل حال ما(من نوعی)میشه:بیت چهارم.

    یاد این ترانهء کوچه بازاری قدیمی افتادم:

    به تو من محتــاجم مثل ظلمت به روشنی
    به خـــدا این ظلمه دل عاشق رو بشکنی
    عشق من با من باش اشکامو دامن باش
    تا که دنیا دنیــاست( ... ) .
    --------------------------------------------------
    به هرحال ممنون.شعر خوبیه.فیض بردیم.
    پاسخ: ممنونم از حضور معنوی شما ، خدا حفظتون کنه ...
    • Ali •
    ۴ خرداد ۹۶، ۰۸:۴۱
    البته دقت کردم به یک سبک مداحی تند تر هم میشه بخوانند این شعرو:
    طوری که بشه سه ضرب سینه زنی کرد.

    اینطور سه بخش سه بخش بخوانند مثلا:

    بده د ـــَــــ ر
    رــــــ ا هِ خدا

    من بخد ــــ ا
    محــ تــا جـم


    پاسخ: بعله :)

    تشکر
    سام نجفی نیا
    ۴ خرداد ۹۶، ۱۰:۴۴
    عالی
    پاسخ: سپاس
    حمیدرضا وجدانی
    ۴ خرداد ۹۶، ۱۱:۲۹
    اللهم الرزقنا کرب و بلا
    پاسخ: بحق حسین
    حوا بانو
    ۴ خرداد ۹۶، ۱۱:۵۰
    مثل همیشه عاااالی
    پاسخ: لطف دارید
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•