منتظرالمهدی۳۱۳

منتظرالمهدی۳۱۳

  • محتوای وبلاگ
  • درباره من
  • موضوعات و کلیدواژه ها
  • آمار و آرشیو
  • ......


    سلام آقای من مولای من سرورمن ارباب من


    چند روزه هیچی نمیتونم توی وبلاگ بنویسم

    شایدخوتون اذن ندادید یا......

    باخودم میگم وقتی همه چیزومیدونید چی بگم مهدی جان خودت میدونی که ....


    حالم بداست نبض مرایک نگاهی کن آه ای طبیب دردمرا دواکن مانندمرده ای متحرک شده ام یابن الحسن


    برام دعاکن ....


    بهرحال فقط سکوت میکنم شایدخرسندبشی ....

    تنها به این امیدزندگی میکنم که منومیبینی وگرنه دیگه هیچ لذتی برام نداره این زندگی وهمه چیز ، ممنونم ازصبری که بهم دادی مهدی جان وگرنه تاحالا ازبین رفته بودم ممنونم ازسکوت ازهمه چیزمهدی ممنونم ،مولا ممنونم ازحضورت.....


    دوست دارم به توّلای تو بنویسم عشق

    آه خورشید به پهنای تو بنویسم عشق

    دستْ خطم به قشنگی خط و خالت نیست

    تا به زیبایی لب های تو بنویسم عشق

    دوست دارم که شبی روی فرج نامه ی تان

    با همه مردم دنیای تو بنویسم عشق

    دَر و دیوار دلم پرُ شده از یا مهدی

    چقدر از غم شب های تو بنویسم عشق

    ذکر یابن الحسنی گفتم و رفتم سرداب

    تا به یاد دلِ تنهای تو بنویسم عشق

    کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ

    بهتر این است فقط پای تو بنویسم عشق

    چشم گریان



    نویسنده : منتظرالمهدی (عج) | تاریخ ارسال : سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸ ق.ظ
    بازدید : ۴۳۰ | لایک (۵)

    برچسبها : #حرف دلم ...
    منتظرالمهدی۳۱۳
    منتظرالمهدی۳۱۳


    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ

    بِأَبصـارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ

    و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ *

    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ۞


    --------------------------------------

    السلام علیک یابقیه الله فی ارضه

    باعرض سلام خدمت همه ی شیعیان امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام ،دربلاگفادوتاوبلاگ داشتم امایکی ازآنهاحذف شدودیگری بخش زیادی ازپستهای آن حذف شد

    آدرس وبلاگم دربلاگفا

    montazeralmahdi313.blogfa.com

    مینویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.(مهدی جان مرا ببخش که در تمام زندگی‌ام مراقب دل همه بودم الا دل شما)

    ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
    __۞____۞_۞____۞
    __۞______۞_____۞
    ___۞__یا مهدی __۞
    _____۞_______۞
    _______۞___۞
    __________۞


    --------------------------------------

    خداوندا:
    از تو می خواهم

    👈نه مثل مختار بعداز واقعه!

    👈نه مثل حربن ریاحی میان واقعه!

    👈و نه مثل توابین بعد از واقعه!

    👈بلکه مثل عباس (ع) درتمام واقعه!

    👈مثل مسلم پیشتاز واقعه!

    در رکاب کسی باشیم که به انتظارش ایستاده ایم!

    سخنم بی تو مگرجای شنیدن دارد

    نفسم بی تو مگرنای دمیدن دارد!

    علت کوری یعقوب نبی(ع) معلوم است

    شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد!

    --------------------------------------
    هرگونه کپی برداری بدون ذکرمنبع شرعاحرام است.

    --------------------------------------


    این وبلاگ برای رضایت مولایم مهدی (عج) تنظیم شده است امید است که مورد تایید آن حضرت واقع شود.

    نذرصاحب الزمان (عج)

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

    بیمه ی اربابم مهــــــــــدی (عج)

    1393/11/15

    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

    التمـــــــــاس دعــــــــای فرج دارم

    (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
    ¸.•´•.¸)`' •.¸)
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•