منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • باز هم با دروغ می گویم

    خودمانیم ها ولی من هم، عشقبازی جالبی دارم

    شنبه تا جمعه طی شده تازه، یادم افتاده صاحبی دارم

    «دارم از دست میروم آقا پس چرا دیر کرده ای شاها»

    او نه اصلاْ خودم که می دانم ادعاهای کاذبی دارم

    سال ها غایب است و باور کن کک من هم نمی گزد اما

    باز هم با دروغ می گویم «تو بیا کار واجبی دارم»

    او نبوده چه کار کردم من؟ به کدام آب و آتشی زده ام؟

    شنبه تا پنجشنبه خوش جمعه٬:وای من نیز غایبی دارم

    دیگر اوج نبودنش هم که، چند خطی سرودن از دوری است

    آن هم آنقدر آخر هربیت قافیه های قالبی دارم...


    "حسین رستمی"

    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۱۶ ق.ظ
    بازدید : ۳۳۰ | لایک (۱)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    بالای آسمان
    ۲۵ آذر ۹۵، ۰۶:۳۹
    قشنگ بود 
    احسنت به شاعر و شما
    پاسخ: ممنونم از لطف تون

    بزرگوارید، زنده باشید
    محمد ابراهیمی
    ۲۵ آذر ۹۵، ۰۶:۵۲
    أَمَّنْ یُجیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوء؛ یا کسى که دعاى مضطرّ را اجابت مى‏کند و گرفتارى را برطرف مى‏سازد.

    اگر انسان به مرحله‌ی اضطرار برسد مهم ترین شرط اجابت دعا را فراهم ساخته است. امام زمان زمانی ظهور می‍کند که مشکلات جامعه را فقط او حل کند؛ نه این دولت و آن دولت و نه آمریکا و دوستی با این جنایتکار.

    پاسخ: بسیار زیبا بیان فرمودید ممنونم از شما وباهاتون موافقم
    قلب منیب
    ۲۵ آذر ۹۵، ۲۰:۰۰
    بسم السلام
    رسول خدا صلی الله علیه و اله و سلم فرمودند: 
    بیماران خود را به وسیله صدقه و احسان به فقرا علاج کنید ، زیرا صدقه دادن و احسان نمودن بیماری ها و گرفتاریهای شما را دفع می کند. (نهج الفصاحه)
    ایام میلاد پیام آور مهر و مهربانی ، رسول خدا حضرت محمد(ص)  
    و رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق(ع) مبارک.
    اللهم عجل لولیک الفرج.
    پاسخ: سلام وعرض ادب 
    خیلی ممنونم از شما ، همچنین برشما نیز مبارک باد

    بحق زینب سلام الله علیها

    عباس حیدری
    ۲۶ آذر ۹۵، ۰۱:۱۲
    می آید
    نمی آید
    می آید
    نمی آید
    بستگی دارد که ما اهلش باشیم یا نه!
    ولی نهایتا او خواهد آمد
    ولی کاش من هم یار او باشم!
    پاسخ: همه میدونن میاد اما کاش لحظه ای که بیاد شرمسار حضورش نباشیم
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•